Αυξηση στα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη σε 316,9 εκατ. ευρώ εμφάνισε η Coca Cola HBC στο α’ εξάμηνο του 2022, καταγράφοντας ετήσια άνοδο 34,5%. Ο όγκος πωλήσεων σημείωσε αύξηση 18,1% στα 1,33 δισ. ευρώ, ενώ τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 29,6% και διαμορφώθηκαν στα 4,209 δισ. ευρώ.
Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 152,9 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά 34,4%, ενώ τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 275,7 εκατ. ευρώ, με πτώση 21,3% σε ετήσια βάση.
Διαβάστε επίσης: Coca-Cola HBC: Πάνω από το αναμενόμενο τα έσοδα του α’ τριμήνου

Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο αυξήθηκαν κατά 14,0%.
Στα αξιοσημείωτα ότι οι όγκοι πωλήσεων καφέ αυξήθηκαν κατά 56%, με αυξανόμενη συμβολή της κατανάλωσης εκτός σπιτιού.
Τέλος, όπως σημειώνει η εταιρεία, η πραγματοποίηση επενδύσεων σε σχέση με τα ανθρακούχα αναψυκτικά για ενήλικες, είχε ως αποτέλεσμα συνεχιζόμενες ισχυρές επιδόσεις με αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 18,7%.
Διαβάστε επίσης: Πόλεμος στην Ουκρανία: Γιατί 25+1 πολυεθνικές παραμένουν στη Ρωσία
Η ανακοίνωση της Coca Cola HBC για τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου 2022
H Coca-Cola HBC AG, Όμιλος παραγωγής καταναλωτικών προϊόντων προσανατολισμένος στην ανάπτυξη και στρατηγικός εταίρος εμφιάλωσης της The Coca-Cola Company, παρουσιάζει τα οικονομικά αποτελέσματά της για το εξάμηνο που έληξε στις 1 Ιουλίου 2022.
Βασικά οικονομικά μεγέθη εξαμήνου
• Η υλοποίηση της στρατηγικής μας είχε ως αποτέλεσμα τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη σε οργανική βάση , με ισορροπημένη συμβολή από τον όγκο πωλήσεων και το μείγμα προϊόντων και τιμών.
- Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 19,4% σε οργανική βάση και κατά 29,6% σε δημοσιευμένη βάση.
- Εξαιρουμένης της Ρωσίας και της Ουκρανίας, η αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις διαμορφώθηκε σε 25,2% σε οργανική βάση, ενώ ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 12,1%.
- Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο αυξήθηκαν κατά 14,0% σε οργανική βάση, επωφελούμενα από την τιμολογιακή πολιτική και τις στοχευμένες ενέργειες για τη βελτίωση του μείγματος, περαιτέρω ενισχυμένα από την ανάκαμψη της εκτός σπιτιού κατανάλωσης.
- Η ευρείας βάσης δυναμική ανάπτυξης του όγκου πωλήσεων διατηρείται, εξαιρουμένης της Ρωσίας και της Ουκρανίας, οφειλόμενη κατά κύριο λόγο στις στρατηγικές μας προτεραιότητες.
- Η ενσωμάτωση της Αιγύπτου εξελίσσεται καλά, προσθέτοντας 7 ποσοστιαίες μονάδες στην αύξηση των καθαρών εσόδων σε δημοσιευμένη βάση.
- Σημειώθηκαν περαιτέρω αυξήσεις του μεριδίου αγοράς σε αξία και όγκο πωλήσεων στα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά και στα ανθρακούχα αναψυκτικά.
• Τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη σε οργανική βάση αυξήθηκαν κατά 23,0%, με τα περιθώρια κέρδους να αυξάνονται κατά 30 μονάδες βάσης σε οργανική βάση, φτάνοντας στο 11%, επωφελούμενα από την τιμολογιακή πολιτική, το βελτιωμένο μείγμα και την αποτελεσματική διαχείριση του κόστους.
- Η ποιοτική αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις αποτέλεσε τη βάση για την υποκείμενη διεύρυνση των κερδών.
- Τα λειτουργικά έξοδα ως ποσοστό επί των καθαρών εσόδων από πωλήσεις βελτιώθηκαν, χάρη στη λειτουργική μόχλευση και στις ενέργειες εξοικονόμησης κόστους.
- Οι δαπάνες μάρκετινγκ, εξαιρουμένης της Ρωσίας και της Ουκρανίας, αυξήθηκαν κατά 9%.
• Συνεχιζόμενες επενδύσεις στις στρατηγικές προτεραιότητες για κερδοφόρα ανάπτυξη
- Η συνεπής πραγματοποίηση επενδύσεων σε σχέση με τα ανθρακούχα αναψυκτικά για ενήλικες, είχε ως αποτέλεσμα συνεχιζόμενες ισχυρές επιδόσεις με αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 18,7%, εξαιρουμένης της Ρωσίας και της Ουκρανίας.
- Η εξαγορά της επιχείρησης ανθρακούχων αναψυκτικών για ενήλικες Three Cents, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί κατά το τρίτο τρίμηνο, ενισχύει τις δυνατότητές μας σε σχέση με τη διάθεση premium προϊόντων στην κατηγορία.
- Οι όγκοι πωλήσεων καφέ αυξήθηκαν κατά 56%, με αυξανόμενη συμβολή της κατανάλωσης εκτός σπιτιού.
- Ταχεία ψηφιοποίηση της επιχείρησης: η ιδιόκτητη Β2Β Πλατφόρμα Πελατών που διαθέτουμε αριθμεί πλέον περισσότερους από 200 χιλιάδες πελάτες.
- Αξιοποίηση των σημαντικών δυνατοτήτων μας αναφορικά με τις πρωτοβουλίες αύξησης των καθαρών εσόδων από πωλήσεις και τη στρατηγική διανομής στην αγορά της Αιγύπτου.