Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με την υποχρεωτικότητα της μάσκας, πολλοί πίστεψαν ότι ήρθε ο τέλος του οικονομικού «δείκτη του κραγιόν» (Lipstick Index) τη θεωρία ότι οι πωλήσεις κραγιόν κινούνται αντιστρόφως ανάλογα με την πορεία της οικονομίας.
Για λίγο αυτό αποδείχθηκε αλήθεια.
Διαβάστε επίσης -Έρευνα Zoom – Τηλεδιασκέψεις με πιτζάμες και με τα κατοικίδια τριγύρω
Χαλάρωση των μέτρων
Με το στόμα και τη μύτη μας κρυμμένα πίσω από μάσκες, το κραγιόν έγινε σε μεγάλο βαθμό περιττό. Αλλά καθώς η υποχρεωτικότητα της μάσκας χαλαρώνει, η βιομηχανία του μακιγιάζ κερδίζει έδαφος και οι οικονομολόγοι άρχισαν και πάλι να παρακολουθούν τις πωλήσεις του Velvet Teddy της MAC, του Super Lustrous της Revlon και άλλων.
Τα μπισκότα
Η θεωρία του Lipstick Index υποστηρίζει ότι σε περιόδους οικονομικής κρίσης οι άνθρωποι περιορίζουν πράγματα όπως το φαγητό έξω και οι συνδρομές στο γυμναστήριο και επιλέγουν μικρές πολυτέλειες, όπως κραγιόν ή μπισκότα.
Διαβάστε επίσης – Τατουάζ – Νέοι κανόνες από σήμερα στην ΕΕ για τις χημικές ουσίες
Ο δείκτης αυτός είναι το πνευματικό τέκνο του Leonard Lauder , επίτιμου προέδρου της Estée Lauder καλλυντικών και υποστηρίζεται από τους αριθμούς πωλήσεων της ίδιας της εταιρείας. Με άλλα λόγια, οι πωλήσεις κραγιόν θα μπορούσαν να είναι μια σημαντική ένδειξη για το αν μια ύφεση είναι επικείμενη – ή ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη.
Μακιγιάζ 2022
Σύμφωνα με το Fortune, ο Όμιλος NPD σημειώνει ότι το μακιγιάζ χειλιών (το οποίο περιλαμβάνει lip gloss και άλλα ενισχυτικά pucker) είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή στην κατηγορία του μακιγιάζ για το 2022. Τα έσοδα από τις πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 48% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2021.
«Το οικονομικό κλίμα επιδεινώνεται με την εμπιστοσύνη στα προσωπικά οικονομικά και την πραγματοποίηση μιας σημαντικής αγοράς να πέφτει σε ιστορικό χαμηλό τον Μάρτιο, σε σύγκριση με πέρυσι», λέει η Natallia Bambiza, αναλύτρια κατηγορίας μακιγιάζ του NPD.
«Αλλά οι πωλήσεις κραγιόν συνεχίζουν να αυξάνονται, εβδομάδα με την εβδομάδα. Αυτή η σταθερή ανάπτυξη δείχνει την επιθυμία των καταναλωτών να χαρίσουν αυτό το «ωραίο» στοιχείο μακιγιάζ, τώρα που το κραγιόν έχει έναν καλό λόγο να φορεθεί ξανά. Το κραγιόν γίνεται για άλλη μια φορά η «προσιτή πολυτέλεια» στην οποία οι καταναλωτές θέλουν—και μπορούν—να στραφούν για συναισθηματική άνεση».
Latest News
Η δυσκολία διαδοχής CEO
Τα διοικητικά συμβούλια αναγκάζονται να σκεφτούν να βρουν μελλοντικούς ηγέτες νωρίτερα, καθώς οι μέτοχοι απαιτούν περισσότερες πληροφορίες και επικοινωνία
Κυνηγώντας τα πράσινα... ταλέντα - Η μάχη της πληροφορικής για green θέσεις
Ερευνα του ομίλου ManpowerGroup
Τα Αηδόνια της Σιωπής μέσα από μία… «οικονομική» ματιά
Μια βιβλιοκριτική σε ένα οικονομικό site
Προσλήψεις σχεδιάζουν 1 στις 2 επιχειρήσεις - Οι περιζήτητες ειδικότητες και οι πιο υψηλοί μισθοί
Τι αποκαλύπτει η έρευνα HR Trends της Randstad για το 2024
Προ των πυλών deal 1 δισ. FIFA - Apple - Τι θα αφορά
Η συμφωνία με την Apple θα μπορούσε να ανακοινωθεί εντός του Απριλίου
Στην ολομέλεια της βουλής το νομοσχέδιο ενίσχυσης του οπτικοακουστικού τομέα
Δεκτό και στο σύνολό του έγινε από την πλειοψηφία της επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής
Η τέχνη του Κιθ Χάρινγκ ξεκίνησε από τον δρόμο (όχι από τα μουσεία)
Τρεις δεκαετίες μετά το θάνατό του, τα έργα του εξακολουθούν να βρίσκονται στα πωλητήρια των μουσείων. Αλλά η αντίληψή του για τη δημόσια τέχνη διατηρείται πιο έντονα στο δρόμο.
Στα ύψη η ζήτηση για «πράσινα» ταλέντα - Τι δείχνει έρευνα της ManpowerGroup
Σε ποιους κλάδους υπάρχει η υψηλότερη ζήτηση
Αυτές είναι οι χώρες που οι πορτοφολάδες κάνουν... πάρτι
Πιο πιθανό είναι να γίνετε στόχος πορτοφολάδων αν κυκλοφορείτε σε μεγάλα πλήθη
Πολιτική, ουσιαστική, όμορφη - Η 60η Biennale στη Βενετία
Από τις 20.04 μέχρι τις 24.11 διαρκεί η 60η Biennale Σύγχρονης Τέχνης στη Βενετία και τα έχει όλα: αυτόχθονες, βία, μετανάστευση, queer κοινότητα...