Βαρύ το τίμημα των νέων κινεζικών lockdown για την Burberry, που είδε το ρυθμό ανάπτυξης των πωλήσεων της να αυξάνονται μόλις κατά 1% για το τρίμηνο λόγω της δραστικής υποχώρησης που κατέγραψε στην κινεζική αγορά.

Συγκεκριμένα οι πωλήσεις του γνωστού οίκου πολυτελών ειδών έκαναν βουτιά κατά 35% στην ηπειρωτική Κίνα, λόγω της καραντίνας και του κλεισίματος των καταστημάτων, με αποτέλεσμα να αντισταθμιστούν τα κέρδη που είχε καταγράψει από άλλες περιοχές. Οι πωλήσεις της σε όλο τον κόσμο, πλην της Κίνας, αυξήθηκαν κατά 16%.

Διαβάστε επίσης: Περιορίστηκε στο 0,4% η οικονομική ανάπτυξη στην Κίνα 

Οι αγορές της Ευρώπης, της Ινδίας και των ΗΠΑ ανέκαμψαν σημαντικά, όμως αυτό οφείλεται σχεδόν αποκλειστικά σε πωλήσεις σε ντόπιους και όχι σε τουρίστες, καθώς οι τουρίστες από την Ασία και κυρίως την Κίνα έμειναν μακριά από τα καταστήματα, με αποτέλεσμα την συνολική ανατροπή της εικόνας. Ενδεικτικά ο αριθμός των Κινέζων που επισκέφτηκαν καταστήματα στην Ευρώπη για να ψωνίσουν ήταν μειωμένος κατά 90%!

Οι πωλήσεις δερμάτινων ειδών, με κυριότερη την τσάντα τύπου Lola, αυξήθηκαν κατά 21% διεθνώς, με εξαίρεση την Κίνα, ενώ οι πωλήσεις σε καμπαρντίνες και τζάκετ αυξήθηκαν αντιστοίχως κατά 19%.

Συνολικά τα καταστήματα της εταιρείας παρουσίασαν μια αύξηση μόλις κατά 1% στις πωλήσεις τους σε ετήσια βάση. Ωστόσο, η εταιρεία ποντάρει και στις νέες δυνατότητες που προσφέρει το metaverse, δημιουργώντας μια virtual συλλογή στην πλατφόρμα του Roblox.

Αναλυτές σχολίασαν πως, αν και ο κλάδος των ειδών πολυτελείας, δεν επηρεάζεται ιδιαίτερα από τις πληθωριστικές πιέσεις δεδομένου του προφίλ των πλούσιων καταναλωτών στους οποίους απευθύνεται, τα προβλήματα σε συγκεκριμένες αγορές, όπως η ασιατική και πιο ειδικά η κινεζική, μπορεί να επηρεάσει τις συνολικές αποδόσεις.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή