Ένα στέλεχος προερχόμενο από το χώρο των κοσμημάτων επέλεξε η Ferrari ως νέα chief brand officer, στην προσπάθεια που κάνει για αναδιοργάνωση της ηγετικής ομάδας της και για προώθηση της νέας φιλόδοξης στρατηγικής διαφοροποίησης του brand και σε νέα επιχειρηματικά πεδία, πέρα από τον χώρο του αυτοκινήτου.

H Kάρλα Λιούνι είναι το πιο πρόσφατο βήμα προς τον επιδιωκόμενο ανασχηματισμό της διοίκησης που ανακοινώθηκε νωρίτερα αυτό τον χρόνο από τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο Μπενεντέτο Βίγκνα, προκειμένου να επιτύχει τον εξορθολογισμό της δομής της εταιρείας.

Kάρλα Λιούνι

Ο Βίγκνα ήταν υπεύθυνος για τη διαφοροποίηση της επωνυμίας σε προσωρινή βάση μετά την αποχώρηση του Νίκολα Μποάρι, πρώην επικεφαλής του τμήματος επέκτασης του brand, ο οποίος αποχώρησε στο πλαίσιο των αλλαγών στην ηγεσία της εταιρείας.

Επέκταση brand και 10% των κερδών

Η έλευση της Κάρλα Λιούνι υπογραμμίζει τη σημασία που δίνει η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία στην εκμετάλλευση του brand της. Η Ferrari είχε δηλώσει προηγουμένως ότι ήλπιζε η λεγόμενη επέκταση του brand να αντιπροσωπεύει το 10% των κερδών μέσα σε μια δεκαετία.

Η ιταλική εταιρεία που φημίζεται για την αγωνιστική ομάδα της Formula 1 και τα σπορ αυτοκίνητα υψηλής ισχύος, πέρυσι ξεκίνησε μια ευρεία στρατηγική διαφοροποίησης της επωνυμίας της, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και κολεξιόν μόδας για άνδρες και γυναίκες.

Η Λιούνι η οποία μέχρι πρότινος ήταν επικεφαλής μάρκετινγκ στον όμιλο κοσμημάτων Pandora και πριν από αυτό, υπεύθυνη για το παγκόσμιο μάρκετινγκ και την επικοινωνία στον πολυτελή όμιλο Bulgari, θα αναλάβει τα καθήκοντά της στη Ferrari τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Να σημειωθεί τέλος ότι η Ferrari πρόκειται να παρουσιάσει το νέο της επιχειρηματικό σχέδιο την Πέμπτη.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή