Κανονικά θα κυκλοφορήσουν σήμερα τα τρόλεϊ, αφού η στάση εργασίας των εργαζομένων κρίθηκε παράνομη και καταχρηστική, όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της διοίκησης της ΟΣΥ.
Υπενθυμίζεται πως η Ένωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ είχε εξαγγείλει για σήμερα Τετάρτη 12 Οκτωβρίου στάση εργασίας από τις 10 π.μ έως τις 2μ.μ στα τρόλεϊ .





































![Καύσιμα: Γιατί αργούν να πέσουν οι τιμές στη βενζίνη [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/03/kaysima-2.jpg)

