Σε συνέχεια σχετικής εισήγησης της Επιτροπής Αποδοχών και Υποψηφιοτήτων της Εταιρείας, η γενική συνέλευση της Costamare που πραγματοποιήθηκε σήμερα 22 Σεπτεμβρίου, επαναδιόρισε ως Διοικητικούς Συμβούλους τους κυρίους Αναστάσιο Γαβριηλίδη και Ηλία Αγαπίου, των οποίων η θητεία έληγε.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, η γενική συνέλευση διεπίστωσε την πλήρωση των κριτηρίων ατομικής και συλλογικής καταλληλότητας του ελληνικού νόμου 4706/2020, τον οποίο εφαρμόζει η Εταιρεία λόγω της εισαγωγής των ομολογιών της στο Χρηματιστήριο Αθηνών, της Πολιτικής Καταλληλότητας του Διοικητικού Συμβουλίου σύμφωνα με την Απόφαση ΔΣ ΕΚ 60/18.9.2020 «Κατευθυντήριες γραμμές για την Πολιτική Καταλληλόλητας του άρθρου 3 του ν. 4706/2020» και τον Κώδικα Εταιρικής Διακυβέρνησης που έχει υιοθετήσει η Εταιρεία, με τις αποκλίσεις που προβλέπονται στην ετήσια δήλωση εταιρικής διακυβέρνησης της Εταιρείας).
Διαβάστε επίσης – Costamare: Ρεκόρ κερδοφορίας το β’ τρίμηνο
Συγκρότηση σε σώμα
Η Γενική Συνέλευση αποφάσισε τον ορισμό του κυρίου Ηλία Αγαπίου ως ανεξάρτητου μη εκτελεστικού μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου, δεδομένου ότι πληροί τα κριτήρια ανεξαρτησίας του άρθρου 9 του ελληνικού νόμου 4706/2020, της Πολιτικής Καταλληλότητας του Διοικητικού Συμβουλίου και τον Κώδικα Εταιρικής Διακυβέρνησης που έχει υιοθετήσει η Εταιρεία, σύμφωνα με τα ανωτέρω.
Η θητεία των νέων Διοικητικών Συμβούλων είναι τριετής, αρχόμενη από την ημέρα της εκλογής τους.
Το Διοικητικό Συμβούλιο συνήλθε και συγκροτήθηκε αυθημερόν σε σώμα ως εξής:
1. Λώρα Στυλιανού του Στυλιανού, Πρόεδρος, Μέλος Κατηγορίας III και Μη εκτελεστικό μέλος
2. Γρηγόρης Ζήκος του Γεωργίου, Μέλος Κατηγορίας ΙII και Εκτελεστικό μέλος
3. Αναστάσιος Γαβριηλίδης του Θεοδώρου, Μέλος Κατηγορίας ΙΙ και Εκτελεστικό μέλος
4. Ηλίας Αγαπίου του Αντωνίου, Μέλος Κατηγορίας ΙI και Ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος
5. Γεώργιος Ράλλης του Ανδρέα – Ιάσωνα, Μέλος Κατηγορίας Ι και Ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος
Latest News
Γιατί το πλοίο που χτύπησε την γέφυρα της Βαλτιμόρης θα επικαλεστεί... τον Τιτανικό
Για να προσπαθήσει να περιορίσει την ευθύνη του σε μια σειρά αγωγών που αναμένεται να προκύψουν
Τι θα γίνει με τα συντρίμια της γέφυρας στη Βαλτιμόρη - Προβληματισμοί και συνέπειες
«Το πλοίο έχει περίπου το μέγεθος του Πύργου του Άιφελ. Και στην κορυφή του υπάρχει μια ατσάλινη γέφυρα. Φανταστείτε το. Μέχρι πρόσφατα δεν μπορούσα να το φανταστώ», λέει ο κυβερνήτης του Μέριλαντ
Τέλος η Βαλτιμόρη και για την MSC - Πού θα στέλνει τώρα τα εμπορεύματα
Οι εταιρείες logistics προσπαθούν μετά το ατύχημα να κάνουν εναλλακτικά σχέδια μεταφοράς και να συμβαδίσουν με τις εκτροπές των μεταφορέων
«Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του ΙΜΟ ξανά ο Λ. Δημητριάδης - Ευγενίδης
Ο Λεωνίδας Δημητριάδης – Ευγενίδης ανανέωσε τη θητεία του ως «Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού
Καμπανάκι Lloyd's: Η καταστροφή της Βαλτιμόρης θα φέρει αποζημιώσεις ρεκόρ
Οι αναλυτές έχουν προβλέψει ότι οι ασφαλισμένες απώλειες από την καταστροφή θα ανέρχονται σε μονοψήφια δισεκατομμύρια
Σε λειτουργία η μεγαλύτερη πλωτή δεξαμενή της χώρας
Χάρη στην επαναλειτουργία της «Σταύρος Νιάρχος» δημιουργούνται πάνω από 500 θέσεις εργασίας
Ποια λιμάνια χάνουν, ποια κερδίζουν απο τις... ρουκέτες των Χούθι - Η εικόνα του Πειραιά [γραφήματα]
Τον Ιανουάριο του 2024, οι όγκοι που διακινήθηκαν στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά μειώθηκαν κατά 13% σε ετήσια βάση
Το MSC Group επισκέπτεται 400 φορές, 21 ελληνικά λιμάνια, με έξι κρουαζιερόπλοια
Τα κρουαζιερόπλοια της MSC Cruises προσεγγίζουν τα ελληνικά λιμάνια από τον Μάρτιο, σηματοδοτώντας την επέκταση της λειτουργίας τους στην περιοχή όλο τον χρόνο
«Πράσινο φως» σε τρία έργα υποδομών στο λιμάνι του Λαυρίου άνω των 30 εκατ. ευρώ
Ένα από τα έργα αφορά στην τοποθέτηση πλωτών λιμενοβραχιόνων και πλωτών προβλητών στον Τομέα Τουριστικών Σκαφών
Στο στόχαστρο τέσσερα εμπορικά πλοία τις τελευταίες 72 ώρες - Τι υποστηρίζουν οι Χούθι
Στο στόχαστρο των ανταρτών μπήκαν με μη επανδρωμένα αεροσκάφη δύο αμερικανικά αντιτορπιλικά στην Ερυθρά Θάλασσα καθώς και το λιμάνι Eilat του Ισραήλ