
Σχεδόν ένα επιβατικό αυτοκίνητο αντιστοιχούσε σε κάθε δύο κατοίκους της Ευρωπαϊκής Ένωσης το 2020, ή πιο συγκεκριμένα καταγράφηκαν 0,53 επιβατικά αυτοκίνητα ανά κάτοικο συνολικά στο μπλοκ. Ωστόσο το μέσο αυτό μέγεθος δεν κατανέμεται ενιαία αλλά με αρκετά ανισοβαρή τρόπο στην ΕΕ, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Eurostat.
Μάλιστα η Ελλάδα με τρεις περιφέρειές της φιγουράρει στις κατώτερες θέσεις όσον αφορά στα ποσοστά κατοχής αυτοκινήτων ανά 1.οοο κατοίκους, και πιο συγκεκριμένα την Πελοπόννησο, τη Στερεά Ελλάδα και το Βόρειο Αιγαίο. Συνολικά η χώρα μας μετράει λιγότερους από 450 επιβατικά αυτοκίνητα ανά χίλιους κατοίκους.
Διαβάστε επίσης: Αυτοκίνητο: Παρουσιάστηκαν η «Ψηφιακή Μεταβίβαση Οχημάτων» και το «MyAuto»
Μεγάλες διαφορές ανά περιφερειακή ενότητα
Σε περιφερειακό επίπεδο, υπήρχαν σημαντικές διαφορές όσον αφορά στην κατοχή αυτοκινήτων εντός της ΕΕ, όπου ο υψηλότερος περιφερειακός συντελεστής στην ιταλική επαρχία του Trento ήταν σχεδόν επτά φορές ο χαμηλότερος, που εντοπίστηκε στην Πελοπόννησο.
Όσον αφορά τα επιβατικά αυτοκίνητα ανά 1.000 κατοίκους, τα ανατολικά κράτη μέλη κατέγραψαν τους χαμηλότερους αριθμούς, ενώ τα δυτικά κράτη μέλη κατέγραψαν υψηλότερα ποσοστά αλλά με ορισμένες έντονες περιφερειακές ανισότητες.
Διαβάστε επίσης: Καραμανλής: Θα επανεξετάσουμε τον ΚΟΚ για τα δίκυκλα των διανομέων

Το 2020, τρία από τα πέντε υψηλότερα ποσοστά μηχανοκίνησης (αριθμός επιβατικών αυτοκινήτων ανά 1.000 κατοίκους) καταγράφηκαν στην Ιταλία: Valle d’Aosta (1.787), η αυτόνομη επαρχία του Trento (1.285) και η αυτόνομη επαρχία του Bolzano ( 871). Τα άλλα δύο καταγράφηκαν στο Flevoland (857) της Ολλανδίας και στη φινλανδική περιοχή των νησιών Åland (840).
Αυτοί τα ποσοστά κατοχής αυτοκινήτων συνδέονται συχνά με την οικονομική κατάσταση, αλλά μπορούν επίσης να επηρεαστούν από συγκεκριμένες περιστάσεις: ο υψηλός συντελεστής στη Valle d’Aosta επηρεάζεται από τους φορολογικούς κανόνες και ο υψηλός συντελεστής στο Flevoland συνδέεται με την τοποθεσία του κοντά σε μια μεγαλύτερη πόλη.
Από την άλλη πλευρά, τα χαμηλότερα ποσοστά αναφέρθηκαν σε δύο γαλλικές (υπερπόντια διαμερίσματα) και τρεις ελληνικές περιφέρειες: Μαγιότ (72), Πελοπόννησος (186), Γαλλική Γουιάνα (209), Στερεά Ελλάδα (238) και Βόρειο Αιγαίο (261).


Latest News

Ένα δαχτυλίδι για τον Πάπα Φραγκίσκο - Πώς έσπασε ακόμη μια παράδοση αιώνων
Τι συμβολίζει το «Δαχτυλίδι του Ψαρά» του Πάπα Φραγκίσκου και γιατί θα καταστραφεί μετά το θάνατό του

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Βροχές και χαλαζοπτώσεις την Παρασκευή – Ισχυρές καταιγίδες στην Αττική
Άστατος θα είναι ο καιρός σήμερα Παρασκευή, με κύρια χαρακτηριστικά τις βροχές και τις καταιγίδες. Αναλυτική πρόγνωση

Ο Τραμπ διαψεύδει... τη διάψευση του Πεκίνου - «Σε εξέλιξη συνομιλίες με την Κίνα»
O αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ υποστηρίζει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λέει το Πεκίνο

Οργιάζουν τα σενάρια για την τύχη του Ζελένσκι
Εν μέσω ασφυκτικής πίεσης βρίσκεται ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι που καλείται να λάβει κρίσιμες αποφάσεις για τη χώρα του.

ΒΗΜΑ της Κυριακής: Έρχεται στις 27 Απριλίου με συναρπαστικές προσφορές
Το ΒΗΜΑ κυκλοφορεί την Κυριακή 27 Απριλίου μαζί με το ΒΗΜΑ στην Ιστορία «1939-1945 Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος», το περιοδικό Vita, τη μαθητική εφημερίδα της Νάξου και φυσικά, το ΒΗΜΑGAZINO

Το ReArm της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας – Το παρασκήνιο της σύσκεψης στο Μαξίμου
Οι εκπρόσωποι της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας που συμμετείχαν στη σύσκεψη στο Μαξίμου και οι στόχοι που τέθηκαν

Τι αλλάζει στις συναλλαγές με το Δημόσιο – Ποια «δημοφιλή» πιστοποιητικά καταργούνται
Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Μητσοτάκης: Συνάντηση με εκπροσώπους εταιρειών της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας
Συζητήθηκαν οι δυνατότητες συνεργειών και οι προοπτικές συμμετοχής των ελληνικών εταιρειών αμυντικής τεχνολογίας σε εγχώρια και ευρωπαϊκά αμυντικά προγράμματα

Συναντήσεις Τζιτζικώστα με Airbus και Boeing
Αντικείμενο των συναντήσεων ήταν η νέα πολιτική της ΕΕ για τις αερομεταφορές και τη νέα Στρατηγική για τις Αερομεταφορές