Τέσσερα νεότευκτα δεξαμενόπλοια τύπου VLCC. τα οποία κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries στη Νότιο Κορέα, θα προσθέσει στο στόλο της η Latsco Shipping Ltd μέσα στο 2022, σηματοδοτώντας την επιστροφή της στον τομέα των πολύ μεγάλων δεξαμενόπλοιων. Η κατασκευή των VLCCs ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2021.
Η τελετή ονοματοδοσίας των δύο πρώτων πλοίων, «ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΤΣΗΣ» και «ΕΡΙΕΤΤΑ ΛΑΤΣΗ», έγινε την περασμένη Δευτέρα, 30 Μαΐου στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries με αναδόχους την Πρέσβη της Ελλάδας στη Δημοκρατία της Κορέας, κυρία Αικατερίνη Λούπα και την κυρία Han, σύζυγο του CEO του ναυπηγείου. Τα άλλα δύο θα έχουν παραδοθεί μέχρι τον Οκτώβριο φέτος. Όλα θα είναι υπό ελληνική σημαία.
Σημαντική στιγμή
O επικεφαλής της Latsco, κ. Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης, με την ευκαιρία του γεγονότος δήλωσε: «Πρόκειται για μία πολύ σημαντική και συγκινητική στιγμή για την οικογένειά μου αλλά και για τη Latsco. Τα καινούρια πλοία αποτελούν τη ναυαρχίδα του στόλου μας, ο οποίος μεγεθύνεται και εκσυγχρονίζεται με ταχείς ρυθμούς. Θέλω να ευχαριστήσω και να συγχαρώ το προσωπικό της εταιρείας, που συνέβαλε στην ολοκλήρωση του εγχειρήματος».
Προδιαγραφές
Τα δεξαμενόπλοια «ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΤΣΗΣ» και «ΕΡΙΕΤΤΑ ΛΑΤΣΗ» έχουν μήκος 330 μέτρα και πλάτος 60 μέτρα. Η μεταφορική τους ικανότητα είναι 341.000 m3. Οι προδιαγραφές συμμορφώνονται με τους πλέον αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς και διαθέτουν συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, με γνώμονα την μέγιστη προστασία του περιβάλλοντος και την βέλτιστη εξοικονόμηση ενέργειας. Η δυνατότητα παρακολούθησης της λειτουργίας των συστημάτων του πλοίου εκ του μακρόθεν, από το γραφείο, σε συνδυασμό με τη διαρκή αξιολόγηση της συνολικής κατάστασης και επιχειρησιακής ετοιμότητας, μέσω ψηφιακού εξοπλισμού και τεχνολογίας τηλεμετρίας υψηλής ακρίβειας, ενισχύει περαιτέρω την βέλτιστη ενεργειακή διαχείριση και προστασία του περιβάλλοντος.
Με την προσθήκη των τεσσάρων νέων VLCC’s δεξαμενοπλοίων και την ολοκλήρωση του ναυπηγικού προγράμματος για το 2022, ο συνολικός στόλος της Latsco αυξάνεται σε 39 πλοία, έναντι των 11 που κατείχε προ εννέα ετών, όταν ο κ. Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης ανέλαβε την διεύθυνσή της. Εξ αυτών, τα 11 είναι δεξαμενόπλοια τύπου MR, τα 5 είναι δεξαμενόπλοια LR2, 9 είναι LPG και 2 είναι LNG.
Latest News
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών