Ένα φιλόδοξο πρωτοποριακό έργο απορρύπανσης, μοναδικό στην Ελλάδα και από τα μεγαλύτερα που έχουν πραγματοποιηθεί ποτέ στην Ευρώπη, ξεκίνησε η Lamda Development.
Ο στόχος αυτού του καινοτόμου εγχειρήματος είναι να εξαλειφθεί κάθε πιθανή εστία ρύπανσης από την επιφάνεια, το έδαφος και τα υπόγεια ύδατα μέσα στο μεγάλο έργο του Ελληνικού.
Το έργο της απορρύπανσης όλου του χώρου, όπου υλοποιείται η επένδυση του Ελληνικού, είναι ενδεικτικό της φιλοσοφίας της Lamda για την «πράσινη», βιώσιμη ανάπτυξη, η οποία αποτελεί τον πυρήνα της εμβληματικής ανάπλασης του πρώην αεροδρομίου και υπηρετεί πλήρως τις αρχές της βιωσιμότητας και της προστασίας του περιβάλλοντος.
Η διαδικασία εξυγίανσης του εδάφους και των υπόγειων υδάτων σε αναπλάσεις παλαιών αεροδρομίων αποτελεί διεθνή πρακτική. Όμως το έργο που βρίσκεται σε εξέλιξη από την εταιρεία στο χώρο του πρώην Διεθνούς Αερολιμένα, θεωρείται μοναδικό εξαιτίας της έκτασης του αλλά και των μεθόδων φιλικών προς το περιβάλλον που χρησιμοποιούνται.
Το χαρακτηριστικό του καινοτόμου αυτού έργου είναι ότι επιλέγεται να μην απομακρυνθεί καμία ποσότητα εδάφους. Το ρυπασμένο έδαφος θα εξυγιανθεί, είτε στο κύτταρο βιοεξυγίανσης που κατασκευάζεται εντός του Ελληνικού είτε με τη μέθοδο του βιοαερισμού και της in-situ επεξεργασίας.
Ένα επιπλέον στοιχείο είναι ότι κάθε πιθανή εστία ρύπανσης θα απομακρυνθεί, θα επεξεργαστεί με καινοτόμες μεθόδους και θα χρησιμοποιηθεί σαν καύσιμο ή πρώτη ύλη σε βιομηχανίες, μειώνοντας ακόμα περισσότερο το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του έργου.
Το συνολικό κόστος των εργασιών θα καλυφθεί εξ ολοκλήρου από τη Lamda. Ανάδοχος του έργου, που έχει ξεκινήσει τον Απρίλιο και προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε ένα χρόνο είναι η κοινοπραξία των διεθνώς αναγνωρισμένων εταιρειών Antipollution και Intergeo.
Latest News
Σκύρος: Πρόταση για τη ναυπήγηση πλοίου με μειωμένες εκπομπές άνθρακα
Έτοιμη για την «πράσινη» ακτοπλοΐα δηλώνει η Σκύρος
Πώς το σύστημα δικαιωμάτων άνθρακα πλήττει τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες
Με τις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων που απαλλάσσονται από τέλη και τα δωρεάν δικαιώματα που δίνονται στους αερομεταφορείς, μεγάλο μέρος των πτήσεων δεν καλύπτεται από το σύστημα
Οι μισές μεγάλες κινεζικές πόλεις... βυθίζονται - Πάνω από 1 δισ. καταστροφές
Στον επόμενο αιώνα, σχεδόν το ένα τέταρτο της παράκτιας γης θα μπορούσε να είναι χαμηλότερο από το επίπεδο της θάλασσας
«Βροχή» υποβολής φακέλων στον ΔΕΔΔΗΕ για «Φωτοβολταϊκά στη στέγη»
Το «ξαφνικό τέλος» του προγράμματος και του net-metering «φράκαρε» την πλατφόρμα. Ποιοι πρέπει να περάσουν στο νέο μοντέλο του net-billing
«Amazonia bond»: Το ομόλογο του Αμαζονίου και οι προκλήσεις για τη Λ. Αμερική
Πού κολλάνε μέχρι στιγμής οι διαπραγματεύσεις
Γιατί προσέλαβαν πρώην CEO της Shell ως σύμβουλο πράσινων επενδύσεων
Ο Μπεν βαν Μπέρντεν ηγήθηκε της ώθησης της Shell στα βιοκαύσιμα, το υδρογόνο και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Φωτοβολταϊκά συστήματα από τη ΔΕΗ σε 12 ή 24 άτοκες δόσεις
Η ΔΕΗ αναλαμβάνει από την αρχή μέχρι το τέλος τη μελέτη, προμήθεια και εγκατάσταση του καταλληλότερου εξοπλισμού
Έκκληση Μυτιληναίου για την αυτάρκεια πρώτων υλών στην Ευρώπη
Ο πρόεδρος και CEO της Mytilineos προσθέτει ότι «η Ευρώπη πρέπει επειγόντως να επαναφέρει την παραγωγική δραστηριότητά της στα προ κρίσης επίπεδα»
ΟΤΕ: Πώς θα έρθει η βιώσιμη ανάπτυξη
H ημερίδα διοργανώθηκε από το Executive MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Όμιλο ΟΤΕ και τη Nestle, στις εγκαταστάσεις της OTE Academy
Πώς η κλιματική αλλαγή μας οδηγεί στην φτώχεια
Ο κόσμος οδεύει προς αύξηση σχεδόν 3 βαθμών της υπερθέρμανσης του πλανήτη, σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη