
Για λίγο φαίνεται πως κράτησε το ρεκόρ του «Ever Alot» της ταϊβανέζικης εταιρείας Evergreen, ως το μεγαλύτερο containership στον κόσμο, καθώς τα «σκήπτρα» θα πάρει το «MSC Tessa», το οποίο καθελκύστηκε στο κινεζικό ναυπηγείο Hudong Zhonghua Shipyard.
Ο νέος «γίγαντας» έχει τις ίδιες διαστάσεις με το πρώτο πλοίο στον κόσμο που ξεπέρασε το όριο των 24.000 teu, ωστόσο οι κατασκευαστές κατάφεραν να προσθέσουν υποδοχές, γεγονός που σημαίνει την αύξηση της χωρητικότητας στα 24.116 teu.
Διαβάστε επίσης: «Πνίγουν» τα λιμάνια τα άδεια κοντέινερ

Μήκος 399,99 μέτρα
Το πλοίο μήκους 399,99 μέτρων είναι ένα από τα τέσσερα που έχει παραγγείλει η Mediterranean Shipping Co (MSC) στο ναυπηγείο, το οποίο αποτελεί κομμάτι της China State Shipbuilding Corporation (CSSC).
Τα ρεκόρ μεγέθους εμπορευματοκιβωτίων έχουν καταρριφθεί επανειλημμένα τα τελευταία χρόνια, σκαρφαλώνοντας πάνω από το όριο των 20.000 teu για πρώτη φορά το 2017, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως τα containership έχουν υπερτριπλασιαστεί σε μέγεθος όσον αφορά τη μεταφορική τους ικανότητα από τις αρχές του αιώνα.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών