Burberry: Πτώση κατά 35% στις πωλήσεις στην Κίνα – Μόλις στο 1% ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων για το τρίμηνο

Η εταιρεία πολυτελών ειδών ποντάρει στις νέες δυνατότητες που προσφέρει το metaverse, δημιουργώντας μια virtual συλλογή στην πλατφόρμα του Roblox

Burberry: Πτώση κατά 35% στις πωλήσεις στην Κίνα – Μόλις στο 1% ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων για το τρίμηνο

Βαρύ το τίμημα των νέων κινεζικών lockdown για την Burberry, που είδε το ρυθμό ανάπτυξης των πωλήσεων της να αυξάνονται μόλις κατά 1% για το τρίμηνο λόγω της δραστικής υποχώρησης που κατέγραψε στην κινεζική αγορά.

Συγκεκριμένα οι πωλήσεις του γνωστού οίκου πολυτελών ειδών έκαναν βουτιά κατά 35% στην ηπειρωτική Κίνα, λόγω της καραντίνας και του κλεισίματος των καταστημάτων, με αποτέλεσμα να αντισταθμιστούν τα κέρδη που είχε καταγράψει από άλλες περιοχές. Οι πωλήσεις της σε όλο τον κόσμο, πλην της Κίνας, αυξήθηκαν κατά 16%.

Διαβάστε επίσης: Περιορίστηκε στο 0,4% η οικονομική ανάπτυξη στην Κίνα 

Οι αγορές της Ευρώπης, της Ινδίας και των ΗΠΑ ανέκαμψαν σημαντικά, όμως αυτό οφείλεται σχεδόν αποκλειστικά σε πωλήσεις σε ντόπιους και όχι σε τουρίστες, καθώς οι τουρίστες από την Ασία και κυρίως την Κίνα έμειναν μακριά από τα καταστήματα, με αποτέλεσμα την συνολική ανατροπή της εικόνας. Ενδεικτικά ο αριθμός των Κινέζων που επισκέφτηκαν καταστήματα στην Ευρώπη για να ψωνίσουν ήταν μειωμένος κατά 90%!

Οι πωλήσεις δερμάτινων ειδών, με κυριότερη την τσάντα τύπου Lola, αυξήθηκαν κατά 21% διεθνώς, με εξαίρεση την Κίνα, ενώ οι πωλήσεις σε καμπαρντίνες και τζάκετ αυξήθηκαν αντιστοίχως κατά 19%.

Συνολικά τα καταστήματα της εταιρείας παρουσίασαν μια αύξηση μόλις κατά 1% στις πωλήσεις τους σε ετήσια βάση. Ωστόσο, η εταιρεία ποντάρει και στις νέες δυνατότητες που προσφέρει το metaverse, δημιουργώντας μια virtual συλλογή στην πλατφόρμα του Roblox.

Αναλυτές σχολίασαν πως, αν και ο κλάδος των ειδών πολυτελείας, δεν επηρεάζεται ιδιαίτερα από τις πληθωριστικές πιέσεις δεδομένου του προφίλ των πλούσιων καταναλωτών στους οποίους απευθύνεται, τα προβλήματα σε συγκεκριμένες αγορές, όπως η ασιατική και πιο ειδικά η κινεζική, μπορεί να επηρεάσει τις συνολικές αποδόσεις.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο