Για καλύτερες προοπτικές της κερδοφορίας αλλά και για την επιστροφή σύντομα της μερισματικής πολιτικής μίλησε η διοίκηση του ομίλου AVAX κατά τη διάρκεια της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της εισηγμένης Χρήστο Ιωάννου το 2021 ήταν η χρονιά που τέθηκαν οι βάσεις για την περαιτέρω βελτίωση των οικονομικών του ομίλου με το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των εργασιών να ανέρχεται στα 1,4 δις. ευρώ. Ο ίδιος έκανε γνωστό ότι σήμερα η εταιρεία, συνυπολογίζοντας και τους διαγωνισμούς στους οποίους η AVAX έχει ανακηρυχθεί πλειοδότης, ανέβασε το ανεκτέλεστο στα 2,2 δις. ευρώ.

Διαβάστε επίσης – Avax: Μείωση κερδών και δανεισμού, αύξηση στον κύκλο εργασιών

Στα εμβληματικά έργα του ομίλου αναφέρθηκαν εκείνα των υποδομών στο Ελληνικό και της γραμμής 4 του Μετρό. Κατά τον διευθύνοντα σύμβουλο Κώστα Μιτζάλη η AVAX κινείται εντός των χρονοδιαγραμμάτων στις συμβάσεις που έχει αναλάβει να υλοποιήσει, ενώ διεκδικεί με αξιώσεις και έργα δισεκατομμυρίων ευρώ που έχουν προκηρυχθεί ή θα βγουν σε διαγωνισμούς.

Διαβάστε επίσης – AVAX: Νέα μεγάλα έργα

Παράλληλα, η διοίκηση της εισηγμένης απαντώντας σε ερωτήσεις για το αν θα προβεί σε νέα κεφαλαιακή ενίσχυση είτε με αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου είτε με την έκδοση ομολόγου, απάντησε αρνητικά ως προς το πρώτο ενώ ως προς το δεύτερο σημείωσε πως στην παρούσα φάση οι συνθήκες χρηματοδότησης δεν ευνοούν.

Η Volterra

Ο πρόεδρος της AVAX αναφέρθηκε και στις τελευταίες εξελίξεις με την πώληση χαρτοφυλακίου έργων ΑΠΕ της θυγατρικής Volterra στη ΔΕΗ.

Διαβάστε επίσης – ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Αποκτά χαρτοφυλάκιο ΑΠΕ της Volterra

Όπως είπε ο κ. Ιωάννου με τον τρόπο αυτό ο όμιλος απεκόμισε κεφαλαιακό κέρδος 40 εκ. ευρώ. Ως προς το retail της Volterra, σύμφωνα με τον ίδιο αξιολογούνται εναλλακτικές αλλά χωρίς να γίνει καμία έκπτωση στις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες της.

Η γραμμή 4

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Κωνσταντίνος Μιτζάλης αναφέρθηκε στην πορεία των εργασιών για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό.

Οι εργασίες ξεκίνησαν στην Κατεχάκη και το ΓΝΑ, όπως περιέγραψε, και παράλληλα ετοιμάζονται και οι δύο μετροπόντικες. Κατά τον ίδιο, τέλος του μήνα αντιπροσωπεία της Αττικό Μετρό θα μεταβεί στη Γερμανία, όπου κατασκευάζονται και τον Σεπτέμβριο εκτιμά ότι θα έρθουν στην Ελλάδα.

Επιπλέον ετοιμάζονται οι σχετικές μελέτες, ενώ κάποιες καθυστερήσεις διαπιστώνονται στο φρέαρ της Βεϊκου. Καθυστερήσεις διαπιστώνονται και στα Εξάρχεια. Εκεί βρίσκονται σε εξέλιξη πρόδρομες εργασίες. Ο διευθύνων σύμβουλος αναφορικά με τα αίτια παρέπεμψε στην Αττικό Μετρό.

Συνολικά ο κ. Μιτζάλης σχολιάζοντας τα περί αυξήσεων του κατασκευαστικού κόστους και καθυστερήσεων, υπογράμμισε αφενός για τις τιμές πως υπάρχει συνεργασία με το αρμόδιο υπουργείο ώστε μέσα από τους συντελεστές να καλυφθεί μέρος των αυξήσεων. Σχετικά με τις καθυστερήσεις τις απέδωσε ως επί το πλείστον στις εισαγωγές υλικών κι εξοπλισμού διαβεβαιώνοντας πως δεν υπάρχουν ελλείψεις.

Ο ίδιος, όμως, σημείωσε ότι οι όποιες καθυστερήσεις παρατηρούνται τώρα στη γραμμή 4 θα καλυφθούν μελλοντικά καθώς το έργο είναι διάρκειας οκτώ ετών.

Το Ελληνικό

Η διοίκηση μίλησε και για τα έργα στο Ελληνικό.

Η AVAX πήρε κατόπιν διαγωνισμού τα έργα υποδομών. Σύμφωνα με την ενημέρωση που παρείχε, εδώ κι ένα μήνα έχουν στηθεί τα εργοτάξια και τονίστηκε η καλή συνεργασία που υπάρχει με την Lamda Development.

Η διοίκηση της AVAX επανέλαβε το ενδιαφέρον της για συμμετοχή και στα έργα για τα οικιστικά projects στον Μητροπολιτικό Πόλο.

H γραμμή 3

Τέλος η διοίκηση της AVAX εκτίμησε πως τον Σεπτέμβριο θα έχει παραδοθεί και ο σταθμός του Μετρό στον Πειραιά (Γραμμή 3).

Ο διευθύνων σύμβουλος σημείωσε πως η παράδοση των έργων, εν μέσω πανδημίας και ενεργειακής κρίσης, αποτελούν επίτευγμα και δήλωσε «περήφανος» για την εταιρεία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις