
Η επέκταση του μέτρου για να μπορούν να μετατρέψουν τα ταξί σε εξαθέσια ή και εννιαθέσια – το οποίο ισχύει πιλοτικά για το νότιο Αιγαίο – ήταν το βασικό θέμα που συζητήθηκε στην διάρκεια συνάντησης στα γραφεία της ΝΟΔΕ Χανίων, εκπροσώπων των σωματείων ιδιοκτητών ταξί Χανίων, Ρεθύμνου και Ηρακλείου με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλο.
Τα μέτρο το οποίο ενισχύει σημαντικά τους αυτοκινητιστές και βελτιώνει και την εξυπηρέτηση των επιβατών, τέθηκε πιλοτικά σε ισχύ την περασμένη Άνοιξη, μόνο για την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και δίνει την δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ταξί να αντικαταστήσουν τα υπάρχοντα αυτοκίνητά με εξαθέσια και εννιαθέσια, υπο κάποιους όρους και προυποθέσεις.
Διαβάστε επίσης: Το Beat γίνεται Freenow – Τι αλλαζει
Όπως μεταδίδει το flashnews, η συνάντηση των εκπροσώπων των σωματείων ιδιοκτητών ταξί, με τον υφυπουργό διήρκεσε αρκετή ώρα καθώς συζητήθηκαν και οι λεπτομέρειες του μέτρου, όπως για παράδειγμα να υπάρχει η δυνατότητα αγοράς μεταχειρισμένου πολυθέσιου ταξί, καθώς είναι δύσκολο να εξευρεθούν καινούργια τα οποία είναι και ακριβά, σύμφωνα με τον πρόεδρο του σωματείου ταξί Χανίων Ηλία Καραπατάκη.
Στη Βουλή η επέκταση
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, οι αυτοκινητιστές έφυγαν από την συνάντηση με χαμόγελα, καθώς ο κ. Παπαδόπουλος ανακοίνωσε πως το νομοσχέδιο για την επέκταση του μέτρου σε όλη την Ελλάδα είναι έτοιμο και αναμένεται να κατατεθεί προς ψήφιση στην Βουλή ίσως και εντός του Νοεμβρίου.
Σε ό,τι αφορά στο θέμα του αυξημένου κόστους για το πετρέλαιο κίνησης, ο υφυπουργός Μεταφορών είπε ότι για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια εγκρίθηκαν κάποιες αυξήσεις στα κόμιστρα, αλλά το θέμα της τιμής του πετρελαίου είναι θέμα του υπουργείου Ανάπτυξης.
Ουσιαστικά με το μέτρο που ικανοποιεί τους αυτοκινητιστές της Κρήτης, θα τους δοθεί η δυνατότητα να αντικαταστήσουν τις υπάρχουσες άδειες ταξί, με άδειες για εξαθέσια ή εννιαθέσια.
Να σημειωθεί πως το μέτρο που εφαρμόζεται ήδη στο νότιο Αιγαίο, σε ό,τι αφορά στο κόμιστρο σε αυτή την περίπτωση προβλέπεται το ισχύον τιμολόγιο των Ε.Δ.Χ. ΤΑΧΙ αυτοκίνητων, ωστόσο, στην περίπτωση που αυτά μεταφέρουν από πέντε έως και οκτώ επιβάτες, το τιμολόγιο προσαυξάνεται κατά 30%.


Latest News

La Repubblica: Θετική αποτίμηση της πορείας της ελληνικής οικονομίας
Όπως σημειώνει για τα πλεονάσματα του 2024 πρόκειται για «εξαιρετική επίδοση για μία χώρα όπως η Ελλάδα, η οποία πριν από 15 χρόνια είχε υποστεί υποβάθμιση του δημόσιου χρέους της σε junk bond

Επιστρέφουν τα χρήματα από τους Αναπτυξιακούς Νόμους που δεν αξιοποιήθηκαν - Τι είπε ο Θεοδωρικάκος
Σε ό,τι αφορά στις τιμές του Πάσχα ο κ. Θεοδωρικάκος κάλεσε τους αρχηγούς της αντιπολίτευσης να δείξουν περισσότερη υπευθυνότητα

Οδηγός για τα καταπατημένα - Πώς θα αποκτήσετε τίτλους ιδιοκτησίας
10+3 ερωταπαντήσεις για την απόκτηση των τίτλων ιδιοκτησίας για καταπατημένα ακίνητα – Οι ημερομηνίες «κλειδιά» για την εξαγορά και η διαδικασία για την κατοχύρωση της περιουσίας

Οι «αστερίσκοι» στον δρόμο για το δημόσιο χρέος μέχρι το 2032
Ακόμη και αν αυτή η κυβερνητική πρόβλεψη για δημόσιο χρέος στο 140% του ΑΕΠ το 2027 καταστεί γεγονός, το ελληνικό χρέος θα παραμένει το υψηλότερο στην ευρωζώνη

Κίνητρα για επενδύσεις σε παραμεθόριες περιοχές - Τι περιλαμβάνεται
Παρεμβάσεις για τον παραγωγικό μετασχηματισμό σε τμήματα της χώρας που αντιμετωπίζουν οικονομικά και δημογραφικά προβλήματα

Πιερρακάκης στην εαρινή σύνοδο του ΔΝΤ: Δεν σκοπεύουμε να μεταφέρουμε το βάρος στις επόμενες γενιές
Ιδιαίτερη μνεία στην εξυγίανση του τραπεζικού τομέα έκανε ο Κυριάκος Πιερρακάκης μιλώντας στο πλαίσιο της εαρινής συνόδου του ΔΝΤ

Σκέρτσος: Οι 10 πολιτικές της κυβέρνησης για προσιτή στέγη
Ανάρτηση του υπουργού Επικρατείας Ακη Σκέρτσου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το δημογραφικό υπονομεύει την ανάπτυξη - Καμπανάκι από το ΚΕΠΕ
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα η ελληνική αγορά εργασίας –και συνολικά η χώρα– είναι το δημογραφικό, τονίζει ο πρόεδρος του ΚΕΠΕ, Παναγιώτης Λιαργκόβας
![ΔΝΤ: Καμπανάκι για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/30859482_Sharone-perlstein-microfinanace-debt-800x500_c-600x375-1-1.jpg)
Καμπανάκι ΔΝΤ για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες - Τι λέει για την Ελλάδα [γράφημα]
Το ΔΝΤ προβλέπει πλέον ότι το παγκόσμιο δημόσιο χρέος θα αυξηθεί κατά 2,8 ποσοστιαίες μονάδες φέτος

Τα 2+1 ατού για την προσέλκυση νέων επενδύσεων – Το στοίχημα της Ελλάδας
Τι λένε παράγοντες της αγοράς για την ικανότητα της Ελλάδας να διατηρήσει τους ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης – Το αγκάθι της αβεβαιότητας