Σε περικοπή χιλιάδων ακόμη πτήσεων στη διάρκεια της καλοκαιρινής σεζόν θα προχωρήσει η βρετανική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους easyJet, καθώς, όπως ανακοίνωσε, τα αεροδρόμια του Gatwick του Λονδίνου και του Άμστερνταμ μείωσαν τη χωρητικότητα και αντιμετωπίζουν ελλείψεις σε προσωπικό εδάφους και αέρος.
Ο βρετανικός αερομεταφορέας υπολογίζει ότι κατά τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο θα λειτουργήσει στο 90% της χωρητικότητάς του, ποσοστό μειωμένο από το 97% που προέβλεπε τον προηγούμενο μήνα καλύψει πετάξει περίπου το 90% της χωρητικότητάς του πριν από την πανδημία τον Ιούλιο, τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο, από το 97% που είχε προγραμματίσει τον περασμένο μήνα, που ισοδυναμούσε με 160.000 πτήσεις.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η σφιχτή αγορά εργασίας για πληρώματα, σε συνδυασμό με μια αναμονή 14 εβδομάδων για νέους ελέγχους ασφαλείας του προσωπικού σε σύγκριση με περίπου 10 εβδομάδες προηγουμένως και τους περιορισμούς στις προσλήψεις στην Ευρώπη λόγω του Brexit, μείωσαν περαιτέρω την ανθεκτικότητά της.
Διαβάστε επίσης: Αεροπορικές εταιρείες: Ψάχνουν να βρουν πιλότους και πληρώματα καμπίνας
Το αεροδρόμιο Gatwick του Λονδίνου, όπου η easyJet είναι ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας, δήλωσε την Παρασκευή ότι θα περιορίσει τις πτήσεις λόγω έλλειψης εργαζομένων.
Το Schiphol του Άμστερνταμ, μια άλλη σημαντική βάση για την αεροπορική εταιρεία, έχει επίσης επιβάλει ανώτατο όριο, οδηγώντας σε μείωση κατά 16% στις προγραμματισμένες πτήσεις κατά την περίοδο αιχμής.
Ο διευθύνων σύμβουλος της EasyJet, Johan Lundgren, δήλωσε ότι η μείωση του προγράμματος από τώρα θα ελαχιστοποιήσει τις ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής που είχαν μεγαλύτερο αντίκτυπο στους πελάτες.
Ο Lundgren είπε ότι η easyJet θα κάνει τις περικοπές σύντομα. Το Γκάτγουικ και το Άμστερνταμ θα είναι στο επίκεντρο, αλλά υπάρχουν επίσης λειτουργικά προβλήματα σε όλη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων του Παρισιού και της Γενεύης.
Σύμφωνα με τον ίδιο, ένας «τεράστιος αριθμός» αιτήσεων έρχεται, αλλά ο αερομεταφορέας δεν μπορούσε να φιλοξενήσει όλους τους εργαζόμενους της ΕΕ που είχε πριν από την πανδημία. Είχε απορρίψει «έναν τεράστιο αριθμό υπηκόων της ΕΕ (…) λόγω της κατάστασης μετά το Brexit».
Latest News
«Φυτοζωεί» η αεροναυπηγική βιομηχανία της Ρωσίας - Μόλις 7 νέα επιβατικά αεροπλάνα
Οι κυρώσεις ήταν τόσο αυστηρές για τη Ρωσία που έφεραν την αεροναυπηγική βιομηχανία της χώρας στα πρόθυρα της επιβίωσης
Μη αναμενόμενη αύξηση του πληθωρισμού χονδρικής στις ΗΠΑ
Ο Δείκτης Τιμών Παραγωγού αυξήθηκε κατά 3% σε ετήσια βάση
O Ντόναλντ Τραμπ στη Wall Street - Χτύπησε το κουδούνι σε πανηγυρικό κλίμα
Ο Ντόναλντ Τραμπ υποσχέθηκε ότι η επερχόμενη κυβέρνησή του θα εγκαινιάσει «μια οικονομία που όμοιά της δεν έχει ξαναδεί κανείς»
Ρεκόρ επιβατών για την Emirates τη φετινή εορταστική περίοδο
Το 2023, περισσότεροι από 75.000 επιβάτες της Emirates αναχωρούσαν καθημερινά από το Διεθνές Αεροδρόμιο του Ντουμπάι
Ανησυχία Λαγκάρντ για ανάπτυξη - Τι είπε για δασμούς Τράμπ και μείωση 0,5% στα επιτόκια
Η Λάγκαρντ εξήγησε τους λόγους που το δ.σ αποφάσισε την παραδοσιακά ήπια μείωση - Οι αβεβαιότητες και η αναθεώρηση για την ανάπτυξη
Η σειρά του Ζάκερμπεργκ - Δωρίζει 1 εκατ. για την ορκωμοσία του Ντόναλντ Τραμπ
Οι εντάσεις ανάμεσα στον ιδρυτή του Facebook Μαρκ Ζάκερμπεργκ και του εκλεγμένου προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, ανήκουν στο παρελθόν
Φρένο στον πληθωρισμό της Ινδίας μετά από υψηλό 14 μηνών, αυξάνουν οι ελπίδες για μείωση επιτοκίων
Η κεντρική τράπεζα στην Ινδία διατήρησε τα επιτόκια στο 6,5% κατά την τελευταία της συνεδρίαση για τη νομισματική πολιτική της χώρας
Με μείωση επιτοκίων κατά 25 μ.β αποχαιρετά το 2024 η ΕΚΤ
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα αποφάσισε ως ήταν αναμενόμενο την τέταρτη για το 2024 μείωση των επιτοκίων - Αναθεωρεί προς τα κάτω τις προβλέψεις για την ανάπτυξη
Κίνηση-έκπληξη από την κεντρική τράπεζα της Ελβετίας - Μείωση 50 μ.β. στα επιτόκια
Το βασικό επιτόκιο διαμορφώνεται στο 0,5% - Η Ελβετία ήταν η πρώτη μεγάλη οικονομία που χαλάρωσε τη νομισματική της πολιτική
Αύξηση των αμυντικών δαπανών στο 3% του ΑΕΠ - Τι συζητούν οι Ευρωπαίοι
Αυξημένες στρατιωτικές δαπάνες θα μπορούσαν να συμφωνηθούν στη σύνοδο κορυφής του NATO, το 2025, εντείνοντας την πίεση στους εθνικούς προϋπολογισμούς