Απώλειες 970.000 συνδρομητών το δεύτερο τρίμηνο του 2022 ανακοίνωσε η Netflix, αριθμός πολύ χαμηλότερος από τα 2 εκατομμύρια που ανέμενε, ενώ το τρίτο τρίμηνο εκτιμά πως θα προσθέσει ένα εκατομμύριο συνδρομητές.

Παρά τις απώλειες, οι επενδυτές αντέδρασαν θετικά στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων και στις προβλέψεις για θετική εξέλιξη, δίνοντας ώθηση 8% στη μετοχή της εταιρείας χθες Τρίτη.

Διαβάστε επίσης: Netflix: Συνεργασία με Microsoft για νέα συνδρομή με διαφημίσεις

Μετά την απώλεια των 200.000 συνδρομητών που ανακοίνωσε τον Απρίλιο, η μετοχή της έκανε βουτιά και τα βλέμματα στράφηκαν στο Netflix την Τρίτη, με τη Wall Street, το Χόλιγουντ και τον κόσμο των μέσων μαζικής ενημέρωσης να επικεντρώνονται υπερβολικά στους αριθμούς των συνδρομητών της.

Διαβάστε επίσης: Tι συζήτησαν ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τον Co-CEO του Netflix, Τεντ Σαράντος στο Ηρώδειο 

Η μετοχή της συνδρομητικής πλατφόρμας σημείωσε σημαντική πτώση κατά τη διάρκεια μιας δύσκολης χρονιάς για αυτή.

Όμως το κλίμα αντιστρέφεται υπέρ της εταιρείας, καθώς τα κέρδη του δεύτερου τριμήνου ανήλθαν σε 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια, από 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια το προηγούμενο τρίμηνο και τα έσοδα αυξήθηκαν περίπου 8,6% σε ετήσια βάση, στα 7,9 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η μεγαλύτερη απώλεια συνδρομητών του Netflix προήλθε από τη μεγαλύτερη αγορά του, τις ΗΠΑ και τον Καναδά, όπου ο streamer ανακοίνωσε ότι έχασε 1,3 εκατομμύρια χρήστες το δεύτερο τρίμηνο.

Αυτό όμως αντισταθμίστηκε από τις αυξημένες συνδρομές αλλού.

«Η πρόκληση και η ευκαιρία μας είναι να επιταχύνουμε την αύξηση των εσόδων και των μελών μας, συνεχίζοντας να βελτιώνουμε το προϊόν, το περιεχόμενο και το μάρκετινγκ, όπως κάναμε τα τελευταία 25 χρόνια, και να δημιουργήσουμε καλύτερα έσοδα από το μεγάλο κοινό μας», αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.

Στο να συγκρατηθούν οι αποχωρήσεις συνδρομητών σε μικρότερα νούμερα από ό, τι προέβλεπε η εταιρεία φαίνεται ότι έπαιξε ρόλο η  τέταρτη σεζόν της σειράς τρόμου επιστημονικής φαντασίας “Stranger Things”, η οποία ήταν εξαιρετικά δημοφιλής.

«Στις πρώτες τέσσερις εβδομάδες, η τέταρτη σεζόν του «Stranger Things» είχε 1,3 δισεκατομμύρια ώρες προβολών, καθιστώντας την τη καλύτερη σεζόν αγγλόφωνης σειράς μας», αναφέρει η ανακοίνωση.

Το πλάνο

Δίνοντας το περίγραμμα του πλάνου της στο δρόμο προς την ανάκαμψη, η εταιρεία θα «εστιάζει στην καλύτερη χρήση εσόδων μέσω της συνεχούς βελτιστοποίησης των δομών τιμολόγησης και κλιμάκωσης.

Αυτό περιλαμβάνει ένα νέο επίπεδο χαμηλότερης τιμής που θα υποστηρίζεται από διαφημίσεις, οι οποίες θα «συμπληρώσουν τα υπάρχοντα σχέδιά μας», ανέφερε. Η εταιρεία είπε ότι αναμένει να θέσει σε εφαρμογή αυτό το πλάνο στις αρχές του 2023.

Η εταιρεία αναφέρθηκε ακόμη στον περιορισμό της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης, λέγοντας ότι βρίσκεται στα «πρώιμα στάδια της διαδικασίας για τη δημιουργία εσόδων από [περισσότερα από] 100 εκατομμύρια νοικοκυριά που απολαμβάνουν αυτήν τη στιγμή, αλλά δεν πληρώνουν άμεσα, το Netflix».

«Γνωρίζουμε ότι αυτή θα είναι μια αλλαγή για τα μέλη μας», είπε η εταιρεία, προσθέτοντας ότι «στόχος μας είναι να βρούμε μια εύχρηστη προσφορά κοινής χρήσης επί πληρωμή που πιστεύουμε ότι λειτουργεί για τα μέλη μας και την επιχείρησή μας και την οποία θα είμαστε σε θέση να διαθέσουμε το 2023.”

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή