Airbus: Κατέρριψε το ρεκόρ μη επανδρωμένης πτήσης με ηλιακό drone

Το Zephyr S της Airbus προορίζεται για αναγνωριστικές και κατασκοπευτικές αποστολές

Airbus: Κατέρριψε το ρεκόρ μη επανδρωμένης πτήσης με ηλιακό drone

Εγγραφείτε στο OT Newsletter για την καθημερινή σας ενημέρωση με ειδήσεις από την οικονομία, τις επιχειρήσεις, τις αγορές και τα διεθνή.

* indicates required

Πειραματικό αεροσκάφος που κινείται με ηλιακή ενέργεια φαίνεται πως κατέρριψε το ρεκόρ διάρκειας για μη επανδρωμένη πτήση, έχοντας μείνει στον αέρα για 26 συνεχόμενες ημέρες.

Το Zephyr S της Airbus καταρρίπτει για το ρεκόρ για τουλάχιστον δεύτερη φορά, αρχικά το 2007 και ξανά το 2018.

Διαβάστε επίσης: Airbus: Επιστρέφει το Α380

Σχεδιασμένο αρχικά από τη βρετανική αμυντική βιομηχανία QinetiQ για στρατιωτική χρήση, το ελαφρύ αεροσκάφος «Ζέφυρος» πετά σε μεγάλο ύψος περίπου 18 χιλιομέτρων προκειμένου να αποφεύγει την αεροπορική κίνηση και τις άσχημες καιρικές συνθήκες.

Διαβάστε επίσης: Το Διαστημικό Τηλεσκόπιο James Webb ξεκινά τη λειτουργία του

Είναι εξοπλισμένο με μπαταρίες, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να πετά και κατά τη διάρκεια της νύχτας.

To Zephyr έχει άνοιγμα φτερών 25 μέτρα, ζυγίζει όμως λιγότερο από 80 κιλά (Airbus)

Το νέο ρεκόρ δεν είναι επίσημο, προκύπτει όμως από τα δεδομένα πτήσης, τα οποία δείχνουν ότι το drone πέταξε από βάση στην Αριζόνα μέχρι το Μπελίζ της Κεντρικής Αμερικής και πίσω, αναφέρει το BBC.

Μάλιστα η πορεία του αεροσκάφους σχημάτισε τα γράμματα «UK», δηλαδή «Ηνωμένο Βασίλειο», μαζί με ένα υποτυπώδες σχέδιο του Στόουνχενζ.

Οι δοκιμές πραγματοποιούνται από τον αμερικανικό στρατό προκειμένου να δοκιμαστούν «η χωρητικότητα αποθήκευσης ενέργειας, η διάρκεια ζωής των μπαταριών και η αποδοτικότητα των ηλιακών συλλεκτών».

Το Zephyr θα μπορούσε να αξιοποιηθεί σε αναγνωριστικές και κατασκοπευτικές πτήσεις, καθώς μπορεί να μεταδίδει αεροφωτογραφίες σαν δορυφόρος. Σε αντίθεση όμως με τους δορυφόρους, μπορεί να κρατά το βλέμμα του στραμμένο διαρκώς στην ίδια περιοχή.

Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι ότι «επιστρέφει σε σένα», επισήμανε ο Τιμ Ρόμπινσον, αρχισυντάκτης του περιοδικού Aerospace. «Μπορείς να αναβαθμίσεις τους αισθητήρες, ή να αλλάξεις το φορτίο, ή να το αναβαθμίσεις με νέες τεχνολογίες» εξήγησε.

Μέχρι τη δημοσίευση του άρθρου του BBC, το Zephyr S δεν είχε προσγειωθεί ακόμα και οι χειριστές του γιόρταζαν την 27η ημέρα πτήσης.

Περισσότερα από Τεχνολογία

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433