Η Microsoft θα είναι η εταιρεία που θα αναλάβει τη διαχείριση της τεχνολογίας αλλά και πώλησης διαφημιστικού χώρου για λογαριασμό της πλατφόρμας του Netflix, στην προσπάθεια της τελευταίας να αναπτύξει μία συνδρομή που θα περιλαμβάνει και προβολή διαφημίσεων.
Η συγκεκριμένη έκδοση συνδρομής του Netflix αναμένεται να είναι φθηνότερη σε σχέση με τις υπόλοιπες της πλατφόρμας.
Η ικανότητα της Microsoft
Η συνεργασία «αποκαλύφθηκε» μέσω ανάρτησης στο εταιρικό blog στελέχους του Netflix. «Η Microsoft διαθέτει την αποδεδειγμένη ικανότητα να υποστηρίζει κάθε είδους διαφημιστική ανάγκη καθώς δημιουργούμε μαζί μια νέα έκδοση που υποστηρίζεται από διαφημίσεις», ανέφερε στην ανάρτησή του ο COO της Netflix, Γκρεγκ Πίτερς.
«Το πιο σημαντικό, η Microsoft προσέφερε την ευελιξία για καινοτομία με την πάροδο του χρόνου τόσο από την πλευρά της τεχνολογίας όσο και από την πλευρά των πωλήσεων, καθώς και ισχυρή προστασία απορρήτου για τα μέλη μας», καταλήγει η σχετική ανάρτηση-ανακοίνωση.
Διαβάστε ακόμα: Η απώλεια συνδρομητών έφερε απολύσεις στο Netlfix
«Είναι πολύ νωρίς να ανακοινώσουμε περισσότερα και έχουμε δουλειά μπροστά μας», συνέχισε ο Πίτερς. «Αλλά ο μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι σαφής: περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές και μια premium, καλύτερη από τη γραμμική εμπειρία τηλεόρασης για τους διαφημιστές. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη Microsoft καθώς φέρνουμε αυτή τη νέα υπηρεσία στη ζωή», κατέληξε ο επικεφαλής επιχειρήσεων του Netflix.
Αλλαγή στρατηγικής
Η επιλογή της Microsoft από το Netflix αποτελεί μέρος μίας φιλόδοξης προσπάθειας επανέναρξης της στρατηγικής για ανάκαμψη εσόδων και συνδρομών της πλατφόρμας streaming, μετά την βουτιά των νέων συνδρομών, για πρώτη φορά την τελευταία δεκαετία.
Διαβάστε ακόμα: To Netflix πέφτει, το HBO Max ανεβαίνει
Για αρκετά χρόνια το Netflix ήταν διστακτικό στην εισαγωγή μία συνδρομής που θα περιλάμβανε και διαφημίσεις αλλά από τον Απρίλιο και έπειτα φάνηκε τα ηγετικά της στελέχη να είναι πιο «ανοικτά» σε μία τέτοια ιδέα, ιδίως μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα τριμήνου και των νέων συνθηκών που δημιουργεί ο ανταγωνισμός με τις υπόλοιπες πλατφόρμες streaming περιεχομένου (Disney, Apple, Amazon, Comcast, Warner Bros. Discover).
Η δήλωση Ναντέλα
Σε δικό του tweet ο CEO της Microsoft, Σάτια Ναντέλα, σημείωσε ότι η συνεργασία θα δώσει στους δημιουργούς περιεχομένου «πιο μακροπρόθεσμες βιώσιμες πλατφόρμες δημιουργίας εσόδων από διαφημίσεις, ώστε περισσότεροι άνθρωποι να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο που αγαπούν όπου κι αν βρίσκονται».
We’re thrilled Netflix has selected Microsoft as its advertising technology and sales partner. We want publishers to have more long-term viable ad monetization platforms, so more people can access the content they love wherever they are. https://t.co/QmPszxJTOf
— Satya Nadella (@satyanadella) July 13, 2022
Η είδηση της συνεργασίας ανέβασε κατά 1% τη μετοχή του Netflix, ενώ αυτή της Microsoft παρέμεινε σταθερή.
Latest News
Γιατί η Blackstone στρέφεται στο Τόκιο - Στα σκαριά νέες επενδύσεις
Η Blackstone, η κορυφαία εταιρεία εναλλακτικών επενδύσεων στον κόσμο, ανακοίνωσε πως έχει συνάψει οριστικές συμφωνίες για την εξαγορά του Tokyo Garden Terrace Kioicho
Ο πόλεμος των Μέρντοχ - Δεν έχουν τέλος οι διαμάχες για το μέλλον της αυτοκρατορίας
Μια δικαστική απόφαση που απέρριψε μια προσπάθεια αναθεώρησης του οικογενειακού καταπιστεύματος, αφήνει τον Ρούπερτ Μέρντοχ και τα παιδιά του σε πόλεμο
Πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών 14 δισ δολ απο την Τ-Mobile στις ΗΠΑ
Η T-Mobile καθώς και άλλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών, όπως η Verizon και η AT&T συγκαταλέγονται μεταξύ των κορυφαίων μερισματούχων στις ΗΠΑ
Ευνοϊκά δάνεια 7,7 δισ. δολ. έλαβε εντός του 2024 η Τουρκία
Η Τουρκία, σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών αναμένει νέα χρηματοδότηση απο την Παγκόσμια Τράπεζα
Κανένα φως στο... τούνελ - Η Hershey απέρριψε και τη δεύτερη πρόταση της Mondelēz
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Mondelēz επιδιώκει ένα deal με την Hershey - Το 2016, εγκατέλειψε τις συζητήσεις για πιθανή εξαγορά
Η νίκη Τραμπ και το πάρτι στις αγορές - Πώς ανακατεύεται η τράπουλα
Η δραστηριότητα των αγορών «εξερράγη» μετά την νίκη Τραμπ καθώς οι traders πόνταραν σε μια πιο φιλική προς τις επιχειρήσεις προσέγγιση
ABN Amro: Πότε θα επιβληθούν οι δασμοί Τραμπ - Οι επιπτώσες για την Ελλάδα
Οι επικείμενοι δασμοί Τραμπ στην Κίνα αναμένεται να εφαρμοστούν λίγους μήνες μετά την ορκωμοσία του
Για δεύτερο συνεχόμενο μήνα σε ύφεση η βρετανική οικονομία
Το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν στη Βρετανία συρρικνώθηκε 0,1% σε μηνιαία βάση τον Οκτώβριο, όπως και τον Σεπτέμβριο,
Πώς θα κινηθεί η ΕΚΤ στις μειώσεις επιτοκίων - Οι καταλύτες για τα επόμενα βήματα
Η ΕΚΤ θα συνεχίσει να κινείται με βάση τις αξιολογήσεις και τις διαθέσιμες πληροφορίες που υπάρχουν σε κάθε συνεδρίαση και μετά τον Μάρτιο
Ριζοσπαστικό πείραμα στο Τόκιο για το δημογραφικό μέσω... 4ήμερης εργασίας
Το Τόκιο ξεκινά ριζοσπαστικά πειράματα καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει το τεράστιο δημογραφικό πρόβλημα στην Ιαπωνία