
Την εθελοντική πρωτοβουλία Ελληνικό Pledge, που αφορά στη βελτίωση του τρόπου διαφήμισης τροφίμων και ποτών στα παιδιά υλοποίησαν ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων & Ποτών (ΣΕΒΤ), σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ).
Το Ελληνικό Pledge δημιουργήθηκε στο πρότυπο του αντίστοιχου – πολύ επιτυχημένου – ευρωπαϊκού (EUpledge) και απαντά καθοριστικά στις εξελίξεις σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο που δείχνουν ότι το θέμα της σωστής διατροφής, σε συνδυασμό με τη διαφήμιση τροφίμων & ποτών στα παιδιά, είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.
Σε ευρωπαϊκό επίπεδο η Στρατηγική «Από το αγρόκτημα στο πιάτο» θέτει μια σειρά από στόχους και προκλήσεις για τη μετάβαση σε πιο βιώσιμα συστήματα τροφίμων και είναι ιδιαίτερα σημαντική για τον κλάδο μας, καθώς αγγίζει περιοχές στις οποίες η Βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών δραστηριοποιείται ενεργά εδώ και χρόνια.
Διαβάστε επίσης: Αντιδράσεις για το «Nutri-score» στα τρόφιμα
Κώδικας Αυτοδέσμευσης από επιχειρήσεις
Το Ελληνικό Pledge αποτελεί ένα πλαίσιο κοινών εθελοντικών δράσεων & δεσμεύσεων, είναι δηλαδή ένας Κώδικας Αυτοδέσμευσης από επιχειρήσεις του κλάδου που -μεταξύ άλλων- αποκλείει τη διαφήμιση τροφίμων και ποτών με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, αλάτι, ζάχαρη σε παιδιά κάτω των 13 ετών. Στόχος η αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας και των μη μεταδιδόμενων νοσημάτων και η υποστήριξη των γονέων στην προσπάθειά τους για πιο υγιεινή διατροφή των παιδιών.
Διαβάστε επίσης: Τρόφιμα: Το ρύζι θα είναι το επόμενο… σιτάρι;
Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο Ελληνικό Pledge δεσμεύονται:
• Να μην πραγματοποιούν διαφημίσεις (στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο) που απευθύνονται σε παιδιά κάτω των 13 ετών, για προϊόντα δηλαδή που δεν πληρούν συγκεκριμένα διατροφικά κριτήρια, είτε να μη διαφημίζουν καθόλου σε παιδιά κάτω των 13 ετών.
• Να αποδέχονται την παρακολούθηση και πιστοποίηση της συμμόρφωσής τους από τρίτους ανεξάρτητους φορείς.
Ποιες επιχειρήσεις συμμετέχουν
Στο Ελληνικό Pledge, που ξεκίνησε τον Μάιο 2022, συμμετέχουν ήδη 18 επιχειρήσεις. Πρόκειται για τις:
3αλφα
COCA COLA ΕΛΛΑΣ
ΓΙΩΤΗΣ Α.Ε.
COCA COLA 3Ε
ΕΛΑΪΣ UNILEVER ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
FERRERO INTERNATIONAL GREECE
ΙΟΝ Α.Ε.
FRONERI ΕΛΛΑΣ ΠΑΓΩΤΟ Α.Ε.
ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ Α.Ε.
GREEN COLA HELLAS
ΚΥΚΝΟΣ Α.Ε.
NESTLE ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ Α.Β.Ε.Ε
NUMIL ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
Π.Γ. ΝΙΚΑΣ ΑΒΕΕ
PEPSICO ΕΛΛΑΣ
ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ
ARLA FOODS ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΕΕ
Ο Γρηγόρης Αντωνιάδης, αντιπρόεδρος του ΣΕΒΤ, πρόεδρος ΣΔΕ & Συντονιστής Πρωτοβουλίας Ελληνικού Pledge, δήλωσε: «Η πρωτοβουλία αυτή αναδεικνύει έμπρακτα την υπευθυνότητα με την οποία η Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών βελτιώνει την επικοινωνία των προϊόντων της, έχοντας πάντα τον καταναλωτή στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Στόχος μας είναι να συμβάλλουμε, στο μέτρο που μας αναλογεί, στην αντιμετώπιση ενός πολυπαραγοντικού προβλήματος υγείας, όπως είναι αυτό της παιδικής παχυσαρκίας».


Latest News

Η αλλαγή του ενεργειακού τοπίου στην Ευρώπη
Η επάρκεια του εφοδιασμού και τα μεγάλα έργα

Μεταξύ 3,42 – 3,84 ευρώ η εύλογη αξία των μετοχών της Byte
Εύλογο και δίκαιο το τίμημα που προσφέρει στην δημόσια πρόταση ο όμιλος Ideal

Οι λεπτομέρειες του deal Motor Oil - Ελλάκτωρ
Δόθηκαν οι λεπτομέρειες για τη σύσταση της νέας ανώνυμης εταιρείας, στο μετοχικό κεφάλαιο της οποίας θα συμμετέχουν η Motor Oil και η Ελλάκτωρ

Αλλαγές στο δ.σ. της Quality & Reliability
Ο Δημήτριος Γεωργόπουλος αναλαμβάνει τα καθήκοντα του προέδρου του Δ.Σ

Η πρώτη γυναίκα CEO τράπεζας
Θέμα χρόνου οι επίσημες ανακοινώσεις

Γιατί εκτινάχθηκαν οι πωλήσεις των παγωτών;
Τρελούς τζίρους καταγράφει φέτος ο κλάδος, κυρίως στις βόρειες περιοχές της Ευρώπης

Προ των πυλών η στρατηγική επένδυση της Theracell
Αφορά σε γονιδιακές θεραπείες

Οι αλλαγές στις στρατηγικές επενδύσεις
Τι περιλαμβάνει η απόφαση της κυβέρνησης

Deal της ΔΕΗ με ιδιώτες για επένδυση σε μονάδα ηλεκτροπαραγωγής
Σχέδιο εισόδου της εταιρείας σε εταιρικό σχήμα που θα αναπτύξει σύγχρονο σταθμό με καύσιμο το φυσικό αέριο καθώς αυξάνονται οι ανάγκες για καθαρότερη ηλεκτροπαραγωγή

Εξόφληση της Εφορίας με ευκολίες πληρωμής
Τη δυνατότητα επιμήκυνσης του χρόνου αποπληρωμής του φόρου εισοδήματος και του ΕΝΦΙΑ έχουν οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών με επαρκή όρια – Ποιες είναι οι τέσσερις επιλογές