Η Microsoft θα είναι η εταιρεία που θα αναλάβει τη διαχείριση της τεχνολογίας αλλά και πώλησης διαφημιστικού χώρου για λογαριασμό της πλατφόρμας του Netflix, στην προσπάθεια της τελευταίας να αναπτύξει μία συνδρομή που θα περιλαμβάνει και προβολή διαφημίσεων.
Η συγκεκριμένη έκδοση συνδρομής του Netflix αναμένεται να είναι φθηνότερη σε σχέση με τις υπόλοιπες της πλατφόρμας.
Η ικανότητα της Microsoft
Η συνεργασία «αποκαλύφθηκε» μέσω ανάρτησης στο εταιρικό blog στελέχους του Netflix. «Η Microsoft διαθέτει την αποδεδειγμένη ικανότητα να υποστηρίζει κάθε είδους διαφημιστική ανάγκη καθώς δημιουργούμε μαζί μια νέα έκδοση που υποστηρίζεται από διαφημίσεις», ανέφερε στην ανάρτησή του ο COO της Netflix, Γκρεγκ Πίτερς.
«Το πιο σημαντικό, η Microsoft προσέφερε την ευελιξία για καινοτομία με την πάροδο του χρόνου τόσο από την πλευρά της τεχνολογίας όσο και από την πλευρά των πωλήσεων, καθώς και ισχυρή προστασία απορρήτου για τα μέλη μας», καταλήγει η σχετική ανάρτηση-ανακοίνωση.
Διαβάστε ακόμα: Η απώλεια συνδρομητών έφερε απολύσεις στο Netlfix
«Είναι πολύ νωρίς να ανακοινώσουμε περισσότερα και έχουμε δουλειά μπροστά μας», συνέχισε ο Πίτερς. «Αλλά ο μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι σαφής: περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές και μια premium, καλύτερη από τη γραμμική εμπειρία τηλεόρασης για τους διαφημιστές. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη Microsoft καθώς φέρνουμε αυτή τη νέα υπηρεσία στη ζωή», κατέληξε ο επικεφαλής επιχειρήσεων του Netflix.
Αλλαγή στρατηγικής
Η επιλογή της Microsoft από το Netflix αποτελεί μέρος μίας φιλόδοξης προσπάθειας επανέναρξης της στρατηγικής για ανάκαμψη εσόδων και συνδρομών της πλατφόρμας streaming, μετά την βουτιά των νέων συνδρομών, για πρώτη φορά την τελευταία δεκαετία.
Διαβάστε ακόμα: To Netflix πέφτει, το HBO Max ανεβαίνει
Για αρκετά χρόνια το Netflix ήταν διστακτικό στην εισαγωγή μία συνδρομής που θα περιλάμβανε και διαφημίσεις αλλά από τον Απρίλιο και έπειτα φάνηκε τα ηγετικά της στελέχη να είναι πιο «ανοικτά» σε μία τέτοια ιδέα, ιδίως μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα τριμήνου και των νέων συνθηκών που δημιουργεί ο ανταγωνισμός με τις υπόλοιπες πλατφόρμες streaming περιεχομένου (Disney, Apple, Amazon, Comcast, Warner Bros. Discover).
Η δήλωση Ναντέλα
Σε δικό του tweet ο CEO της Microsoft, Σάτια Ναντέλα, σημείωσε ότι η συνεργασία θα δώσει στους δημιουργούς περιεχομένου «πιο μακροπρόθεσμες βιώσιμες πλατφόρμες δημιουργίας εσόδων από διαφημίσεις, ώστε περισσότεροι άνθρωποι να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο που αγαπούν όπου κι αν βρίσκονται».
We’re thrilled Netflix has selected Microsoft as its advertising technology and sales partner. We want publishers to have more long-term viable ad monetization platforms, so more people can access the content they love wherever they are. https://t.co/QmPszxJTOf
— Satya Nadella (@satyanadella) July 13, 2022
Η είδηση της συνεργασίας ανέβασε κατά 1% τη μετοχή του Netflix, ενώ αυτή της Microsoft παρέμεινε σταθερή.
Latest News
Επενδυτές σε… απόγνωση δοκιμάζονται από τα σκαμπανεβάσματα των αγορών
Οι διαχειριστές κεφαλαίων πρέπει τώρα να αποφασίσουν εάν η τελευταία πτώση των μετοχών των τεχνολογκών κολοσσών είναι κάτι που πρέπει να φοβούνται ή απλώς ένα χτύπημα
Τα γερμανικά ΙΧ είναι τα καλύτερα στον κόσμο - Δεν πρέπει να φοβούνται τα κινέζικα
Ο ανταγωνισμός στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων ΕV στην Κίνα και την Ευρώπη, καθώς και στις ΗΠΑ, έχει αυξηθεί τους τελευταίους μήνες
Συνωστισμός στα ενεχυροδανειστήρια του Μπρούκλιν για πουλήσουν χρυσό
Για ποιο λόγο πουλάνε χρυσό - Γιατί αγοράζουν χρυσό στην Κίνα
Πώς είναι πραγματικά η τετραήμερη εργασία
Η πανδημία, άλλαξε την νοοτροπία της εργασίας καθώς οι άνθρωποι ένιωθαν τόσο ταλαιπωρημένοι, αγχωμένοι και εξαντλημένοι
Τι ψάχνει η Campari στην Ασία - Το επιθετικό πλάνο του νέου CEO
Τα επόμενα πέντε έως δέκα χρόνια η Ασία θα αντιπροσωπεύει το 15% έως 20% των παγκόσμιων πωλήσεών
Ποιο είναι το καλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου - Η θέση του Ελ. Βενιζέλος
Το Changi της Σιγκαπούρης έχασε την δωδεκαετή του πρωτοκαθεδρία σαν το καλύτερο αεροδρόμιο στα Skytrax World Airport Awards 2024
Το κινεζικό «χτύπημα» στον κολοσσό της Louis Vuitton – Πού ελπίζει σε αναχώματα
Η εταιρεία συμβούλων Bain αναμένει ότι η αγορά των προσωπικών ειδών πολυτελείας θα αυξηθεί κατά 1-4% το 2024, από 8-10% που εκτιμούσαν ότι θα αυξηθεί το 2023
Οι πέντε κρίσιμοι δείκτες για την ανάκαμψη της κινεζικής οικονομίας
Μπορεί η βιομηχανική παραγωγή να αυξήθηκε, αλλά οι εξαγωγές και η εγχώρια κατανάλωση παραμένουν ασταθείς
Τρεις δημοφιλείς πλατφόρμες ερωτικού περιεχομένου... στριμώχνονται από νέο νόμο της ΕΕ
Καλούνται άμεσα να συντάξουν εκθέσεις αξιολόγησης κινδύνου και να λάβουν μέτρα για την αντιμετώπιση συστημικών κινδύνων που συνδέονται με τις υπηρεσίες τους
Διπλή μάστιγα τα χρέη και οι ανισότητες - Η επισφαλής ανθεκτικότητα της παγκόσμιας οικονομίας
Ο γεωπολιτικός και οικονομικός κατακερματισμός του πλανήτη αποκλείει όλο και περισσότερους από το μέρισμα της ευημερίας