Σημαντική είναι η συνδρομή των «Ποσειδωνίων» στην ανάπτυξη των ελληνικών επιχειρήσεων, αλλά και της υποστήριξης της παγκόσμιας ναυτιλίας, σύμφωνα με τον επικεφαλής του ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδη.
Ειδικότερα, ο Πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, Βασίλης Κορκίδης, με επιστολή στον Διευθύνοντα Σύμβουλο Εκθέσεων Ποσειδώνια Α.Ε., κ. Θεόδωρο Βώκο, μεταφέρει τη διαχρονική άποψη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ε.Β.Ε.Π., ότι τα «Ποσειδώνια» είναι «σταθμός» στα ναυτιλιακά δρώμενα, σε παγκόσμια κλίμακα. Αποτελούσαν και αποτελούν μια ανοικτή πλατφόρμα γνώσης, αλληλεπίδρασης, αλλά και δικτύωσης για τον επιχειρηματικό κόσμο, σε ξηρά και θάλασσα, ο οποίος δραστηριοποιείται σε όλους εκείνους τους τομείς εξωστρέφειας και ανταγωνιστικότητας που εμπεριέχει η παγκόσμια ναυτιλία.
Παγκόσμια προσέγγιση
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το μέλλον των θαλάσσιων μεταφορών είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ευημερία των ανθρώπων και του πλανήτη. Γι’ αυτό τον λόγο, η υιοθέτηση μιας παγκόσμιας προσέγγισης για την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα αποτελεί το πλέον επίκαιρο ζήτημα στα Ποσειδώνια 2022. Οφείλουμε, όμως, να επισημάνουμε ότι η ναυτιλία ευθύνεται μόλις για το 1,7% της συνολικής εκπομπής ρύπων παγκοσμίως. Παρά ταύτα, σε όρους περιβαλλοντικής απόδοσης, η ναυτιλία των Ελλήνων ηγείται μακράν της προσπάθειας, έχοντας υιοθετήσει τις πιο καινοτόμες και τεχνολογικά προηγμένες τεχνολογίες, που υποδηλώνουν τον αποδιδόμενο δέοντα σεβασμό στο θαλάσσιο περιβάλλον και όχι μόνο. Και στα φετινά Ποσειδώνια, ο «κόσμος της ναυτιλίας» αναμένει με ενδιαφέρον τις καινοτόμες τεχνολογίες που προάγουν τη ναυτιλιακή βιομηχανία, τις νέες προτάσεις για το «αύριο» της παγκόσμιας ναυτιλίας.
Ο Πειραιάς
Σε αυτόν τον «καμβά», ο Πειραιάς, για τη ναυτιλία των Ελλήνων, δεν είναι ένα απλό ναυτιλιακό κέντρο. Είναι «η καρδιά και το μυαλό» της ισχυρότερης ναυτιλίας της Ευρώπης και του κόσμου. Δεν πρέπει να διαλάθει της προσοχής μας ότι, επιχειρηματικές δραστηριότητες, που σχετίζονται με τη μεταφορά, την ενέργεια, την εφοδιαστική, την αλυσίδα εφοδιασμού, τη χρηματοδότηση, τις υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, την κατασκευή, τη ναυπηγοεπισκευή, τη συναρμολόγηση, τις νομικές, ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές υπηρεσίες για τη ναυτιλία, έχουν επιχειρηματικό ορίζοντα στον Πειραιά.
Ευκαιρία
Έπειτα από την τετραετή παύση, η οποία μεσολάβησε λόγω πανδημίας από την τελευταία φορά που τα Ποσειδώνια πραγματοποιήθηκαν στην παραδοσιακή, φυσική τους μορφή, τα φετινά Ποσειδώνια είναι μια «γιορτή» επιστροφής στην κανονικότητα. Η τέλεσή τους είναι μια «ευκαιρία», να γίνει η απαρχή μιας νέας κοινής προσπάθειας για την εδραίωση του Πειραιά στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης στην κατηγορία «Shipping», «Ports & Logistics», «Maritime Finance & Law», ως κέντρο πλοιοκτησίας, αλλά και ως ναυπηγικό κέντρο που προωθεί την «καινοτομία» σε όλο το εύρος του ναυτιλιακού «επιχειρείν».
Ο Πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π., Βασίλης Κορκίδης, στη δήλωσή του αναφέρει:
«Στα Ποσειδώνια, αναδεικνύεται το αισιόδοξο, δημιουργικό και εξωστρεφές πνεύμα της χώρας μας. Παράλληλα, αναδεικνύεται το μεγάλο λιμάνι, ως ένα σύγχρονο επιχειρηματικό, τουριστικό, ναυτιλιακό και εμπορικό κέντρο διεθνούς αναγνωρισιμότητας και εμβέλειας. Το Ε.Β.Ε.Π. δηλώνει παρών σε κάθε προσπάθεια ανάδειξης του ρόλου της ναυτιλίας και της σημασίας των επιχειρηματικών πρωτοβουλιών στο διεθνές εμπόριο και τη ναυπηγική βιομηχανία. Οφείλω να εξάρω τη σημαντική συνδρομή των Ποσειδωνίων στην ανάπτυξη των ελληνικών επιχειρήσεων υποστήριξης της ναυτιλίας και να ευχηθώ, η φετινή διοργάνωση να συνεχίσει την επιτυχή, στη διαδρομή του χρόνου, παραδοσιακή της φυσική μορφή. Είμαι βέβαιος πως η ναυτιλιακή κοινότητα, είτε ως εκθέτες, είτε ως επισκέπτες, από όλο τον κόσμο, που υποστηρίζει και υποστηρίζεται από τη ναυτιλία των Ελλήνων θα δώσει δυναμικό παρών στα φετινά Ποσειδώνια.»
Latest News
Γιατί το πλοίο που χτύπησε την γέφυρα της Βαλτιμόρης θα επικαλεστεί... τον Τιτανικό
Για να προσπαθήσει να περιορίσει την ευθύνη του σε μια σειρά αγωγών που αναμένεται να προκύψουν
Τι θα γίνει με τα συντρίμια της γέφυρας στη Βαλτιμόρη - Προβληματισμοί και συνέπειες
«Το πλοίο έχει περίπου το μέγεθος του Πύργου του Άιφελ. Και στην κορυφή του υπάρχει μια ατσάλινη γέφυρα. Φανταστείτε το. Μέχρι πρόσφατα δεν μπορούσα να το φανταστώ», λέει ο κυβερνήτης του Μέριλαντ
Τέλος η Βαλτιμόρη και για την MSC - Πού θα στέλνει τώρα τα εμπορεύματα
Οι εταιρείες logistics προσπαθούν μετά το ατύχημα να κάνουν εναλλακτικά σχέδια μεταφοράς και να συμβαδίσουν με τις εκτροπές των μεταφορέων
«Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του ΙΜΟ ξανά ο Λ. Δημητριάδης - Ευγενίδης
Ο Λεωνίδας Δημητριάδης – Ευγενίδης ανανέωσε τη θητεία του ως «Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού
Καμπανάκι Lloyd's: Η καταστροφή της Βαλτιμόρης θα φέρει αποζημιώσεις ρεκόρ
Οι αναλυτές έχουν προβλέψει ότι οι ασφαλισμένες απώλειες από την καταστροφή θα ανέρχονται σε μονοψήφια δισεκατομμύρια
Σε λειτουργία η μεγαλύτερη πλωτή δεξαμενή της χώρας
Χάρη στην επαναλειτουργία της «Σταύρος Νιάρχος» δημιουργούνται πάνω από 500 θέσεις εργασίας
Ποια λιμάνια χάνουν, ποια κερδίζουν απο τις... ρουκέτες των Χούθι - Η εικόνα του Πειραιά [γραφήματα]
Τον Ιανουάριο του 2024, οι όγκοι που διακινήθηκαν στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά μειώθηκαν κατά 13% σε ετήσια βάση
Το MSC Group επισκέπτεται 400 φορές, 21 ελληνικά λιμάνια, με έξι κρουαζιερόπλοια
Τα κρουαζιερόπλοια της MSC Cruises προσεγγίζουν τα ελληνικά λιμάνια από τον Μάρτιο, σηματοδοτώντας την επέκταση της λειτουργίας τους στην περιοχή όλο τον χρόνο
«Πράσινο φως» σε τρία έργα υποδομών στο λιμάνι του Λαυρίου άνω των 30 εκατ. ευρώ
Ένα από τα έργα αφορά στην τοποθέτηση πλωτών λιμενοβραχιόνων και πλωτών προβλητών στον Τομέα Τουριστικών Σκαφών
Στο στόχαστρο τέσσερα εμπορικά πλοία τις τελευταίες 72 ώρες - Τι υποστηρίζουν οι Χούθι
Στο στόχαστρο των ανταρτών μπήκαν με μη επανδρωμένα αεροσκάφη δύο αμερικανικά αντιτορπιλικά στην Ερυθρά Θάλασσα καθώς και το λιμάνι Eilat του Ισραήλ