Ο κλοιός της ακρίβειας σφίγγει καθημερινά με αποτέλεσμα τα ευάλωτα νοικοκυριά όχι μόνο να δυσκολεύονται να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους αλλά και να γεμίσουν το καλάθι του σούπερ μάρκετ.

Αν σκεφτεί κανείς ότι τα είδη διατροφής αποτελούν το 35% των συνολικών μηνιαίων δαπανών των νοικοκυριών, οι ανατιμήσεις στα βασικά προϊόντα γίνονται δυσβάσταχτες.

Έτσι, στάλθηκε από το αρμόδιο υπουργείο σχετική λίστα στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ με τα προϊόντα που θα αποτελέσουν το «καλάθι του νοικοκυριού». Και μετά τι;

Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ θα πρέπει να δημιουργήσουν μια ομάδα από συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων – είτε γνωστών brands είτε ιδιωτικής κατανάλωσης – τα οποία όμως θα έχουν όσο το δυνατό σταθερές τιμές.

Η λίστα με τα 51 προϊόντα από 31 κατηγορίες που θα αποτελέσουν το «καλάθι του νοικοκυριού» στα σούπερ μάρκετ ανακοινώθηκαν.

Εγώ, ως καταναλώτρια θέλω να ρωτήσω γιατί δεν μπήκαν στη λίστα τα όσπρια, το αλεύρι, το βούτυρο, τα δημητριακά και οι βρεφικές κρέμες, τα οποία κρίνονται απαραίτητα για τη διαβίωση των νοικοκυριών με μικρά παιδιά.

Επίσης, γιατί μπήκαν μόνο τα μακαρόνια Νο6 στη λίστα των σούπερ μάρκετ; Γιατί επιλέχθηκε ο κωδικός αυτός; Και όχι το Νο 10; Θα μου πείτε στην Ιταλία που τρώνε Ναπολιτάνα θα υπήρχε… επανάσταση. Ως Έλληνες μπορούμε να «βολευτούμε» και με το Νο6 καθώς είναι τα μακαρόνια που χρησιμοποιούσαν παλιότερα οι περισσότερες νοικοκυρές. Ακόμη και η μητέρα μου!

Άντε και το προσπερνάω και αυτό!

Η μεγάλη απογοήτευση ήρθε με τον καφέ.

Οι λάτρεις του espressο, θα συνεχίσουμε να βάζουμε βαθιά το χέρι στην τσέπη. Και αυτό γιατί στο «καλάθι του νοικοκυριού» είναι ο ελληνικός, ο στιγμιαίος και ο γαλλικός καφές.

Αυτό δεν είναι «καλάθι του νοικοκυριού» αλλά «καλάθι της παρηγοριάς»

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Opinion