Με «καύσιμο» την αύξηση της ζήτησης στην εγχώρια αγορά η FrieslandCampina Hellas (γνωστή στο ευρύ κοινό με το brand ΝΟΥΝΟΥ) αύξησε τον τζίρο της το 2021, προσδοκώντας ότι οι θετικές επιδόσεις θα συνεχιστούν και εφέτος, παρά την τέλεια καταιγίδα που έχει χτυπήσει τον κλάδο των γαλακτοκομικών.

Προτεραιότητα της Friesland Campina Hellas, μέλος του ολλανδικού συνεταιριστικού ομίλου Royal FrieslandCampina, είναι η διατήρηση της μεριδιακής δυναμικής στην εγχώρια αγορά, επενδύοντας τόσο στην εδραιωμένη προϊοντική της βάση αλλά και σε νέα προϊόντα.

Διαβάστε επίσης: ICAP: Μεγάλες προκλήσεις για τον κλάδο της γαλακτοβιομηχανίας

Στο ιδιαίτερα προκλητικό περιβάλλον της φετινής χρονιάς,  η Friesland Campina Hellas φέρεται ότι διατηρεί τη θέση της στην κατάταξη των μεγαλύτερων «παικτών» παρά τη μείωση του όγκου πωλήσεων στο σύνολο της αγοράς.

Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, οι απώλειες σε όγκο στο γάλα είναι της τάξης 5,8% και στο γιαούρτι 7,8%.

Άνοδος στα γαλακτοκομικά πτώση στις παιδικές τροφές

Ειδικότερα, κατά την περσινή χρήση η εταιρεία κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 6,3% στα 273 εκατ. ευρώ, η οποία όπως επισημαίνεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας προέρχεται από την αύξηση της ζήτησης στην εσωτερική αγορά.

Η αύξηση προήλθε κυρίως από τις πωλήσεις γαλακτοκομικών, που σχεδόν επανήλθαν στα μεγέθη του 2019. Συγκεκριμένα το 2021 πωλήθηκαν γαλακτοκομικά αξίας 244,15 εκατ. ευρώ από 228,59 εκατ. ευρώ το 2020 κα 246,18 εκατ. το 2019.

Αυξημένες πέρσι ήταν και οι πωλήσεις γιαουρτιών, που ανήλθαν σε 5,65 από 4,33 εκατ. ευρώ το 2020 και 4,91 εκατ. ευρώ το 2019.

Αντίθετα, οι πωλήσεις παιδικών τροφών σημείωσαν πτώση, φτάνοντας τα 23,99 εκατ. ευρώ από 24,65 εκατ. ευρώ το 2020 και 23,01 εκατ. ευρώ το 2019.

Πτώση κερδών και εξαγωγών

Σε επίπεδο κερδοφορίας, τα προ φόρων αποτελέσματα μειώθηκαν κατά 26% στα 6,3 εκατ. ευρώ έναντι 8,6 εκατ. ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.

Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους υποχώρησαν στα 4,2 εκατ. ευρώ έναντι 6,1 εκατ. ευρώ το 2020.

Σε αντίθεση με τις θετικές επιδόσεις της γαλακτοβιομηχανίας στην εσωτερική αγορά οι εξαγωγές της μειώθηκαν σε σχέση με την προηγούμενη χρήση κατά 7,08%.

Για το 2022 «η εταιρεία θα συνεχίσει τις πρωτοβουλίες για την επέκταση του δικτύου διανομής της για βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών», όπως αναφέρεται.

Το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο

Θυμίζουμε ότι η FrieslandCampina Hellas με παρουσία 93 χρόνων στην ελληνική αγορά διαθέτει μια ολοκληρωμένη γκάμα γαλακτοκομικών προϊόντων, που περιλαμβάνει βρεφικά γάλατα και κρέμες, γάλατα εβαπορέ και υψηλής παστερίωσης, γιαούρτια, κρέμες γάλακτος και τυριά, με τις επωνυμίες ΝΟΥΝΟΥ, FRISO, MILNER και FINA.

Η εταιρεία καλύπτει σχεδόν το σύνολο των 20.000 καταστημάτων τροφίμων που υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα.

Παράλληλα διακινεί προϊόντα για επαγγελματική χρήση με τις επωνυμίες FRICO, DEBIC και Barista’s Gold.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις