Η γαλλική σιδηροδρομική εταιρεία SNCF και ο κατασκευαστής τρένων Alstom αποκάλυψαν το πρώτο ολοκληρωμένο TGV M, ένα διώροφο τρένο υψηλής ταχύτητας επόμενης γενιάς που διαθέτει μακρύτερη, πιο αεροδυναμική μύτη – ιδανικό τις διαδρομές πάνω στις ράγες στη γαλλική ύπαιθρο.
Η Alstom ονόμασε το νέο τρένο «το TGV του μέλλοντος». Το TGV σημαίνει Train à Grand Vitesse, δηλαδή τρένο υψηλής ταχύτητας.
Αυτό το εντυπωσιακό νέο τρένο θα κάνει πρεμιέρα στο σιδηροδρομικό δίκτυο του Παρισιού το 2024 και σε ολόκληρη τη χώρα τα επόμενα 10 χρόνια.
Διαβάστε επίσης: Hellenic Train: Έκπτωση 20% στα νέα τρένα λόγω ΔΕΘ
Μεγαλύτερο και καλύτερο
Η TGV είναι μια από τις πιο διάσημες εταιρείες τρένων υψηλής ταχύτητας στον κόσμο και αποτελεί βασικό στοιχείο των ευρωπαϊκών σιδηροδρομικών ταξιδιών από τις αρχές της δεκαετίας του 1980.
Το 2018, η SNCF, η κρατική γαλλική σιδηροδρομική εταιρεία που ελέγχει την TGV, παρήγγειλε 100 τρένα TGV M (γνωστά και ως τρένα Avelia Horizon) με κόστος 2,7 δισεκατομμυρίων ευρώ. Τον Αύγουστο του 2022 παραγγέλθηκαν επιπλέον 15 τρένα.
Η πλειονότητα των τρένων θα λειτουργεί εντός της Γαλλίας, αλλά η Alstom ανακοίνωσε ότι 15 συρμοί θα δρομολογηθούν και διεθνώς.
Το TGV M θα λειτουργεί με την ίδια μέγιστη ταχύτητα με την προηγούμενη γενιά τρένων TGV — 350 χιλιόμετρα την ώρα.
«Το 2022, δεν θέλουμε να πάμε πιο γρήγορα», είπε ο εκπρόσωπος της Alstom, Philippe Molitor, στο CNN Travel, εξηγώντας ότι ο στόχος είναι τρένα υψηλής ταχύτητας που φιλοξενούν περισσότερους ανθρώπους ενώ καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια.
Latest News
Γιατί δεν συμφέρει να νοικιάζεις στο Λονδίνο
Το μηνιαίο κόστος για αγορά κατοικίας στην βρετανική πρωτεύουσα ήταν το υψηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά εξακολουθεί να είναι φθηνότερο από την ενοικίαση ενός αντίστοιχου ακινήτου
H Nike χάνει το... τρένο της καινοτομίας και η JD Sports τις πωλήσεις
H βρετανική λιανική αλυσίδα JD Sports είδε τις πωλήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο να μειώνονται κατά 3,1% το τελευταίο τρίμηνο του 2023
Αυτή η γενιά έχει τα προσόντα για επιτυχημένη καριέρα στο επιχειρείν
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, το επιχειρηματικό τοπίο έχει αλλάξει δραματικά
Έχασε τη δύναμη του ο ΟΠΕΚ; Τι βλέπει ο Economist για τον «μαύρο χρυσό»
Τι αναφέρει για την πορεία των τιμών του μαύρου χρυσού ανάλυση του Economist
Το «φρένο του χρέους» καταδικάζει τη γερμανική οικονομία
Πέντε think tanks προβλέπουν σχεδόν μηδενική ανάπτυξη για το 2024 και προτείνουν μεταρρύθμιση του «δόγματος Σόιμπλε»
Πώς η κατάρρευση της γέφυρας στην Βαλτιμόρη πλήττει μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες του κόσμου
Το κλείσιμο του λιμανιού θα κοστίσει 15 εκατ. δολάρια την ημέρα σε χαμένη οικονομική δραστηριότητα - Πόσα θα δοθούν σε αποζημιώσεις
Η χρυσή εποχή... των ψιλικατζίδικων - Γιατί οι Αμερικανοί συρρέουν σε αυτά ακόμα και για φαγητό
Οι επισκέψεις σε καταστήματα ψιλικών το πρώτο εξάμηνο του 2023 ξεπέρασαν κατηγορίες όπως εστιατόρια γρήγορου φαγητού, αλυσίδες καφέ και βενζινάδικα
Νέος υπουργός Οικονομικών στην Πορτογαλία - Ο «σκόπελος» της στεγαστικής κρίσης
Αντιμέτωπος με πολύ σημαντικές προκλήσεις
«Χείρα βοηθείας» από Κλίντον και Ομπάμα στον Τζο Μπάιντεν
Στόχος, η συγκέντρωση τουλάχιστον 25 εκατ. δολαρίων για την προεκλογική καμπάνια
Γιατί προβληματίζονται οι ξενοδόχοι με το Πάσχα των Καθολικών
Στη Μαγιόρκα το Πάσχα γενικά σηματοδοτεί την έναρξη των διακοπών. Αλλά φέτος είναι πολύ νωρίς