
Την άμεση κατάργηση της απαίτησης προσκόμισης πιστοποιητικών πλήρους εμβολιασμού και νόσησης Covid-19 για το υπόλοιπο του 2022 ανακοίνωσε η ελληνική εταιρεία κρουαζιέρας Celestyal Cruises.
Η εταιρεία ωστόσο αναφέρει ότι για να εξασφαλίσει μια άνετη και ευχάριστη ταξιδιωτική εμπειρία, θα εξακολουθεί να απαιτεί σε όλους τους επιβάτες της να υποβάλλονται σε προληπτική εξέταση κορωνοϊού πριν από το ταξίδι τους.
- Διαβάστε επίσης: Κρουαζιέρα: Ενθαρρυντικές οι προκρατήσεις για το 2023 – Σταδιακή επάνοδος στα επίπεδα του 2019
Τα δικαιολογητικά
Τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίζονται ώστε να επιτραπεί η επιβίβαση είναι είτε πιστοποιητικό αρνητικής εξέτασης ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου SARS-CoV-2 (Rapid) που έχει διενεργηθεί έως 48 ώρες πριν την επιβίβαση ή πιστοποιητικό αρνητικής μοριακής εξέτασης SARS-CoV-2 (PCR) που έχει διενεργηθεί έως και 72 ώρες πριν την επιβίβαση.
Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, οι επιβάτες σε όλες τις κρουαζιέρες της Celestyal, που θα ξεκινήσουν από τις 2 Μαρτίου του 2023, δεν θα χρειάζεται να προσκομίσουν πιστοποιητικό ελέγχου πριν την επιβίβαση ή πιστοποιητικό πλήρους εμβολιασμού ή βεβαίωση νόσησης, εκτός και απαιτηθεί από τοπικούς κανονισμούς.
Όλα τα μέλη του πληρώματος της Celestyal θα συνεχίσουν να είναι πλήρως εμβολιασμένα, ενώ η εταιρεία ενθαρρύνει όλους τους επιβάτες ηλικίας 12 ετών και άνω να εμβολιαστούν πλήρως.
«Προτεραιότητα η υγεία»
«Η υγεία και η ασφάλεια των επιβατών μας, του πληρώματος και των προορισμών που επισκεπτόμαστε, αποτελεί προτεραιότητά μας και συνεχίζουμε να παρακολουθούμε και να προσαρμοζόμαστε στην κατάσταση όπως εξελίσσεται παγκοσμίως», δήλωσε ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Celestyal Cruises, κ. Leslie Peden. Συμπληρώνοντας ανέφερε: «Το πλήρωμά μας θα συνεχίσει να τηρεί τα αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής και ασφάλειας της εταιρείας που βασίζονται στις πιο πρόσφατες απαιτήσεις των ελληνικών υγειονομικών αρχών καθώς και στις οδηγίες του European Healthy Gateways και της CLIA.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα