Ενίσχυσε τις πωλήσεις των σουπερ μάρκετ και των καταστημάτων τροφίμων η επιστροφή των μαθητών στο σχολείο με την αύξηση σε σχέση με την περσινή χρονιά να κινείται σε διψήφια νούμερα, γεγονός το οποίο αποδίδεται κυρίως στις αυξήσεις των τιμών και όχι στην αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων.

Σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ, θετικά, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, κινήθηκε η περίοδος της επιστροφής στο σχολείο «back-to-school» για το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ.) σε ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, συμπεριλαμβανομένων των νησιών και τα καταστήματα discount.

Διαβάστε επίσης: Μιχαηλίδου: Τα σχολικά γεύματα καλύπτουν το 85% των μαθητών

Τις εβδομάδες πριν και μετά το άνοιγμα των σχολείων, δηλαδή την 36η και την 37η εβδομάδα του 2022, ο συνολικός τζίρος στο οργανωμένο λιανεμπόριο (σουπερμάρκετ) παρουσίασε διψήφια αύξηση στο 11,1%. Θετικά κινήθηκαν οι κατηγορίες των φρέσκων προϊόντων όλων των κατηγοριών επί ζυγίω κατά 10,8% καθώς και των προϊόντων bazaar κατά 3,8%.

Η αύξηση των τζίρων δεν ακολουθήθηκε και από αύξηση των όγκων των πωλήσεων, γεγονός το οποίο μαρτυρά το πόσο έχουν επηρεάσει οι αυξήσεις τιμών το κόστος του καλαθιού σε σχέση με τον αριθμό των προϊόντων που περιέχει.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Οικονομία