Η Microsoft θα είναι η εταιρεία που θα αναλάβει τη διαχείριση της τεχνολογίας αλλά και πώλησης διαφημιστικού χώρου για λογαριασμό της πλατφόρμας του Netflix, στην προσπάθεια της τελευταίας να αναπτύξει μία συνδρομή που θα περιλαμβάνει και προβολή διαφημίσεων.

Η συγκεκριμένη έκδοση συνδρομής του Netflix αναμένεται να είναι φθηνότερη σε σχέση με τις υπόλοιπες της πλατφόρμας.

Η ικανότητα της Microsoft

Η συνεργασία «αποκαλύφθηκε» μέσω ανάρτησης στο εταιρικό blog στελέχους του Netflix. «Η Microsoft διαθέτει την αποδεδειγμένη ικανότητα να υποστηρίζει κάθε είδους διαφημιστική ανάγκη καθώς δημιουργούμε μαζί μια νέα έκδοση που υποστηρίζεται από διαφημίσεις», ανέφερε στην ανάρτησή του ο COO της Netflix, Γκρεγκ Πίτερς.

«Το πιο σημαντικό, η Microsoft προσέφερε την ευελιξία για καινοτομία με την πάροδο του χρόνου τόσο από την πλευρά της τεχνολογίας όσο και από την πλευρά των πωλήσεων, καθώς και ισχυρή προστασία απορρήτου για τα μέλη μας», καταλήγει η σχετική ανάρτηση-ανακοίνωση.

Διαβάστε ακόμα: Η απώλεια συνδρομητών έφερε απολύσεις στο Netlfix

«Είναι πολύ νωρίς να ανακοινώσουμε περισσότερα και έχουμε δουλειά μπροστά μας», συνέχισε ο Πίτερς. «Αλλά ο μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι σαφής: περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές και μια premium, καλύτερη από τη γραμμική εμπειρία τηλεόρασης για τους διαφημιστές. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη Microsoft καθώς φέρνουμε αυτή τη νέα υπηρεσία στη ζωή», κατέληξε ο επικεφαλής επιχειρήσεων του Netflix.

Αλλαγή στρατηγικής

Η επιλογή της Microsoft από το Netflix αποτελεί μέρος μίας φιλόδοξης προσπάθειας επανέναρξης της στρατηγικής για ανάκαμψη εσόδων και συνδρομών της πλατφόρμας streaming, μετά την βουτιά των νέων συνδρομών, για πρώτη φορά την τελευταία δεκαετία.

Διαβάστε ακόμα: To Netflix πέφτει, το HBO Max ανεβαίνει

Για αρκετά χρόνια το Netflix ήταν διστακτικό στην εισαγωγή μία συνδρομής που θα περιλάμβανε και διαφημίσεις αλλά από τον Απρίλιο και έπειτα φάνηκε τα ηγετικά της στελέχη να είναι πιο «ανοικτά» σε μία τέτοια ιδέα, ιδίως μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα τριμήνου και των νέων συνθηκών που δημιουργεί ο ανταγωνισμός με τις υπόλοιπες πλατφόρμες streaming περιεχομένου (Disney, Apple, Amazon, Comcast, Warner Bros. Discover).

Η δήλωση Ναντέλα

Σε δικό του tweet ο CEO της Microsoft, Σάτια Ναντέλα, σημείωσε ότι η συνεργασία θα δώσει στους δημιουργούς περιεχομένου «πιο μακροπρόθεσμες βιώσιμες πλατφόρμες δημιουργίας εσόδων από διαφημίσεις, ώστε περισσότεροι άνθρωποι να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο που αγαπούν όπου κι αν βρίσκονται».

Η είδηση της συνεργασίας ανέβασε κατά 1% τη μετοχή του Netflix, ενώ αυτή της Microsoft παρέμεινε σταθερή.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή