
Το κεφάλαιο «ελληνικό αυτοκίνητο» αποτελεί μια ιστορία παλιά και πικρή, καθώς παρά τις αξιόλογες προσπάθειες για την κατασκευή και παραγωγή ενός απλού, φθηνού και πρακτικού οχήματος στη χώρα, το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που θα περίμενε κανείς.
Το μεγαλύτερο εμπόδιο στην προσπάθεια κατασκευής ενός αμιγώς ελληνικού επιβατικού αυτοκινήτου ήταν η εξασφάλιση έγκρισης από το κράτος και γι’ αυτό τον λόγο οι περισσότερες προσπάθειες έμειναν στα χαρτιά. Στις αιτίες αποτυχίας κάθε σχετικού εγχειρήματος προστίθεντο το κόστος παραγωγής, το μικρό μέγεθος της ελληνικής αγοράς και η αδυναμία ανταγωνισμού των ξένων αυτοκινητοβιομηχανιών.
Διαβάστε επίσης: Αριθμούς κυκλοφορίας πήραν τα πρώτα ελληνικά αυτοκίνητα
Το KERABOSS SUPER K
Όμως μια αχτίδα φωτός έκανε την εμφάνισή της με αφορμή την κατασκευή του «KERABOSS SUPER K», το οποίο το 2016 -σύμφωνα με την εταιρεία- αποτέλεσε το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο που πήρε έγκριση. Εξι χρόνια αργότερα, μόλις χθες, τα δύο πρώτα αυτοκίνητα πήραν αριθμούς κυκλοφορίας, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής.

Το πρώτο βήμα για την ανάπτυξη του εγχειρήματος έγινε με την απόφαση (ΦΕΚ Β’ 3134/2014), με την οποία δημιουργήθηκε για πρώτη φορά το κανονιστικό πλαίσιο όπου καθορίστηκαν οι διαδικασίες και οι τεχνικές απαιτήσεις για την έγκριση κυκλοφορίας Μεμονωμένων Οχημάτων Ιδιαίτερης Κατασκευής (Μ.Ο.Ι.Κ.).
Το 2016 υποβλήθηκε η πρώτη αίτηση από την «ΚΕΡΑΜΠΟΣ CARS MANUFACTURING IKE» για έκδοση μεμονωμένης έγκρισης επιβατικού οχήματος κατηγορίας Μ1 και εν τέλει, το 2021 προσδιορίστηκαν οι δασμοί και τα τέλη από την Τελωνειακή Διεύθυνση του υπουργείου Οικονομικών. Μετά την αναβάθμιση του Μηχανογραφικού Συστήματος του υπουργείου Μεταφορών, φέτος, έγιναν οι αναγκαίες προσαρμογές και εκδόθηκαν οι πρώτες άδειες κυκλοφορίας.

Το 2010 γεννήθηκε το ελληνικό τζιπ
Όπως αναφέρει η εταιρεία, το 2010 ο Παύλος Κεραμπός, δημιουργός του project, εξελιγκτής και κατασκευαστής αυτοκινήτων, σχεδίασε μαζί με τη συζυγό του Stella Kerabos, το πιο τελευταίο του επίτευγμα, το «KERABOSS SUPER K», το οποίο -όπως αναφέρει- είναι νέο αυτοκίνητο και όχι άλλο ένα.
«Αυτό υπήρξε, το κυρίαρχο κριτήριο, για τη σύλληψη και την υλοποίηση του αυτοκινήτου. Να είναι μοναδικό, να ξεχωρίζει από όλα τα αλλά αυτοκίνητα και με αυτό τον τρόπο να κάνει και τον οδηγό / ιδιοκτήτη του μοναδικό και ξεχωριστό. Η ιδιαίτερη εμφάνιση του, η απόλαυση της οδήγησης του και η κορυφαία στρεπτική του ακαμψία, σε προκαλούν να το αποκτήσεις. Επιπλέον, ο military σχεδιασμός του, είναι διαχρονικός, καθιστώντας το μονίμως επίκαιρο», τονίζεται στο site της εταιρείας.
Σημειώνεται πως η «KERABOSS CARS MANUFACTURING» ήδη έχει κατασκευάσει τρεις μονάδες, με τις δύο να αποτελούν πρωτότυπα και την τρίτη να προορίζεται για πελάτη, ο οποίος την έχει παραγγείλει. Όπως αναφέρουν στελέχη της εταιρείας, ο χρόνος για την κατασκευή ενός νέου αυτοκινήτου υπολογίζεται στους 4 – 5 μήνες, ενώ η τιμή του ανέρχεται στα 22.000 ευρώ +ΦΠΑ.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Το «KERABOSS SUPER K» προσφέρεται σε εκδόσεις 2 και 4 θέσεων και θεωρείται κατάλληλο όχημα για τα νησιά και τους επαγγελματίες των εταιρειών rent a car.
- Μήκος : 3200 mm
- Πλάτος: 1450 mm
- Μεταξόνιο: 2150mm
- Ύψος: 1590 mm
- Κυβικά : 999cc
- Αυτόματο και σειριακό κιβώτιο
- Ιπποδύναμη: 72HP ατμοσφαιρικό, 84HP turbo
- Τελική ταχύτητα : 145km/h
- Βάρος: 840kg
- Διάμετρος Ελαστικών: Μπροστά 195/50 R15 82V / 5JX15 – Πίσω 195/50 R15 82V / 6,5JX15


Latest News

Νίκος Σταθόπουλος: Ο δεξιοτέχνης των deals
Ποιοι κλάδοι προσελκύουν τα private equity funds – Τι συμβαίνει με τις επενδύσεις

Πέθανε ο ιδρυτής της Ray-Ban - Ποιο ήταν το μυστικό του
Μεγάλωσε σε ορφανοτροφείο - Ξεκίνησε από ένα μαγαζάκι στις Άλπεις

Ιουλία Τσέτη: Η οραματίστρια φαρμακοποιός που βγαίνει πιο δυνατή από τις κρίσεις
Επενδύσεις 80 εκατ. ευρώ, καινοτομία και εξωστρέφεια η απάντηση στην κρίση από τον Όμιλο Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη

Η φέτα από τον Αλμυρό που ταξιδεύει σε 40 χώρες
Η τυροκομική εταιρεία Ρούσσας, που εφέτος κλείνει 70 χρόνια ζωής, εξάγει πάνω από το 95% της παραγωγής της - Νέες επενδύσεις 12 εκατ. ευρώ και είσοδος στα φ/β

Metaverse: Τριάντα χρόνια και 13 τρισ. δολάρια μετά, ο εμπνευστής του παίρνει ένα κομμάτι από την πίτα
Από το Snow Crash στο Lamina1 - Συνδυάζοντας τις σελίδες ενός βιβλίου με τη εικονική και την επαυξημένη πραγματικότητα

Τελευταίο αντίο σε έναν από τους πιο επιτυχημένους Ελληνοαμερικανούς επιχειρηματίες
Πώς η μικρή startup που δημιούργησε εξελίχτηκε σε κολοσσό στον χώρο του ιατρικού εξοπλισμού

Δωδώνη Παγωτά: Οι μνηστήρες, οι καραμπόλες και το κούρεμα
Ποιοι κατέθεσαν προσφορές - Βαρύ το φορτίο υποχρεώσεων και ζημιών της εταιρείας

Πώς ο Μασκ κατάφερε να αποκτήσει το Twitter
Το δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης αναμενόταν να απορρίψει την προσφορά του CEO της Tesla, αλλά οι τραπεζίτες του χαρακτήρισαν την προσφορά δίκαιη και είπαν ότι η εταιρεία θα μπορούσε να δυσκολευτεί να φτάσει σε αυτή την τιμή μετοχής μόνη της

Πώς ο Γιώργος Γεράρδος έκανε την Πλαίσιο «future ready»
Ο διορατικός επιχειρηματίας πίσω από το success story της Πλαίσιο

Εχει περιουσία 20 δισ. δολ. και οδηγεί Corolla
Eνας πολύ ξεχωριστός τύπος επιχειρηματία και επενδυτή