Η Nestlé, η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων και ποτών στον κόσμο, προχώρησε στο 9μηνο σε αυξήσεις τιμών κατά 7,5%, το υψηλότερο ποσοστό εδώ και δεκαετίες, χωρίς να απομακρύνει τους καταναλωτές από τα προϊόντα της.

Ο ελβετικός όμιλος που παράγει τα Kit Kat και τις κάψουλες Nespresso ανακοίνωσε πωλήσεις 69,13 δισ. φράγκων (69,49 δισ. δολαρίων) στη διάρκεια της περιόδου, υψηλότερες από τα 63,29 δισ. φράγκα στο προηγούμενο έτος, και υψηλότερες από τις συγκλίνουσες εκτιμήσεις για 68,91 δισ. φράγκα.

Like-for-like οι καθαρές πωλήσεις κατέγραψαν άνοδο 8,5% στο 9μηνο, το υψηλότερο ποσοστό των τελευταίων 14 ετών, ενώ η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη διαμορφώθηκε στο 1%.

Για το σύνολο της χρήσης, η εταιρεία αναμένει αύξηση των οργανικών πωλήσεων στο περίπου 8%, ενώ προηγουμένως ανέμενε οργανική ανάπτυξη 7%-8%.

Η αύξηση των πωλήσεων ωθήθηκε από τις τροφές για κατοικίδια, με τα νοικοκυριά να αγοράζουν τα εμπορικά σήματα Purina της Nestlé για τους σκύλους και τις γάτες τους παρά τις πληθωριστικές πιέσεις στους οικογενειακούς προϋπολογισμούς.

Ωστόσο, οι αυξήσεις στους όγκους πωλήσεων σταμάτησαν το τρίτο τρίμηνο – οι αναλυτές υπολόγισαν ότι η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη είχε μειωθεί κατά 0,2% κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Οι πωλήσεις των καψουλών Nespresso μειώθηκαν καθώς οι άνθρωποι έπιναν λιγότερο καφέ στο σπίτι με την άρση των περιορισμών για τον κορωνοϊό.

«Εάν, όπως αναμένουμε, επέλθει καταναλωτική ύφεση, η Nestlé το διαχειρίζεται θαυμάσια», δήλωσε στους FT ο James Edwardes Jones, αναλυτής της RBC Capital Markets.

Ωστόσο, σημείωσε ο ίδιος ότι οι πωλήσεις νερού, προμαγειρεμένων γευμάτων και ειδών ζαχαροπλαστικής έδειξαν σημάδια εξασθένησης το τρίτο τρίμηνο.

Η Nestle δήλωσε σήμερα Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου, ότι σχεδιάζει να αγοράσει το εμπορικό σήμα Seattle’s Best Coffee από τη Starbucks Corp. έναντι αδιευκρίνιστου τιμήματος.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή