SKY express: Για πρώτη φορά ελληνική εταιρεία γίνεται case study από τη Google

Με τη συμβολή των εργαλείων της Google, η SKY express κατέγραψε σημαντική επιτυχία ξεπερνώντας την επισκεψιμότητα του 2019.

SKY express: Για πρώτη φορά ελληνική εταιρεία γίνεται case study από τη Google

Με τη συμβολή των εργαλείων της Google, η ελληνική αεροπορική εταιρεία SKY express κατέγραψε σημαντική επιτυχία ξεπερνώντας την επισκεψιμότητα του 2019.

Συγκεκριμένα, η SKY express ακολούθησε μία στοχευμένη μεθοδολογία και επικεντρώθηκε σε καμπάνιες στους πιο δημοφιλείς προορισμούς, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, βάσει των αναζητήσεων που πραγματοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου, αξιοποιώντας στρατηγικά τα ψηφιακά εργαλεία της Google και συγκεκριμένα το Travel Insights.

Case study στον τομέα των Google Ads

Όπως τονίζεται, «η αεροπορική εταιρεία της νέας εποχής, σε συνεργασία με τη mediacube, κατάφερε όχι μόνο να καταγράψει ένα success story με αδιαμφισβήτητα αποτελέσματα στον τομέα της digital διαφήμισης που αποτελεί πλέον case study στον τομέα των Google Ads, αλλά και να προσελκύσει νέους επιβάτες από πολλές χώρες».

Παράλληλα, το thinkwithgoogle.com αναφέρει πως τα τελευταία στοιχεία του Eurocontrol δείχνουν ότι μόνο τρεις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες (από τις 40 κορυφαίες) κατάφεραν να ανακάμψουν πέρυσι και να ξεπεράσουν την επισκεψιμότητά τους το 2019. Mία εξ αυτών η SKY express.

Πρόκειται για μία επιτυχία, η οποία εκτός από το ότι υπογραμμίζει την δυναμική της SKY express αντανακλά θετικά συνολικά στην Ελλάδα, καθώς προσελκύει επισκέπτες στη χώρα μας και αναδεικνύει καινοτόμες πρακτικές ελληνικών επιχειρήσεων, σημειώνει η ελληνική εταιρεία.

Nέες καινοτόμες πρακτικές

Ο ιδιοκτήτης της SΚΥ Express, Γιάννης Γρύλος δήλωσε: «Στη SΚΥ Express γνωρίζαμε ότι για να τρέψουμε την πανδημία σε ευκαιρία ανάπτυξης, θα έπρεπε να προχωρήσουμε σε σημαντικές επενδύσεις και να αναπτύξουμε νέες καινοτόμες πρακτικές σε κάθε τομέα. Αυτό κάναμε και στον τομέα των ψηφιακών διαφημίσεων. Παράλληλα με την ανανέωση του στόλου μας, επενδύσαμε στην αξιοποίηση των εργαλείων της Google και καταφέραμε να πετύχουμε την καλύτερη προβολή για την εταιρεία μας και μεγάλη αύξηση του επιβατικού μας κοινού. Η ανάδειξη της στρατηγικής μας από την ίδια τη Google και η θερμή ανταπόκριση των ταξιδιωτών αποτελούν για εμάς μια μεγάλη επιβράβευση».

O ιδιοκτήτης της SKY express κ. Γρύλλος

Περισσότερα για τη στρατηγική που εφάρμοσε η SKY express στον τομέα της digital διαφήμισης, πώς σχεδιάσθηκε και υλοποιήθηκε μπορείτε να διαβάσετε στο @think-with-google.

OT Originals

Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο