Η Tesla πιθανότατα θα χάσει το στέμμα του μεγαλύτερου κατασκευαστή ηλεκτροκίνητων οχημάτων γύρω στο 2024, προβλέπει νέα έρευνα, σύμφωνα με την οποία η πρώτη θέση θα καταληφθεί από την Volkswagen.
Ο γερμανικός γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας θα διπλασιάσει την παραγωγή σε περισσότερα από 2 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα το 2024, εκτιμά η έρευνα του Bloomberg Intelligence.
Λόγω του αυξανόμενου κόστους των μπαταριών και του περιορισμένου δυναμικού παραγωγής, ανταγωνιστές όπως η Ford και η General Motors δεν είχαν οικονομικό κίνητρο να επιταχύνουν την προσπάθεια όπως η Volkswagen.
Ωστόσο η Tesla πιθανότατα θα παραμείνει πρώτη σε πωλήσεις στις ΗΠΑ, καθώς η Volkswagen εστιάζεται στην Ευρώπη.
Σε περίπτωση περαιτέρω επέκτασής της στην Κίνα, όπως προβλέπει το Bloomberg, η VW θα ασκήσει πιέσεις στην Tesla, η οποία παράγει στην Κίνα δύο μοντέλα της.
Η Tesla, μια από τις πρώτες εταιρείες που επένδυσαν στην επανάσταση της ηλεκτροκίνησης, αντιστοιχεί στο 75% των ηλεκτρικών οχημάτων που πουλήθηκαν στις ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Τον Μάρτιο ξεκίνησε τη λειτουργία του το νέο «gigafactory» της εταιρείας στο Βερολίνο, το οποίο θα παραγάγει 500.000 οχήματα το χρόνο.
Latest News
Γιατί δεν συμφέρει να νοικιάζεις στο Λονδίνο
Το μηνιαίο κόστος για αγορά κατοικίας στην βρετανική πρωτεύουσα ήταν το υψηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά εξακολουθεί να είναι φθηνότερο από την ενοικίαση ενός αντίστοιχου ακινήτου
H Nike χάνει το... τρένο της καινοτομίας και η JD Sports τις πωλήσεις
H βρετανική λιανική αλυσίδα JD Sports είδε τις πωλήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο να μειώνονται κατά 3,1% το τελευταίο τρίμηνο του 2023
Αυτή η γενιά έχει τα προσόντα για επιτυχημένη καριέρα στο επιχειρείν
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, το επιχειρηματικό τοπίο έχει αλλάξει δραματικά
Έχασε τη δύναμη του ο ΟΠΕΚ; Τι βλέπει ο Economist για τον «μαύρο χρυσό»
Τι αναφέρει για την πορεία των τιμών του μαύρου χρυσού ανάλυση του Economist
Το «φρένο του χρέους» καταδικάζει τη γερμανική οικονομία
Πέντε think tanks προβλέπουν σχεδόν μηδενική ανάπτυξη για το 2024 και προτείνουν μεταρρύθμιση του «δόγματος Σόιμπλε»
Πώς η κατάρρευση της γέφυρας στην Βαλτιμόρη πλήττει μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες του κόσμου
Το κλείσιμο του λιμανιού θα κοστίσει 15 εκατ. δολάρια την ημέρα σε χαμένη οικονομική δραστηριότητα - Πόσα θα δοθούν σε αποζημιώσεις
Η χρυσή εποχή... των ψιλικατζίδικων - Γιατί οι Αμερικανοί συρρέουν σε αυτά ακόμα και για φαγητό
Οι επισκέψεις σε καταστήματα ψιλικών το πρώτο εξάμηνο του 2023 ξεπέρασαν κατηγορίες όπως εστιατόρια γρήγορου φαγητού, αλυσίδες καφέ και βενζινάδικα
Νέος υπουργός Οικονομικών στην Πορτογαλία - Ο «σκόπελος» της στεγαστικής κρίσης
Αντιμέτωπος με πολύ σημαντικές προκλήσεις
«Χείρα βοηθείας» από Κλίντον και Ομπάμα στον Τζο Μπάιντεν
Στόχος, η συγκέντρωση τουλάχιστον 25 εκατ. δολαρίων για την προεκλογική καμπάνια
Γιατί προβληματίζονται οι ξενοδόχοι με το Πάσχα των Καθολικών
Στη Μαγιόρκα το Πάσχα γενικά σηματοδοτεί την έναρξη των διακοπών. Αλλά φέτος είναι πολύ νωρίς