Την έναρξη της συνεργασίας τους ανακοίνωσαν η Dahua Technologies και η Info Quest Technologies, με στόχο τη διάθεση στην ελληνική αγορά του συνόλου των IoT και AIoT προϊόντων της κατασκευάστριας εταιρείας.
Η κινεζική Dahua Technology, είναι κατασκευαστής προϊόντων και λύσεων IoT ΑΙοΤ, που διαμορφώνουν το Έξυπνο Σπίτι και την Έξυπνη Πόλη. Η εταιρεία διαθέτει περισσότερες από 2.100 κατατεθειμένες πατέντες, 10% του κύκλου εργασιών επενδύεται και άνω του 50% των 16.000 εργαζομένων της να απασχολείται στον τομέα της έρευνας (R&D).
Σήμερα στη γκάμα των προϊόντων της, τα οποία είναι διαθέσιμα σε περισσότερες από 180 χώρες, περιλαμβάνονται κάμερες ασφαλείας, web κάμερες, οθόνες, Video Walls, διαδραστικοί πίνακες, SSD δίσκοι και μνήμες, switches και πολλά ακόμα.
«Συνεργασία στρατηγικής σημασίας»
«Για εμάς στην Dahua Technologies, η συνεργασία με την Info Quest Technologies είναι στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξή μας και στην ελληνική αγορά προϊόντων ψηφιακής τεχνολογίας. Στόχος μας είναι να εστιάσουμε από κοινού στην ανάπτυξη ολοκληρωμένων έξυπνων λύσεων για διάφορους τομείς της αγοράς, όπως η διαχείριση κυκλοφορίας, η ασφάλεια δημοσίων χώρων, η επιτήρηση δασών, η λιανική, ο χρηματοπιστωτικός τομέας, η ενέργεια κλπ., με κέντρο την καινοτομία, την ποιότητα και την εξυπηρέτηση, συμβάλλοντας σε μία ασφαλέστερη κοινωνία και μία εξυπνότερη καθημερινότητα για όλους. Ως εξειδικευμένος διανομέας τεχνολογίας, η Info Quest Technologies φέρνει την ποιοτική διαφορά, αλλά και την εμπειρία στην αγορά και θα είναι ο εταίρος μας στην υλοποίηση της στρατηγικής μας και στην Ελληνική αγορά», δήλωσε ο κ. Χαράλαμπος Καραΐσκος, Διευθυντής Πωλήσεων Dahua Technologies Greece.
«Νέα έξυπνα προϊόντα και λύσεις στην ελληνική αγορά»
«Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι, που μέσω της συνεργασίας μας με την Dahua Technologies, φέρνουμε νέα έξυπνα προϊόντα και λύσεις στην ελληνική αγορά, που θα προσδώσουν περισσότερες δυνατότητες στους πελάτες μας. Στον νέο διασυνδεδεμένο κόσμο, παραμένουμε προσηλωμένοι στην αποστολή μας να φέρνουμε την αιχμή της ψηφιακής τεχνολογίας στην αγορά μας και μαζί με τους συνεργάτες μας να τη μετουσιώνουμε σε αξία για κάθε άνθρωπό και κάθε οργανισμό» δήλωσε ο Βλαδίμηρος Γράβαρης, Εμπορικός Διευθυντής Προϊόντων Τεχνολογίας της Info Quest Technologies.
Latest News
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΧΑΕ
Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία του Χρηματιστηρίου
Στην ΙΟΝ πέρασε και με την... βούλα η Λάβδας - Το μήνυμα Κωτσιοπούλου
Η εξαγορά αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική τόσο της ΙΟΝ όσο και της Λάβδας
Ο Βασίλης Σπίνος αναλαμβάνει νέος General Manager στην Wolt
Ο Βασίλης Σπίνος ξεκίνησε την καριέρα του στη Wolt τον Νοέμβριο του 2018
Έφθασαν τα 300 καταστήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
H επέκταση του δικτύου franchise αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της ΑΒ Βασιλόπουλος
Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]
H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ
Στις top 3 επιλογές της Citi η Metlen για το 2025 – Βλέπει άνοδο 40%
Σύμφωνα με τη Citi, η δραστηριότητα της Metlen στον τομέα της ενέργειας βρίσκεται σε σταθερές βάσεις
Attica Bank: Πρώτη τιτλοποίηση ενήμερων δανείων 220 εκατ.
Η Attica Bank ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση της πρώτης της Συνθετικής Τιτλοποίησης χαρτοφυλακίου εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων ΜΜΕ και Μεγάλων Επιχειρήσεων (Project Perseus)
Στον Παπαλέκα για 7,7 εκατ. περνά το Αθηνών Αρένα - Μετατρέπεται σε γραφεία
Το τίμημα θα καταβληθεί τμηματικά με την πρώτη δόση 3 εκατ. ευρώ να πληρώνεται μετά την υπογραφή των τελικών συμβολαίων
Αρέσουν τα Marks & Spencer στους Έλληνες - Αύξηση τζίρου και κερδοφορία για την Μαρινόπουλος το 2023
Το μέλλον ανήκει στην ανάπτυξη δικτύου φυσικών καταστημάτων - Συνεχίζει το e-shop - Αλλαγή στρατηγικής σε διεθνές επίπεδο
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI