
Στο στόχαστρο καταναλωτικών οργανώσεων βρέθηκαν τρεις από τις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανικής πώλησης της Αυστραλίας, οι οποίες παραπέμφθηκαν στην εθνική ρυθμιστική αρχή απορρήτου, με την κατηγορία ότι χρησιμοποιούν «αδικαιολόγητα παρεμβατική» τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου στους πελάτες και προτείνοντας μέτρα επιβολής.
Διαβάστε επίσης: Microsoft: Περιορίζει την πρόσβαση σε τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου
Η οργάνωση CHOICE προέβη σε καταγγελία προς το Γραφείο του Αυστραλιανού Επιτρόπου Πληροφοριών (OAIC) στην οποία αναφέρει ότι η χρήση της τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπου ήταν αδικαιολόγητη και παραβίαζε τη νομοθεσία περί απορρήτου τόσο στην αλυσίδα πώλησης ηλεκτρικών συσκευών της JB Hi-Fi, The Good Guys, καθώς και στις αλυσίδες Bunnings και Kmart που ανήκουν στην Wesfarmers.
Διαβάστε επίσης: Ηλεκτρονικές απάτες: Όσα πρέπει να γνωρίζετε
Τόσο η JB Hi-Fi όσο και η Wesfarmers σχολίασαν στα τοπικά μέσα ενημέρωσης ότι χρησιμοποίησαν την τεχνολογία για λόγους ασφαλείας.
Η CHOICE συνεισφέρει τακτικά σε κυβερνητικές έρευνες που αφορούν ζητήματα καταναλωτών και ο ιστότοπός της ισχυρίζεται ότι έπαιξε καθοριστικό ρόλο σε πολλές κανονιστικές αλλαγές, όπως οι απαγορεύσεις σε επικίνδυνα χρηματοοικονομικά προϊόντα.

«Κίνδυνος για τους πολίτες»
Στην καταγγελία, η σύμβουλος πολιτικής της CHOICE, Αμι Περέιρα επισήμανε ότι η τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου προκάλεσε «σημαντικό κίνδυνο για τους πολίτες», συμπεριλαμβανομένης της «παραβίασης της ιδιωτικής ζωής, της εσφαλμένης αναγνώρισης, των διακρίσεων, του προφίλ και του αποκλεισμού, καθώς και της ευπάθειας στο έγκλημα στον κυβερνοχώρο μέσω παραβιάσεων δεδομένων και κλοπής ταυτότητας».
«Η CHOICE σας προτρέπει ως Επίτροπο να διερευνήσετε περαιτέρω αυτό το θέμα και να εξετάσετε το ενδεχόμενο λήψης μέτρων επιβολής», πρόσθεσε η Περέιρα.
Οποιαδήποτε έρευνα θα ήταν η μεγαλύτερη στην Αυστραλία σχετικά με την τεχνολογία, αν και ο OAIC έχει εξετάσει το θέμα στο παρελθόν.
Δεδομένα αναγνώρισης προσώπου
Το 2021, διέταξε την αυστραλιανή αλυσίδα 7-Eleven να καταστρέψει δεδομένα ψηφιακής αναγνώρισης προσώπου που είχαν συλλεχθεί σε 700 μικρά καταστήματα λιανικής, αφού πραγματοποίησε έρευνες στα καταστήματα για το θέμα. Διέταξε επίσης την αμερικανική εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού Clearview AI, η οποία συλλέγει εικόνες από ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης για να δημιουργήσει προφίλ ατόμων, να καταστρέψει δεδομένα και να σταματήσει την πρακτική αυτή στην Αυστραλία.
Οι τρεις αλυσίδες που αναφέρονται στην καταγγελία της CHOICE λειτουργούν περίπου 800 καταστήματα, έχοντας τζίρο 25 δισεκατομμυρίων δολαρίων Αυστραλίας (17 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) το 2021.
Η καταναλωτική οργάνωση κατήγγειλε ότι οι τρεις εταιρείες συνέλεξαν προσωπικές και ευαίσθητες πληροφορίες χωρίς τη συγκατάθεση των εμπλεκόμενων προσώπων και χωρίς να αποκαλύπτουν ξεκάθαρα την πρακτική στην εταιρική πολιτική τους.


Latest News

Τα βραβεία του MTV αποκτούν «άρωμα» Metaverse
Τα Video Music Awards του MTV θα προσφέρουν εμπειρία εικονικής πραγματικότητας μέσω της πλατφόρμας τυχερών παιχνιδιών Roblox
![Κίνα: Tα ρομποταξί της Baidu ξεκίνησε τις… βόλτες χωρίς οδηγό [Video]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/baidu-robotaxi-600x400.jpg)
Το ρομποταξί της Baidu ξεκίνησαν τις... βόλτες χωρίς οδηγό [Video]
Τοπική κυβέρνηση στην Κίνα επέτρεψε στην Αpollo Go robotaxi της Baidu να αποφεύγει εντελώς, σε κάποιες περιπτώσεις, το κόστος της ανθρώπινης εργασίας

Χρήση τεχνητής νοημοσύνης για κτήρια με μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα
Η Building X είναι η πρώτη σουίτα επόμενης γενιάς που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε ως μέρος της πλατφόρμας Siemens Xcelerator

Δοκιμάστε ρούχα της Hugo Boss στο... Metaverse
To γερμανικό brand συνεργάστηκε με την εταιρεία Reactive Reality, που παρέχει υπηρεσίες δοκιμών ρούχων σε εικονικό δοκιμαστήριο

Επαναστατικό τατουάζ «παρακολουθεί» την υγεία μας
Ενα ηλεκτρονικό μελάνι για τατουάζ από υγρό μέταλλο και νανοσωλήνες άνθρακα λειτουργεί ως βιοηλεκτρόδιο

Όλες οι πρωτεΐνες στο φως από την Tεχνητή Nοημοσύνη της Google
Η βάση δεδομένων καλύπτει πάνω 200 εκατομμύρια πρωτεΐνες από όλους τους γνωστούς οργανισμούς.

Η μεγάλης κλίμακας αυτοματοποίηση θα αλλάξει ριζικά την απασχόληση
Τα κοινωνικά, πολιτικά και ηθικά ερωτήματα που εγείρονται

Πόσο (δεν) αξιοποιούν οι επιχειρήσεις την τεχνητή νοημοσύνη
Τι δείχνει μελέτη της Accenture για την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης

Νέο σύστημα της Facebook μπορεί να μεταφράσει 200 γλώσσες
Οι διαφορές με Google Translate και Microsoft Translator

Διεθνής συνεργασία του «Δημόκριτου» με το ΙΕΕΕ για την Τεχνητή Νοημοσύνη
Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με στόχο την πιστοποίηση και την προώθηση της ηθικής στην Τεχνητή Νοημοσύνη