Σούπερ μάρκετ: Κόβουμε από τρόφιμα, δίνουμε για κινητά
Αντιφατικές οι επιλογές των Ελλήνων καθώς παραμένουν διστακτικοί σε δαπάνες στο σούπερ μάρκετ, αυξάνουν όμως τις αγορές τους σε προϊόντα τεχνολογίας
Αντιφατικές οι επιλογές των Ελλήνων καθώς παραμένουν διστακτικοί σε δαπάνες στο σούπερ μάρκετ, αυξάνουν όμως τις αγορές τους σε προϊόντα τεχνολογίας
Η έλλειψη προσφοράς και οι αυξήσεις τιμών καθιστούν το σπίτι με νοίκι δυσεύρετο, με τους νέους να αδυνατούν να αυτονομηθούν και την αγορά να πιέζεται ασφυκτικά
Μόλις το 0,6% του συνολικού αριθμού των επιχειρήσεων όλων των κλάδων που δραστηριοποιούνται στη χώρα είναι συνδεδεμένο με ξένες επιχειρήσεις
Κακοκαιρία Daniel, πανώλη και ευλογιά αποτελούν τρία απανωτά χτυπήματα στην ελληνική κτηνοτροφία και την παραγωγή γάλακτος σε σύντομο διάστημα – Οι επιπτώσεις στη φέτα
Καταργούνται τέλος επιτηδεύματος στα «μπλοκάκια» και παρατάσεις στις φοροδηλώσεις – Έρχονται μπόνους για συνεπείς φορολογούμενους
Το υψηλό κόστος ζωής επηρεάζει κυρίως τις ηλικίες άνω των 40 ετών, καθώς συντελεί στις αποφάσεις που λαμβάνουν
Στόχος η ισχυροποίηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω της μεγέθυνσής τους, καθώς κατά τεκμήριο οι μεγαλύτερες εταιρείες είναι πιο ανταγωνιστικές
Ο τζίρος σε τροφές, αξεσουάρ, υπηρεσίες υγείας (φάρμακα και ιατρικές υπηρεσίες) για τα κατοικίδια ξεπερνά τα 550 εκατ. ευρώ
Καμπανάκι χτυπά η αγορά – Στις 260.000 οι κενές θέσεις εργασίας – Το πρόβλημα έλλειψης εστίασης σε τομείς και δεξιότητες που χρειάζεται σήμερα η οικονομία
Ολιγόμηνα συμβόλαια για φοιτητική στέγη και οι τιμές στα ύψη – Εμφάνιση και επιπλωμένων δωματίων με τους λογαριασμούς ρεύματος, Internet στο μίσθωμα
Λειψυδρία, καύσωνας, πυρκαγιές, πανώλη κάνουν πιο ευάλωτη την ελληνική αγορά στον εισαγόμενο πληθωρισμό
Η ακρίβεια οδηγεί τους πολίτες να βάζουν μαχαίρι στις δαπάνες της εστίασης και της ψυχαγωγίας προκειμένου να συγκρατήσουν τα έξοδά τους
Το 94% των χρηστών Διαδικτύου ψωνίζουν σε σταθερή βάση μέσω Ίντερνετ με τον τζίρο να αγγίζει τα 34,9 δισ. ευρώ το 2023
Μια διαρκώς αναπτυσσόμενη αγορά με τις επιχειρήσεις να επεκτείνουν την γκάμα τους, ενώ στο παιχνίδι μπαίνουν και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα
Οι ελληνικές επιχειρήσεις στις ιχθυοκαλλιέργειες έχουν να αντιμετωπίσουν ένα ακόμα πρόβλημα που είναι ο ανταγωνισμός από τα εισαγόμενα στην ΕΕ προϊόντα
Οι επιχειρηματίες έχουν βρεθεί σε δύσκολη θέση με πελάτες που ενώ αγοράζουν καφέ στο χέρι θέλουν να καθίσουν και να τον απολαύσουν σε κάποιο τραπέζι
Επιπτώσεις στα αγροτικά εισοδήματα και τις τιμές τροφίμων από την κλιματική αλλαγή
Η ζήτηση για ακίνητα, οι τιμές και το κόστος διαφοροποιούν την οικοδομική δραστηριότητα, με την Αττική να εμφανίζει τα μικρότερα ποσοστά και την περιφέρεια με τα νησιά τα υψηλότερα
Μετακίνηση του νυχτερινού τιμολογίου προς τις ώρες της ημέρας με μεγάλη ζήτηση και αυξημένη συμμετοχή ενέργειας από ΑΠΕ
Oι αριθμοί δείχνουν ότι έστω και με δημοσιονομικό κόστος μια μικρή παρέμβαση στους έμμεσους φόρους θα έδινε ανάσα στα νοικοκυριά
Κύριες αιτίες η έλλειψη ίδιας συμμετοχής και το υψηλό κόστος των εργασιών – Ποιες παρεμβάσεις είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση
Πόσο επηρεάζει η δουλειά των γονιών την καριέρα των παιδιών – Στην κορυφή επιστήμονες και διευθυντικά στελέχη
Άνω του 1,5 δισ. ευρώ αναμένεται ο εορταστικός τζίρος – Ανατιμήσεις σε σοκολάτες και γλυκά – «Πόλεμος» για την τιμή του αρνιού
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433