Βρετανία: Ακρίβεια και φτώχεια έφεραν… νωρίτερα τις χριστουγεννιάτικες αγορές

Το 30% των Βρετανών καταναλωτών ξεκίνησε φέτος τις αγορές για τα Χριστούγεννα πριν από τα μέσα Οκτωβρίου, συγκριτικά με 18% το 2021.

Βρετανία: Ακρίβεια και φτώχεια έφεραν… νωρίτερα τις χριστουγεννιάτικες αγορές

Περισσότεροι Βρετανοί ξεκίνησαν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους νωρίτερα φέτος καθώς προσπαθούν να οργανώσουν καλύτερα τα έξοδά τους εν μέσω κρίσης του κόστους διαβίωσης, σύμφωνα με την εταιρία έρευνας αγοράς NielsenIQ.

Σε έρευνα που δημοσιεύθηκε σήμερα, που συμβαδίζει με πρόσφατες ανακοινώσεις από εταιρείες όπως η Marks & Spencer, η Sainsbury’s και η Primark, η NielsenIQ ανέφερε ότι το 30% των Βρετανών καταναλωτών ξεκίνησε φέτος τις αγορές για τα Χριστούγεννα πριν από τα μέσα Οκτωβρίου, συγκριτικά με 18% το 2021.

Διαβάστε επίσης – Βρετανία: Πώς έγινε μια από τις φτωχότερες χώρες της Δυτικής Ευρώπης

Ο Μάικ Γουάτκινς, επικεφαλής των ερευνών για τον κλάδο του λιανικού εμπορίου στη βρετανική μονάδα της NielsenIQ, δήλωσε: «Το 27% δήλωσε επίσης ότι θα αγοράσει χριστουγεννιάτικα δώρα μόλις τα δει στα καταστήματα», προσθέτοντας ότι αυτό υποδηλώνει ότι η λογική του να «απλωθούν χρονικά οι δαπάνες για τα Χριστούγεννα» είναι πιο σημαντική από ποτέ, καθώς οι Βρετανοί βρίσκονται αντιμέτωποι με το αυξανόμενο κόστος διαβίωσης.

Διαβάστε επίσης – Βρετανία: Πώς το Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ μπορεί να προκαλέσει… εφιάλτες στα σούπερ μάρκετ

Καταναλωτική εμπιστοσύνη στον… πάτο

Το κόστος αυτό δεν φαίνεται να μειώνεται, και με τον πληθωρισμό στο υψηλό 40 ετών του 10,1% και την καταναλωτική εμπιστοσύνη κοντά στα χαμηλότερα επίπεδα που έχουν καταγραφεί ποτέ, οι πολίτες προσπαθούν να εξοικονομήσουν χρήματα.

Σύμφωνα με τη NielsenIQ, τα σνακ και τα αναψυκτικά ήταν οι δύο μόνες κατηγορίες που παρουσίασαν αύξηση όγκου πωλήσεων την περίοδο των τεσσάρων εβδομάδων, κατά 2,9% και 0,6% αντίστοιχα, ενώ ο όγκος των γενικών εμπορευμάτων που πωλήθηκαν  μειώθηκε κατά 7,6%.

Όσον αφορά στα σούπερ μάρκετ, η Asda ήταν ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος από τους παραδοσιακούς τέσσερις μεγάλους ομίλους του κλάδου στη Βρετανία (Tesco, Sainsbury’s και Morrisons), με αύξηση των πωλήσεων κατά 7,6%,  κατά τις 12 εβδομάδες έως τις 5 Νοεμβρίου,

Η NielsenIQ προβλέπει ότι 34 δισεκατομμύρια λίρες θα δαπανηθούν σε ομίλους σούπερ μάρκετ τις 12 εβδομάδες έως τις 31 Δεκεμβρίου, δαπάνη αυξημένη κατά 4% σε σύγκριση με πέρυσι, αλλά ο όγκος εκτιμάται ότι θα μειωθεί κατά 4%.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο