Μόλις λίγους μήνες μετά από την επίσημη ανακοίνωση της συνεργασίας μεταξύ της Wolt και της ΑΒ Βασιλόπουλος στην Αθήνα, τα καταστήματα που έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα ανέρχονται σήμερα σε 36, σε συνολικά 7 πόλεις.
Συγκεκριμένα, η συνεργασία έχει ήδη επεκταθεί ταχύτατα και έχει ενσωματώσει 25 καταστήματα στην Αθήνα, 6 καταστήματα στη Θεσσαλονίκη και από 1 κατάστημα σε Πάτρα, Λάρισα, Βόλο, Χανιά και Ηράκλειο. Με αυτόν τον τρόπο, διευκολύνει τους χρήστες της εφαρμογής να πραγματοποιούν γρήγορα και εύκολα τις αγορές του supermarket από τα αγαπημένα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος.
Διαβάστε επίσης – Wolt: Ξεκινά συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος – Ποιες περιοχές εξυπηρετούνται
Στην εφαρμογή της Wolt είναι διαθέσιμοι 5.000 κωδικοί προϊόντων από τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος, που καλύπτουν όλες τις κατηγορίες και τις ανάγκες των πελατών. Μεταξύ αυτών είναι τα φρούτα, τα λαχανικά, τα γαλακτοκομικά, αλλά και προϊόντα όπως τα είδη καθαρισμού και οικιακής χρήσης. Σημειώνεται ότι όλα τα προϊόντα, που διατίθενται μέσω της εφαρμογής, έχουν τις ίδιες τιμές με τα καταστήματα. Παράλληλα, «τρέχουν» μοναδικές προσφορές ανά τακτά χρονικά διαστήματα, που καλύπτουν τις καθημερινές καταναλωτικές απαιτήσεις και τις ανάγκες των σύγχρονων νοικοκυριών.
Ανάπτυξη εκτός Αθηνών
O Δημήτρης Καρέλος, Γενικός Διευθυντής της Wolt για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η συνεργασίας μας με την κορυφαία αλυσίδα supermarket ΑΒ Βασιλόπουλος αναπτύσσεται ταχύτατα. Η προσθήκη δεκάδων καταστημάτων σε όλες τις πόλεις -όπου σήμερα η Wolt έχει παρουσία- έρχεται για να καλύψει τις σύγχρονες καταναλωτικές ανάγκες. Η συμμαχία μας συνδυάζει την τεχνολογική υπεροχή της Wolt με την ποιότητα των προϊόντων της ΑΒ Βασιλόπουλος, διευρύνοντας τις επιλογές και απλοποιώντας την καθημερινότητα των καταναλωτών.»
Η Ζέτα Χειμωνίδου, VP Digital & Technology της ΑΒ Βασιλόπουλος, δήλωσε σχετικά: «Η επέκταση της συνεργασίας μας με την Wolt, μια από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές online delivery στην Ελλάδα, μας χαροποιεί ιδιαίτερα. Σε μόλις 3 μήνες από την έναρξη της συνεργασίας μας, «βρισκόμαστε» σε 7 πόλεις και 36 σημεία, συνολικά, για να προσφέρουμε μία εξαιρετική εναλλακτική για γρήγορες αλλά και ποιοτικές αγορές από τα καταστήματά μας. Οι ανάγκες των πελατών μας εξελίσσονται. Το ίδιο κι εμείς, και στην συγκεκριμένη περίπτωση, μαζί με τους συνεργάτες μας στην Wolt, έχουμε στόχο να προσφέρουμε λύσεις με ποιότητα, ασφάλεια και φροντίδα.»
Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, με τη Wolt τα ψώνια από τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος απλοποιούνται. Οι αγορές πραγματοποιούνται εύκολα και γρήγορα με την άμεση και ψηφιακή περιήγηση στα ράφια του supermarket. Τα προϊόντα φτάνουν άμεσα και με ασφάλεια στην πόρτα των πελατών από Δευτέρα έως και Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 20:00 και το Σάββατο από τις 09:00 έως τις 19:00. Το menu της εφαρμογής συνοδεύεται από φωτογραφίες, απλοποιώντας περαιτέρω τις αγορές, ενώ υπενθυμίζεται ότι οι συναλλαγές στην Wolt γίνονται με κάρτα ή με μετρητά για ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση. Μάλιστα, σε περίπτωση που χρειαστεί, έχουν στη διάθεσή τους την ταχύτερη και καλύτερη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο online delivery. Επιπλέον, οι πελάτες της Wolt μπορούν συγχρόνως να απολαμβάνουν τα μοναδικά οφέλη της εφαρμογής και να ενημερώνονται ανά πάσα στιγμή για την πορεία της παραγγελίας τους μέσω της υπηρεσίας live-tracking, που παρέχει τη δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας της παραγγελίας σε ζωντανό χρόνο.
Latest News
Γιατί τα ΔΣ τα βάζουν με συμβούλους μετόχων
Οι σωστοί σύμβουλοι και οι εστιασμένοι επενδυτές είναι ζωτικής σημασίας για μια εύρυθμη λειτουργία των μετόχων
Μασούτης: Όρος επιβίωσης για την ελληνική οικονομία η στήριξη της νησιωτικής ανάπτυξης
Ο πρόεδρος της ΚΕΕΕ, Ιωάννης Μασούτης, αναφέρθηκε στις προκλήσεις τις οποίες αντιμετωπίζει το επιχειρείν στη νησιωτική Ελλάδα
Το πωλητήριο στη Μινέρβα, τα σενάρια και οι 10 μνηστήρες
«Κλείδωσε» η πώληση της υπεραιωνόβιας εταιρείας - Το χρονοδιάγραμμα
Οι χρυσές μπίζνες Σκλαβενίτη και Μασούτη με τα ακίνητα – Οι ομοιότητες με Tesco και Aldi
Οι λιανέμποροι γίνονται… βασιλιάδες των ακινήτων – Οι περιπτώσεις των Σκλαβενίτη και Μασούτη και το case study του Γαλαξία
Η Καρέλιας ανοίγει ξανά τα σεντούκια της – Διανέμει μέρισμα 12,4 ευρώ
Η καπνοβιομηχανία κατέγραψε ισχυρές επιδόσεις το 2023 με πωλήσεις άνω του 1,3 δισ. – Καταλύτης οι εξαγωγές
Πώς η επενδυτική βαθμίδα βοήθησε τα ελληνικά ομόλογα και τις μετοχές
Στο τέλος Μαρτίου 2024 η μέση απόδοση των 10ετών ελληνικών ομολόγων είχε υποχωρήσει στο 3,40% ενώ το φθινόπωρο του 2022 ξεπερνούσε το 5%
Mε εφαρμογή «πράσινων» κριτηρίων οι δανειοδοτήσεις από τις τράπεζες
Εκτός από την οικονομική βιωσιμότητα στην χρηματοδότηση ενός επιχειρηματικού σχεδίου δίνεται μεγάλη σημασία και στην ενσωμάτωση Περιβαλλοντικών, Κοινωνικών κριτηρίων
Πρόταση του ΔΣ της Trastor για τη διανομή μερίσματος €0,02/μετοχή
Η ημερομηνία αποκοπής του δικαιώματος συμμετοχής στο μέρισμα θα γίνει γνωστή μετά τη ΓΣ των Μετόχων της 17ης Μαϊου
Στα 2,045 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη της Unibios το 2023
Ο όμιλος ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα της χρήσης 2023
Epsilon Net: Η ανακοίνωση της Εθνικής Τράπεζας για τη Δημόσια Πρόταση
Η Εθνική Τράπεζα και ο Γιάννης Μίχος ελέγχουν το 62,92% της Epsilon Net