Σε χαμηλά επίπεδα παραμένει η αγορά διαλύσεων πλοίων για το 2022, σύμφωνα με έκθεση της Allied Shipping Research.

Συγκεκριμένα, τους πρώτους δέκα μήνες του έτους, πωλήθηκαν προς διάλυση 417 πλοία χωρητικότητας 13.085.000 dwt, έναντι 825 την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, καταγράφοντας πτώση κατά 49,5%. Σε μηνιαία βάση, τον Οκτώβριο του 2022 πωλήθηκαν προς διάλυση μόλις 15 πλοία, έναντι 71 το 2021.

Διαβάστε επίσης: Τα γερασμένα πλοία και ο δρόμος για τα διαλυτήρια

Πρώτοι οι κινέζοι

Όπως τονίζεται, από τα πλοία που έχουν πωληθεί προς διάλυση το 2022, τα 146 ήταν δεξαμενόπλοια, 41 bulk carriers, 4 containerships και 14 υγραεριοφόρα.

Επιπλέον, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, πρώτοι στις διαλύσεις πλοίων στο πρώτο οκτάμηνο ήταν οι Κινέζοι με 21 πλοία και δεύτεροι οι Έλληνες με 20 πλοία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα