Κορυφαίος προορισμός αειφόρου τουρισμού της Ευρώπης για το 2022, αναδείχθηκε η Περιφέρεια Αττικής στον μεγαλύτερο θεσμό της τουριστικής βιομηχανίας, τα World Travel Awards, κερδίζοντας την 1η θέση ανάμεσα σε κορυφαίους προορισμούς διεθνούς εμβέλειας όπως το Baden-Württemberg, το Ντουμπρόβνικ, το Εδιμβούργο, το Funchal, το Pembrokeshire και το Αλγκάρβε.

Πρόκειται για ένα βραβείο που προτάσσει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα ενός τόπου που τον καθιστούν ελκυστικό, όλες τις εποχές του χρόνου και ταυτόχρονα υπηρετεί τις αρχές της αειφορίας.

Διαβάστε επίσης – Περιφέρεια Αττικής και ΤΑΙΠΕΔ προχωρούν στην υλοποίηση έργου ανάπλασης στο παραλιακό μέτωπο της Αττικής

Η ανάδειξη της Αττικής στηρίχθηκε στους εξής βασικούς πυλώνες:

  • Στον πολιτιστικό πλούτο και τη φυσική ομορφιά της περιφέρειας (μεγάλη ακτογραμμή με μαγευτικές – βραβευμένες με Γαλάζια Σημαία – παραλίες, ορεινά δάση εξαιρετικής φυσικής ομορφιάς, πεδιάδες με φημισμένους αμπελώνες και επισκέψιμα οινοποιεία, ειδυλλιακά νησιά κ.α.)
  • Στις σύγχρονες υποδομές της (βραβευμένο ως προς την ασφάλεια και εξυπηρέτηση Διεθνές Αεροδρόμιο, τον Πειραιά – ένα από τα κορυφαία λιμάνια της Ευρώπης, εντυπωσιακές μαρίνες σκαφών αναψυχής, πληθώρα καταλυμάτων και υπηρεσιών εστίασης, ψυχαγωγίας κ.α.)
  • Στο ολοκληρωμένο σχέδιο που υλοποιεί η περιφέρεια προκειμένου να καταστεί η πρώτη «Πράσινη» και περιλαμβάνει:
  • Τη δημιουργία νέων μονάδων διαχείρισης αποβλήτων, που θα λειτουργούν ως ολοκληρωμένα Πάρκα Κυκλικής Οικονομίας
  • Την ενίσχυση της ανακύκλωσης μέσω της προμήθειας εξοπλισμού που διανέμεται στους δήμους
  • Τη χωριστή συλλογή βιοαποβλήτων και την κατασκευή διαδημοτικών μονάδων διαχείρισής τους σε όλη την Αττική,
  • Τη διαμόρφωση ενός επικαιροποιημένου master plan για την αντιπλημμυρική προστασία
  • Την ενημέρωση-επικαιροποίηση των περιβαλλοντολογικών μελετών
  • Τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου μοντέλου πολιτικής προστασίας

Για την σημαντική αυτή διάκριση ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης δήλωσε:

«Οι διαδοχικές διακρίσεις της Αττικής στα World Travel Awards, τον μεγαλύτερο θεσμό της τουριστικής βιομηχανίας, καταδεικνύουν ότι η μεθοδική δουλειά που γίνεται στην Περιφέρεια Αττικής, αποδίδει καρπούς.

Αποτελεί βαθιά μου πεποίθηση πως ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας μας και σ΄αυτό το πλαίσιο η επένδυση στο τουριστικό προϊόν της Αττικής μας, παραμένει ψηλά στην ατζέντα των προτεραιοτήτων μας.

Η Αττική, ως η μεγαλύτερη και μητροπολιτική περιφέρεια της χώρας, αλλάζει με όρους βιώσιμης ανάπτυξης και μεταβάλλεται σε μία σύγχρονη και λειτουργική περιφέρεια με ανθρώπινο πρόσωπο. Το μεγάλα έργα υποδομής σε συνδυασμό με οραματικές δράσεις και παρεμβάσεις διαμορφώνουν ένα τοπίο στο οποίο όλοι, κάτοικοι και επισκέπτες, μπορούν να βιώσουν μία μοναδική τουριστική εμπειρία. Η Αττική, μετά την πρώτη θέση της Παγκόσμιας Κατάταξης των μητροπολιτικών παραθαλάσσιων προορισμών για το 2021, στον θεσμό των World Travel Awards, ανακηρύχθηκε και «Κορυφαίος προορισμός αειφόρου τουρισμού της Ευρώπης για το 2022», γεγονός που μας γεμίζει με αίσθημα υπερηφάνειας για όσα έχουμε πετύχει, αλλά και χρέους να ολοκληρώσουμε τους στόχους μας, δημιουργώντας μια Αττική ως φιλόξενο προορισμό, 365 ημέρες τον χρόνο. Η Αττική έχει παρόν και μέλλον που ανήκει σε όλους».

Την υποψηφιότητα της Περιφέρειας Αττικής ως «Europe’s Leading Sustainable Tourism Destination 2022», επιμελήθηκε ο Αναπτυξιακός Οργανισμός «Νέα Μητροπολιτική Αττική», που εξειδικεύεται στον στρατηγικό σχεδιασμό και την ανάπτυξη σημαντικών δράσεων και έργων τοπικής αυτοδιοίκησης.

Τέλος τα World Travel Awards αποτελούν ένα παγκόσμιο θεσμό που από το 1993 βραβεύει τους βασικούς πρωταγωνιστές της τουριστικής βιομηχανίας. Σήμερα, αναγνωρίζεται ως το απόλυτο σήμα κατατεθέν της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott