
Ισχυρή ανάπτυξη για το πρώτο εξάμηνο του 2022 ανακοίνωσε η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, με τον κύκλο εργασιών να καταγράφει αύξηση κατά 39% και τις πωλήσεις να διαμορφώνονται σε 33,6 εκατ. ευρώ έναντι 24,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2021.
Η σημαντική αύξηση στον κύκλο εργασιών αποδίδεται στη επανεκκίνηση της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ελλάδα και το εξωτερικό και στην υψηλή επίδοση των πωλήσεων ειδικών σαπωνομαζών στο εξωτερικό και των παραγωγών για τρίτους.
Διαβάστε επίσης: Παπουτσάνης: Αύξηση κερδών και τζίρου το α’ τρίμηνο
Αλμα στις εξαγωγές
Η αξία των εξαγωγών για την Παπουτσάνης ανήλθε σε 22,2 εκατ. ευρώ έναντι 14,4 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021, αντιπροσωπεύοντας το 66% του συνολικού κύκλου εργασιών και παρουσιάζοντας ανάπτυξη κατά 54%.
Όσον αφορά τη συμβολή των τομέων δραστηριότητας στα συνολικά μεγέθη, επισημαίνεται ότι το 15% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 20% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 44% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 21% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.
Διαβάστε επίσης: Παπουτσάνης: Έλαβε διεθνή πιστοποίηση ως Εγκεκριμένος Οικονομικός Φορέας
Επισκόπηση ανά Τομέα Δραστηριότητας
Επώνυμα Προϊόντα: Η κατηγορία παρουσιάζει μείωση κατά 8% εξαιτίας της σημαντικά πτωτικής πορείας της συνολικής αγοράς του λιανεμπορίου και κυρίως της αγοράς αντισηπτικών προϊόντων. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά το πρώτο τετράμηνο του 2022, οι κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται η Παπουτσάνης σημείωσαν συνολική πτώση σε αξία της τάξεως του 10,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2021, με τις μεγαλύτερες απώλειες να καταγράφονται στην κατηγορία των αντισηπτικών προϊόντων (-24,4% στο τετράμηνο, -48,2% τον Απρίλιο του 2022). Εξαιρώντας το αντισηπτικό, η αξία πωλήσεων των επώνυμων προϊόντων παρουσιάζει αύξηση κατά 8%, «τρέχοντας» γρηγορότερα από την αγορά και συνεπώς κερδίζοντας σημαντικό μερίδιο.
Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Σημαντική αύξηση πωλήσεων κατά 236% σε σχέση με το 2021. Η συγκεκριμένη κατηγορία την αντίστοιχη περσυνή περίοδο κινήθηκε σε πολύ χαμηλά επίπεδα λόγω της επίδρασης της πανδημίας ενώ φέτος οι σχετικές πωλήσεις ενισχύονται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Αύξηση πωλήσεων κατά 15% σε σχέση με το 2021. Η αύξηση προήλθε από τη σημαντική περαιτέρω ενίσχυση συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρίες για την παραγωγή προϊόντων τους και τη συνεχή ανάπτυξη της ποικιλίας των κατηγοριών προϊόντων που προσφέρει η Παπουτσάνης.
Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Σημειώθηκε αύξηση κατά 86% το πρώτο εξάμηνο του 2022 στη συγκεκριμένη κατηγορία που αφορά κυρίως εξαγωγές. Η ανάπτυξη οφείλεται στη διεθνή εδραίωση της Παπουτσάνης στον κλάδο, στη διεύρυνση του πελατολογίου καθώς και στη συνεχή ενίσχυση των προσφερόμενων προϊόντων. Για την εξυπηρέτηση των αυξανόμενων αναγκών, η νέα μονάδα παραγωγής σαπωνόμαζας, που έχει τεθεί σε λειτουργία από το β’ εξάμηνο του 2021, έχει ήδη πετύχει διπλασιασμό της παραγωγικής δυνατότητας της Παπουτσάνης, ενώ με τη διάθεση συνθετικών σαπωνομαζών, προϊόντων με μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, η Παπουτσάνης προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις στη συγκεκριμένη αγορά.
«Χρονιά ανάπτυξης το 2022»
Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε: «Σε μία περίοδο που οι έντονες πληθωριστικές πιέσεις σε πρώτες ύλες, υλικά συσκευασίας, μεταφορές, και -ίσως το πιο κρίσιμο- ενέργεια, με συχνά παράλληλες ελλείψεις αυτών, δημιουργούν σημαντικές προκλήσεις στην αγορά και τον καταναλωτή, η Παπουτσάνης καταβάλλει κάθε προσπάθεια προκειμένου να διαχειριστεί την κατάσταση με το βέλτιστο τρόπο. Σε κάθε περίπτωση η αύξηση κατά 39% στον κύκλο εργασιών και η ενίσχυση των εξαγωγών κατά 54% κατά το Α’ Εξάμηνο του 2022 ενισχύουν την πεποίθησή μας για μία ακόμα χρονιά ανάπτυξης για την Παπουτσάνης».


Latest News

Οι νεοφυείς επιχειρήσεις σε βιοτεχνολογία και υπηρεσίες υγείας πηγή ανάπτυξης
Στον τομέα επιστημών υγείας και βιοτεχνολογίας υπάρχει μεγάλο δυναμικό στην Ελλάδα που αν ενισχυθεί, μπορεί να αναχθεί σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της χώρας

ΕΚΤΕΡ: Ανέλαβε έργο 1,22 εκατ. ευρώ στην Τζια
Ο χρόνος αποπεράτωσης του έργου καθορίστηκε στους έξι (6) μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.

Παγκρήτια Δημοσκόπηση ΕΛΜΕΠΑ για την Ανάπτυξη: Πρόβλημα η Ακρίβεια, Ελπίδα ο Τουρισμός
Οι πολίτες της Κρήτης ζητούν περαιτέρω ανάπτυξη μέσω του τουρισμού αλλά με επιπλέον ενίσχυση των υποδομών. Pυλώνας ανάπτυξης είναι και οι εξαγωγές, οι οποίες μπορούν να ενισχύσουν τη προώθηση των τοπικών προϊόντων με κατάλληλα χρηματοδοτικά εργαλεία και κίνητρα προς τις επιχειρήσεις,

BriQ Properties: Πώληση καταστήματος στο Ρέθυμνο
'Εναντι τιμήματος 1.350.000 ευρώ

Όλο και πιο κοντά στην εξυγίανση οι ελληνικές τράπεζες
Οι βασικοί παράγοντες ενίσχυσης της κερδοφορίας των ελληνικών τραπεζών αναμένεται να είναι οι μειωμένες προβλέψεις μετά τον καθαρισμό των NPEs και η βελτίωση των εσόδων από την πιστωτική επέκταση

Τράπεζες: Κατεβάζει στροφές η μείωση των λειτουργικών εξόδων
Τα περιθώρια περαιτέρω κινήσεων έχουν στενέψει - Κομβικό ρόλο για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας του δικτύου των τραπεζών θα παίξει η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών

Κοινοπραξία Cepal Hellas - ομίλου Resolute Asset Management
Συγχώνευση των δραστηριοτήτων τους στην ελληνική αγορά

Μπλε Κέδρος: Απόκτηση ακινήτου στη Μεταμόρφωση Αττικής
Ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες

Εισαγωγή μετοχών στην CPI από άσκηση stock options
Κατά το ποσό των 59.040 ευρώ αυξήθηκε το κεφάλαιο της «CPI Aνώνυμος Εταιρεία Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Περιφερειακών»

Στα 109 εκατ. ευρώ η συνολική επένδυση της Lamda στο McArthurGlen
Το συνολικό τίμημα σε μετρητά που κατέβαλε η Lamda ανέρχεται σε περίπου 40 εκατ. ευρώ