Για χρόνια, οι πελάτες του KFC στην Κίνα αναρωτιόντουσαν, γιατί η αλυσίδα δεν πουλούσε μπούτια κοτόπουλου και μάλιστα δεν είναι λίγοι εκείνοι που είχαν εκφράσει έντονες διαμαρτυρίες ζητώντας από την εταιρεία να επαναξετάσει τη στάση της.
«Τώρα μπορώ να αναφέρω ότι για φέτος, για το 2022, πουλάμε επιτέλους μπούτια κοτόπουλου», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Yum China ( YUMC ) Joey Wat στο CNN Business σε συνέντευξή του τη Δευτέρα.
Διαβάστε επίσης – Κίνα: Πλήγμα στις επιχειρήσεις η νέα έξαρση κορωνοϊού
Ο λόγος για την αλλαγή είναι κάτι που ίσως δεν περίμεναν οι πελάτες: οι υψηλές τιμές του πετρελαίου.
Ο Wat είπε ότι η προσθήκη ήταν μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας της αλυσίδας να αυξήσει την αποτελεσματικότητα και να χρησιμοποιήσει περισσότερα από τα συστατικά της.
Διαβάστε επίσης – Αυστραλία: Στα 12 δολάρια το μαρούλι – Στην ατζέντα του υπουργικού συμβουλίου
Πλήγμα στις επιχειρήσεις
Οι αυξανόμενες τιμές του πετρελαίου και των τροφίμων έχουν αυξήσει σημαντικά το κόστος για τις επιχειρήσεις.
«Προσπαθούμε να απορροφήσουμε αυτήν την αύξηση της τιμής των εμπορευμάτων, με… πλήρη αξιοποίηση του κοτόπουλου», είπε γελώντας ο Wat. Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιούμε κάθε μέρος του κοτόπουλου.
Η Yum China διαχειρίζεται τα εμπορικά σήματα fast food, KFC και Pizza Hut, στην Κίνα, και είναι o μεγαλύτερος μέτοχος σε κοινοπραξία με την ιταλική εταιρεία καφέ Lavazza, η οποία προέβη στο άνοιγμα διάφορων καφετεριών στην Κίνα, κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους.
Από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, η Yum China είπε ότι οι πωλήσεις σε τοποθεσίες ανοιχτές για τουλάχιστον ένα χρόνο μειώθηκαν κατά 16% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
Σε αντίθεση με άλλες αλυσίδες εστιατορίων , η εταιρεία απέφυγε να αυξήσει τις τιμές στα γεύματα. Αντίθετα, αποφασίστηκε να ακολουθήσει την άλλη κατεύθυνση: να προσπαθήσει να προσελκύσει περισσότερους πελάτες με καλύτερες προσφορές.
Στο Pizza Hut, για παράδειγμα, πρόσφατα επανέφερε τον μπουφέ, καθώς και μια προσφορά που προσφέρει εκπτώσεις για μεγαλύτερες αγορές. «Η σχέση ποιότητας-τιμής έχει καλή απήχηση στους πελάτες υπό τις τρέχουσες συνθήκες», είπε ο Wat σε αναλυτές την περασμένη Παρασκευή.
Latest News
Το Κρεμλίνο κατάσχει περίπου μισό δισ. δολ. από την JP Morgan
Πώς απαντά η αμερικανική τράπεζα
Έφοδος στα γραφεία κινεζικής εταιρείας – Οι Βρυξέλλες σφίγγουν τον κλοιό στο Πεκίνο
Ερευνα των αρχών της ΕΕ στοχεύει στην κινεζική αγορά ιατρικών προϊόντων εν μέσω αυξανόμενων εμπορικών εντάσεων με την Κίνα
Σε υψηλό 5μήνου εκτοξεύτηκε το στεγαστικό επιτόκιο στις ΗΠΑ
Οι αγοραστές αντιμετωπίζουν μια δύσκολη αγορά με σφιχτές συνθήκες προσφοράς
Γιατί τη διαφορά στην οικονομία της Ισπανίας κάνουν οι... μετανάστες
Η εισροή ξένων εργαζομένων ενισχύει την προσφορά εργασίας και αυξάνει τον ρυθμό οικονομικής ανάπτυξης της Ισπανίας
Ναι μεν αλλά... από τον Στουρνάρα για την πρόβλεψη των επιτοκίων
Η θέση του διοικητή της ΤτΕ σχετικά με τη δημοσίευση προσωπικών προβλέψεων για τα επιτόκια
Στον πυρετό… του κακάο – Ξεριζώνουν μπανανιές, φυτεύουν κακαόδεντρα
Η συνολική καλλιεργούμενη έκταση κακάο αναμένεται να ξεπεράσει τα 600.000 εκτάρια φέτος, από 500.000 πέρυσι
Η γρίπη των πτηνών εκτοξεύει τις τιμές των αυγών
Τι συμβαίνει σε ΗΠΑ, Ιαπωνία, Μεξικό και Ινδονησία
Στα «καλάθια» των προσφορών τα ρούχα Gucci – Τι συμβαίνει με την «αυτοκρατορία» των Pinaults
Μόδα και πολυτέλεια
Η νέα στρατηγική της Unilever για τους... λεκέδες με στόχο νέα μερίδια αγοράς
Το νέο απορρυπαντικό με τα 35 διπλώματα ευρεσιτεχνίας
«Ατμομηχανή» των ιστορικών υψηλών του χρυσού η Κίνα
Και υπάρχει ακόμα περιθώριο για αύξηση της ζήτησης