Οι φετινές εκπτώσεις θα λειτουργήσουν ως «κυματοθραύστης» στα κύματα ανατιμήσεων σε ενέργεια, μεταφορές και στέγαση, που απειλούν να «πνίξουν» τους καταναλωτές.
Το παραπάνω τονίζει σε δήλωσή του ο πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π & Π.Ε.Σ Αττικής, Βασίλης Κορκίδης.
Ακόμη, ο ίδιος ανέφερε πως ο διπλός στόχος του λιανικού εμπορίου για το φετινό καλοκαίρι θα επιτευχθεί, αφενός, εάν ο τζίρος του διμήνου Ιουλίου-Αυγούστου κινηθεί πάνω από τον πήχη των 6 δις ευρώ και, αφετέρου, εάν η περίοδος των εκπτώσεων καταφέρει να περιορίσει τον «εθνικό πληθωρισμό» τουλάχιστον κατά 1%.
Αναλυτικά, ο κ. Κορκίδης δήλωσε:
«Οι φετινές θερινές εκπτώσεις έρχονται σε μία περίοδο που, λόγω ακραίας ακρίβειας, νοικοκυριά και επιχειρήσεις τις χρειάζονται περισσότερο από ποτέ για να ξεπεράσουν το “πληθωριστικό σοκ”. Η διατήρηση των τιμών ρεύματος, τροφίμων και καυσίμων σε υψηλά επίπεδα έχουν αναγκάσει τη μέση ελληνική οικογένεια να περιορίσει τις αγορές της και να αλλάξει δραστικά καταναλωτικές συνήθειες. Ευελπιστούμε, λοιπόν, οι εκπτωτικές τιμές να προσεγγίσουν και να προσελκύσουν τους καταναλωτές, ώστε να λειτουργήσουν συνδυαστικά, υπέρ εισοδημάτων και τζίρου. Ο διπλός στόχος του λιανικού εμπορίου για το φετινό καλοκαίρι θα επιτευχθεί, αφενός, εάν ο τζίρος του διμήνου Ιουλίου-Αυγούστου κινηθεί πάνω από τον πήχη των 6 δις ευρώ και, αφετέρου, εάν η περίοδος των εκπτώσεων καταφέρει να περιορίσει τον “εθνικό πληθωρισμό” τουλάχιστον κατά 1%. Βρισκόμαστε σε μια ιδιάζουσα περίοδο, που ο πανευρωπαϊκός πληθωρισμός στο 8,6% συνεχίζει να ενισχύεται, απομυζώντας την ικμάδα των επιχειρήσεων, αλλά και το διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών. Ωστόσο, σε μία κατάσταση που, σύμφωνα με την Eurostat, ο ετήσιος εναρμονισμένος δείκτης τιμών καταναλωτή καταγράφεται τον Ιούνιο στην Ελλάδα στο 12%, οι εκπτώσεις παρουσιάζονται ως ευκαιρία για φθηνότερες αγορές. Έτσι λοιπόν από τη Δευτέρα 11 Ιουλίου ξεκινά ένα μεγάλο διάστημα ανακούφισης απέναντι στην ακρίβεια και υπέρ των βεβαρημένων οικογενειακών προϋπολογισμών, που θα διαρκέσει 50 ημέρες, έως τις 31 Αυγούστου και ενδείκνυται για “έξυπνες” αγορές. Τα εμπορικά καταστήματα και όλες οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου της Αττικής αναμένεται να προσφέρουν μεγάλη ποικιλία καταναλωτικών αγαθών σε χαμηλές τιμές και, όπως πάντα, με την καλύτερη εξυπηρέτηση και σεβασμό στους πελάτες τους. Ο εμπορικός κόσμος της Αττικής διατηρεί την αισιοδοξία του και έχει εναποθέσει τις ελπίδες του για μεγαλύτερη κατανάλωση από πέρυσι στις αυξημένες τουριστικές ροές, κατά την περίοδο των θερινών εκπτώσεων, όπου και οι τουρίστες θα μπουν στο άθροισμα του τζίρου με την “εισαγόμενη κατανάλωση”. Το επιθυμητό είναι όλοι οι καταναλωτές να “εκμεταλλευτούν” τις συμφέρουσες τιμές για τις αγορές τους και οι επιχειρήσεις λιανικής να ρευστοποιήσουν το εποχικό εμπόρευμά τους. Πιστεύω πως οι φετινές εκπτώσεις θα λειτουργήσουν ως “κυματοθραύστης” στα κύματα ανατιμήσεων σε ενέργεια, μεταφορές και στέγαση, που απειλούν να “πνίξουν” τους καταναλωτές. Μακάρι, στη διαχείριση της ακρίβειας, οι εκπτώσεις να είναι το αντίδοτο στην έξαρση του πληθωρισμού και, σε συνδυασμό με τις μειώσεις στους λογαριασμούς ρεύματος, να δούμε ένα θερμό εμπορικό καλοκαίρι στην αγορά, με καλές πωλήσεις και καλές αγορές !»
Latest News
Ποιος είναι ο Έλληνας πίσω από την επιτυχία της New Balance – Πώς κοντράρει στα ίσια Nike και Adidas
Από τις κότες και το “dad shoe”, στο Μαραθώνιο της Βοστόνης, το Στιβ Τζομπς και τη σημερινή της εικόνα, η New Balance έχει να πει τη δική της “ελληνική” ιστορία.
Με το βλέμμα στην Φρανκφούρτη για τα μερίσματα οι τράπεζες
Τι είπαν στους αναλυτές Μεγάλου και Μυλωνάς για τη διανομή των μερισμάτων στους μετόχους
Με «πράσινο» look τα εμπορικά της Lamda στο ΧΑ – Πώς αλλάζουν «The Mall Athens» και «Golden Hall»
Σε εξέλιξη τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης και δημιουργίας χώρων πρασίνου τα εμπορικά κέντρα της Lamda
Αλλαγές κορυφής στην «Χήτος» με το βλέμμα στο... Λονδίνο
Ο Νίκος Χήτος ανέλαβε πρόεδρος της Χήτος ενώ την είσοδό του στο διοικητικό συμβούλιο έκανε ο Βασίλης Χήτος στη θέση του αντιπροέδρου
Τι σημαίνει για την Kiko Milano στην Ελλάδα το deal με τη Louis Vuitton
Δεν υπάρχει καμία επίδραση στο αναπτυξιακό πλάνο της low cost ταλικής μάρκας που έφερε ο όμιλος Φάις στην Ελλάδα, ως αποκλειστικός διανομέας, το 2020
Ποιος είναι ο όμιλος «Παύλος Ν. Πέττας» που χτύπησε το ακίνητο στο Ρίο - Αντίρριο - Το success story των 77 ετών
Η εταιρεία διαθέτει πλέον περισσότερα από 80.000 τ.μ. ιδιόκτητων εγκαταστάσεων στην Ελλάδα και άλλα 110.000 τ.μ. στη Βουλγαρία
Η μάχη των τραπεζών με τα έξοδα σε 4 μέτωπα
Η πρόγευση της στρατηγικής για τον περιορισμό των δαπανών από την Πειραιώς
Πώς τα «τραπεζάκια έξω» έσωσαν την παρτίδα για την Coca Cola HBC
Τι είπε για την ελληνική αγορά ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC Ζόραν Μπογκντάνοβιτς – Οι εκτιμήσεις για το 2024 και οι ανατιμήσεις που έρχονται
Η Sunlight φορτίζει μπαταρίες… για επιδοτήσεις 3 δισ. – Η μάχη για εργοστάσια στην Ε.Ε.
Ο επόμενος στόχος του CEO Λάμπρου Μπίσαλα μετά το άλμα των πωλήσεων άνω του 1 δισ. ευρώ
Νatech: Από τα Γιάννενα μέχρι... την Αφρική φέρνει τα πάνω - κάτω στις τράπεζες
Αναπτύσσει τραπεζικά συστήματα για ιδρύματα σε πάνω από 40 χώρες του κόσμου