Το έδαφος για ακόμα μεγαλύτερες ανατιμήσεις στα αεροπορικά εισιτήρια προλειαίνουν οι αερομεταφορείς. Προς τούτο επικαλούνται την αύξηση των τιμών στα καύσιμα, αλλά και τον πόλεμο στην Ουκρανία.
Όπως είπε ο γενικός διευθυντής της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορέων (IATA), Γουίλιαμ Γουόλς, μιλώντας στο CNBC, τα αεροπορικά εισιτήρια μπορεί να ακριβύνουν περισσότερο εξαιτίας της μειωμένης ικανότητας διύλισης και την οικονομική κατάσταση των αεροπορικών εταιρειών.
Διαβάστε επίσης: Αεροπορικά εισιτήρια: Απογειώθηκαν οι τιμές
Η μείωση της ικανότητας διύλισης κατά τη διάρκεια της πανδημίας και οι υψηλότερες τιμές των καυσίμων αεροσκαφών που προκαλούνται από την αύξηση της ζήτησης για καύσιμα «ανησυχούν» τον κλάδο των αεροπορικών εταιρειών, δήλωσε χαρακτηριστικά.
Διαβάστε επίσης: Lufthansa: Εκτιμήσεις για έκρηξη στη ζήτηση κρατήσεων αλλά και αύξηση τιμών στα εισιτήρια
Πρόσθεσε, ακόμη, ότι ενώ οι καταναλωτές πληρώνουν ακριβότερα τα εισιτήρια, αυτό δεν συνεπάγεται οπωσδήποτε ότι οι εταιρείες αποκομίζουν κέρδη.
Ας σημειωθεί ότι οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων απογειώθηκαν πέρσι, με αυξήσεις της τάξης του 25%, οι μεγαλύτερες από το 1989, ενώ μόνο τον Απρίλιο αυξήθηκαν κατά 18,6%.
Το ουκρανικό
Από τη δική του σκοπιά ο CEO της Qatar Airways, Akbar Al Baker, επικαλέστηκε τον πόλεμο στην Ουκρανία κάνοντας ως παράγοντα ο οποίος μπορεί να οδηγήσει σε αυξήσεις στις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων.
Όπως είπε, μάλιστα, χαρακτηριστικά, ακόμα και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις που επιβάλλει η Κίνα λόγω Covid, προκαλούν μικρότερη ανησυχία από σε σύγκριση με την κλιμάκωση του πολέμου στην Ουκρανία, την οποία σηματοδοτεί η κήρυξη μερικής επιστράτευσης στη Ρωσία. «Για μένα, η μεγαλύτερη ανησυχία είναι η εξάπλωση της σύγκρουσης, η οποία [στη συνέχεια] θα τροφοδοτήσει τον πληθωρισμό, ασκώντας μεγαλύτερη πίεση στην αλυσίδα εφοδιασμού. Το σίγουρο αποτέλεσμα θα είναι λιγότεροι επιβάτες στο αεροπλάνο μου», είπε, μιλώντας και ο ίδιος στο CNBC.
«Με ανησυχεί επίσης η [αστάθεια] των τιμών του πετρελαίου, την οποία δεν θέλω να μεταφέρω στους επιβάτες, κάτι που στη συνέχεια θα τους αποθαρρύνει από το να ταξιδέψουν» και στην προκειμένη περίπτωση αναφέρεται στις ανατιμήσεις, με δεδομένη την εκτίναξη κατά 2% των τιμών μετά το διάγγελμα Πούτιν.
Ωστόσο, ο Al Baker δήλωσε ότι το Κατάρ θα συνεχίσει τις πτήσεις προς τη Ρωσία όσο είναι επιχειρησιακά ασφαλές να το κάνει. «Δεν είμαστε πολιτικός θεσμός. Είμαστε μια βιομηχανία που εξυπηρετεί τους απλούς ανθρώπους», είπε.
Latest News
O πόλεμος εκτινάσσει την ανάπτυξη της Ρωσίας - Ξεπέρασε τις χώρες της G7
Οι επενδύσεις από ιδιωτικές και κρατικές επιχειρήσεις και η «στιβαρότητα στην ιδιωτική κατανάλωση» έδωσαν ώθηση στην ανάπτυξη της Ρωσίας
Η Λαγκάρντ ετοιμάζεται να δώσει... συγχωροχάρτι στη Μελόνι;
Τελικά η Ιταλία τη γλίτωσε; Τι λένε οι οικονομολόγοι;
O Μπάιντεν κερδίζει τον Τραμπ στην κούρσα των χορηγών – Η ανάλυση των FT
Πώς οι δωρητές θα στηρίξουν τον Τραμπ μέσα από δαπανηρές δικαστικές υποθέσεις και σε μια εκστρατεία που αναμένεται να είναι η πιο δαπανηρή προεδρική κούρσα όλων των εποχών;
Οι 5 εστίες που βάζουν φωτιά στα ασφάλιστρα των ΙΧ - Ιστορικό ρεκόρ αυξήσεων
Νέα εξαρτήματα, ηλεκτροκίνηση, ακριβότερα ανταλλακτικά και περισσότερα οχήματα κάνουν τα ασφάλιστρα ακριβότερα
ΕΕ: Συναγερμός για την φθίνουσα ανταγωνιστικότητα
Έκτακτη σύνοδος κορυφής στις Βρυξέλλες για να καλύψει η Ευρώπη το χαμένο έδαφος απέναντι σε ΗΠΑ και Κίνα
Λύθηκε το πρόβλημα που καθήλωσε στο έδαφος τα αεροσκάφη της Alaska Airlines
Η Ομοσπονδιακή Αρχή (FAA) είχε καθηλώσει στα αεροδρόμια 314 αεροπλάνα της εταιρείας λόγω «τεχνικού πρόβληματος»
Απτόητοι οι πλούσιοι του κόσμου… δεν τους άγγιξε ο πληθωρισμός [γραφήματα]
Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι πλούσιοι έχουν θωρακίσει τον πλούτο τους από τον πληθωρισμό
Καμπανάκι Ντομπρόβσκις στην ΕΕ για τον νέο γύρο στον «πόλεμο δασμών» ΗΠΑ-Κίνας
Το γεωπολιτικό τοπίο αλλάζει, γίνεται πιο κατακερματισμένο, πιο συγκρουσιακό, βλέπουμε τη μετατροπή του εμπορίου σε «όπλο», τόνσιε ο Ντομπρόβσκις
Ο Μάσκ ζητά το πράσινο φως για την αστρονομική αμοιβή των 56 δισ. δολαρίων
Η Tesla θα ζητήσει ψηφοφορία μεταξύ των μετόχων για τη μεταφορά της έδρας της εταιρείας στο Τέξας από το Ντέλαγουερ
«Απογείωση» 10% για τη μετοχή της United Airlines
Ανοδικές τάσεις και για τις μετοχές των Delta και American Airlines