Σούπερ μάρκετ: Αυξήθηκαν οι online αγορές αλλά και οι τιμές – Τι αγοράζουν οι καταναλωτές

Η κατηγορία των κατηγορία των φρέσκων τροφίμων επέφερε το 34% των συνολικών πωλήσεων του κλάδου

Σούπερ μάρκετ: Αυξήθηκαν οι online αγορές αλλά και οι τιμές – Τι αγοράζουν οι καταναλωτές

Αυξημένες κατά 8% ήταν οι ποσότητες των προϊόντων που αγόρασαν οι καταναλωτές μέσω των online super market στο τρίτο τρίμηνο του 2022 σε ετήσια βάση, με τη συνολική αξία τους αυξημένη κατά 18% στο ίδιο διάστημα, γεγονός το οποίο μαρτυρά ανατιμήσεις.

Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που επεξεργάστηκε η Convert Group, σύμφωνα με τα οποία η μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού δεν διαφοροποιήθηκε, ωστόσο οι καταναλωτές τοποθέτησαν σε αυτό 33 αντί 36 τεμάχια, δηλαδή 9% λιγότερα. Αυτό, όμως, που οδήγησε σε αύξηση του συνόλου των τεμαχίων που αγόρασαν συνολικά είναι ότι δημιούργησαν περισσότερα καλάθια, κατά 18%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021, δηλαδή πραγματοποίησαν αγορές μέσω online supermarket περισσότερες φορές.

Διαβάστε επίσης: Σούπερ μάρκετ: Φωτιά και λάβρα οι τιμές τον Σεπτέμβριο – Ανατιμήσεις 11,1% στο καλάθι

Οι κατηγορίες

Σε επίπεδο 9μηνου οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών ήταν: +19% σε προϊόντα για κατοικίδια, +7% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +5% σε προϊόντα αρτοποιίας, +5% σε ποτά και αναψυκτικά, +3% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά και +2% σε συσκευασμένα τρόφιμα.

Επιπροσθέτως, η κατηγορία των κατηγορία των φρέσκων τροφίμων επέφερε το 34% των συνολικών πωλήσεων του κλάδου, εν αντιθέσει με την κατηγορία των προϊόντων για κατοικίδια, η οποία αν και γνώρισε την μεγαλύτερη ανάπτυξη συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, επέφερε μόλις το 1% της αξίας των ετήσιων πωλήσεων του κλάδου.

Στην έκθεση τριμήνου της η Convert Group κάνει και ειδική αναφορά στην κατηγορία των συσκευασμένων νερών η οποία σημειώνει σημαντική ανάπτυξη στο 9μηνο του 2022 και αποτελεί τη μόνη κατηγορία που εμφανίζεται να κερδίζει περισσότερα ηλεκτρονικά καλάθια από ό, τι στο αντίστοιχο διάστημα του 2021.

Συγκεκριμένα, προϊόντα αυτής της κατηγορίας τοποθετήθηκαν πλέον στο 27% των online καλαθιών του 9μηνου του 2022, σε σχέση με 24% στο 9μηνο του 2021.

Ακόμη, διαπιστώνεται ότι η Δευτέρα εξακολουθεί να είναι η πιο δημοφιλής ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, με το 17% των συνολικών παραγελιών να γίνονται την συγκεκριμένη μέρα της εβδομάδας.

Νύχτα οι παραγγελίες

Τέλος, εντυπωσιακό εύρημα αποτελεί ότι πάνω από το ⅓ των συνολικών οnline παραγγελιών γίνονται στο διάστημα μεταξύ 9 το βράδυ και 9 το πρωί, τις ώρες δηλαδή που τα φυσικά καταστήματα των λιανεμπόρων είναι κλειστά.

OT Originals

Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο