Έσοδα 69,1 δισ. δολαρίων ανακοίνωσε η Alphabet για το τρίτο τρίμηνο του 2022, σημειώνοντας αύξηση 6,1% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι αλλά κινούμενη χαμηλότερα από τα επίπεδα που ανέμεναν οι αναλυτές.

Επιβράδυνση της αύξησης των πωλήσεων για πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο ανακοίνωσε η Google, με το YouTube να παρουσιάζει πτώση των εσόδων απο διαφημίσεις για πρώτη φορά από όταν η εταιρεία άρχισε να δημοσιεύει τις επιδόσεις της πλατφόρμας.

Επιβράδυνση και αστάθεια

Όπως σχολιάζει ο Wall Street Journal, τα αποτελέσματα της Google δείχνουν ότι η επιβράδυνση της οικονομίας αρχίζει να επηρεάζει ορισμένες από τα πιο δυναμικές εταιρείες τεχνολογίας. Μόλις την Τρίτη, η Microsoft ανακοίνωσε τα χειρότερα τριμηνιαία αποτελέσματα εδώ και περισσότερα από δύο χρόνια.

Διαβάστε επίσης: Alphabet: Ο πόλεμος στην Ουκρανία έπληξε τις πωλήσεις διαφημίσεων στο YouTube

Τα αποτελέσματα της Google δείχνουν ότι συνεχίζεται η αστάθεια στον κλάδο της ψηφιακής διαφήμισης, ο οποίος έχει πληγεί τους τελευταίους μήνες, με τη μεγαλύτερη αδυναμία να παρουσιάζουν οι διαφημίσεις της δημοφιλούς μηχανής αναζήτησης και το YouTube.

Παράλληλα, ο αριθμός των εργαζομένων πλήρους απασχόλησης της Alphabet αυξήθηκε κατά το τελευταίο τρίμηνο κατά 12.800 άτομα, στη μεγαλύτερη μεταβολή που έχει καταγραφεί.

«Τέτοιες εποχές οδηγούν σε ξεκαθάρισμα», δήλωσε σε αναλυτές ο CEO της Alphabet Σούνταρ Πιτσάι, προσθέτοντας ότι η Google έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια να γίνει πιο αποτελεσματική «με την αναπροσαρμογή των πόρων για να επενδύσουμε στις μεγαλύτερες ευκαιρίες ανάπτυξής μας». Πρόσθεσε ότι η αύξηση του αριθμού των εργαζομένων θα είναι «σημαντικά χαμηλότερη» το τέταρτο τρίμηνο.

Τα αποτελέσματα

Η Google ανακοίνωσε έσοδα 39,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το τρίτο τρίμηνο, σημειώνοντας αύξηση 4,3%. Κατά τους αναλυτές, πρόκειται για ένα αδύναμο αποτέλεσμα που αντανακλά την επιφυλακτικότητα των μικρών επιχειρήσεων να προχωρήσουν σε αυξημένα έξοδα διαφήμισης. Όπως σχολιάζει η WSJ, ενώ η Google έχει προσπαθήσει τα τελευταία χρόνια να απεξαρτηθεί ως έναν βαθμό από τις διαφημίσεις, εξακολουθεί να συγκεντρώνει το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της από αυτές.

Πάντως, η εταιρεία δεν φαίνεται να έχει επηρεαστεί από τις αλλαγές ως προς την προστασία της ιδιωτικότητας που εισήγαγε η Apple πέρσι, οι οποίες έθεσαν εμπόδια στις πλατφόρμες που βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στην παρακολούθηση των χρηστών για την προβολή στοχευμένης διαφήμισης.

Όσο για το YouTube, τα διαφημιστικά έσοδα μειώθηκαν κατά 1,9% στα 7,1 δισ. δολάρια, για πρώτη φορά από το 2020 οπότε και άρχισαν να ανακοινώνονται αποτελέσματα.

Ως την Τρίτη, οι μετοχές της Alphabet είχαν υποχωρήσει κατά 30% από την αρχή του έτους, λίγο λιγότερο από τις συνολικές απώλειες που έχει καταγράψει κατά το ίδιο διάστημα ο τεχνολογικός δείκτης Nasdaq.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
Τεχνητή νοημοσύνη: Υπό ρυθμιστικό έλεγχο στη Βρετανία οι συνεργασίες Microsoft-Amazon
Tεχνητή νοημοσύνη |

Υπό ρυθμιστικό έλεγχο στη Βρετανία οι ΑΙ συνεργασίες Microsoft-Amazon

Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών της Βρετανίας ζητά από τα ενδιαφερόμενα τρίτα μέρη τις απόψεις τους σχετικά με τις μεγάλες συνεργασίες που συνήψαν η Microsoft και η Amazon με μικρότερες εταιρείες AI