Την εθελοντική πρωτοβουλία Ελληνικό Pledge, που αφορά στη βελτίωση του τρόπου διαφήμισης τροφίμων και ποτών στα παιδιά υλοποίησαν ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων & Ποτών (ΣΕΒΤ), σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ).

Το Ελληνικό Pledge δημιουργήθηκε στο πρότυπο του αντίστοιχου – πολύ επιτυχημένου – ευρωπαϊκού (EUpledge) και απαντά καθοριστικά στις εξελίξεις σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο που δείχνουν ότι το θέμα της σωστής διατροφής, σε συνδυασμό με τη διαφήμιση τροφίμων & ποτών στα παιδιά, είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.

Σε ευρωπαϊκό επίπεδο η Στρατηγική «Από το αγρόκτημα στο πιάτο» θέτει μια σειρά από στόχους και προκλήσεις για τη μετάβαση σε πιο βιώσιμα συστήματα τροφίμων και είναι ιδιαίτερα σημαντική για τον κλάδο μας, καθώς αγγίζει περιοχές στις οποίες η Βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών δραστηριοποιείται ενεργά εδώ και χρόνια.

Διαβάστε επίσης: Αντιδράσεις για το «Nutri-score» στα τρόφιμα

Κώδικας Αυτοδέσμευσης από επιχειρήσεις

Το Ελληνικό Pledge αποτελεί ένα πλαίσιο κοινών εθελοντικών δράσεων & δεσμεύσεων, είναι δηλαδή ένας Κώδικας Αυτοδέσμευσης από επιχειρήσεις του κλάδου που -μεταξύ άλλων- αποκλείει τη διαφήμιση τροφίμων και ποτών με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, αλάτι, ζάχαρη σε παιδιά κάτω των 13 ετών. Στόχος η αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας και των μη μεταδιδόμενων νοσημάτων και η υποστήριξη των γονέων στην προσπάθειά τους για πιο υγιεινή διατροφή των παιδιών.

Διαβάστε επίσης: Τρόφιμα: Το ρύζι θα είναι το επόμενο… σιτάρι;

Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο Ελληνικό Pledge δεσμεύονται:

• Να μην πραγματοποιούν διαφημίσεις (στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο) που απευθύνονται σε παιδιά κάτω των 13 ετών, για προϊόντα δηλαδή που δεν πληρούν συγκεκριμένα διατροφικά κριτήρια, είτε να μη διαφημίζουν καθόλου σε παιδιά κάτω των 13 ετών.
• Να αποδέχονται την παρακολούθηση και πιστοποίηση της συμμόρφωσής τους από τρίτους ανεξάρτητους φορείς.

Ποιες επιχειρήσεις συμμετέχουν

Στο Ελληνικό Pledge, που ξεκίνησε τον Μάιο 2022, συμμετέχουν ήδη 18 επιχειρήσεις. Πρόκειται για τις:
3αλφα
COCA COLA ΕΛΛΑΣ
ΓΙΩΤΗΣ Α.Ε.
COCA COLA 3Ε
ΕΛΑΪΣ UNILEVER ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
FERRERO INTERNATIONAL GREECE
ΙΟΝ Α.Ε.
FRONERI ΕΛΛΑΣ ΠΑΓΩΤΟ Α.Ε.
ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ Α.Ε.
GREEN COLA HELLAS
ΚΥΚΝΟΣ Α.Ε.
NESTLE ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ Α.Β.Ε.Ε
NUMIL ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
Π.Γ. ΝΙΚΑΣ ΑΒΕΕ
PEPSICO ΕΛΛΑΣ
ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ
ARLA FOODS ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΕΕ

Ο Γρηγόρης Αντωνιάδης, αντιπρόεδρος του ΣΕΒΤ, πρόεδρος ΣΔΕ & Συντονιστής Πρωτοβουλίας Ελληνικού Pledge, δήλωσε: «Η πρωτοβουλία αυτή αναδεικνύει έμπρακτα την υπευθυνότητα με την οποία η Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών βελτιώνει την επικοινωνία των προϊόντων της, έχοντας πάντα τον καταναλωτή στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Στόχος μας είναι να συμβάλλουμε, στο μέτρο που μας αναλογεί, στην αντιμετώπιση ενός πολυπαραγοντικού προβλήματος υγείας, όπως είναι αυτό της παιδικής παχυσαρκίας».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Ελληνικά Γαλακτοκομεία: «Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την οικογένεια Σαράντη
Επιχειρήσεις |

«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη

Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία