Στην ιδιοκτησία της Disney Cruise Line πέρασε το ημιτελές γιγάντιο κρουαζιερόπλοιο Global Dream της MV Werften μετά την κατάρρευση της μητρικής της δεύτερης, Genting Hong Kong, τον Ιανουάριο.
Η Disney Cruise Line με έδρα τις ΗΠΑ, ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με τη γερμανική ναυπηγική Meyer Werft για την ολοκλήρωση του κρουαζιερόπλοιου χωρητικότητας 208.000 gt στο Wismar, όπου παραμένει το πλοίο και αναμένεται να σηκώσει άγκυρα το 2025.
Διαβάστε επίσης: OT FORUM 2 – Μetaverse: Ο θαυμαστός καινούριος κόσμος και η Disney
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η Disney απέκτησε το Global Dream «σε ευνοϊκή τιμή και σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές για τις κεφαλαιουχικές δαπάνες». Το πλοίο είχε ολοκληρωθεί κατά 90% όταν σταμάτησαν οι εργασίες.
Η εταιρεία πρόσθεσε ότι θα ανακοινώσει λεπτομέρειες για το νέο όνομα, το σχέδιο και τις μελλοντικές λειτουργίες του πλοίου αργότερα, αλλά άφησε να εννοηθεί ότι θα εδρεύει εκτός των ΗΠΑ.
Ας σημειωθεί ότι η Disney διαχειρίζεται επί του παρόντος ένα στόλο πέντε κρουαζιερόπλοιων, με δύο ακόμη νεότευκτα 135.000 gt υπό κατασκευή στο Meyer Werft που έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν το 2023.
Η TradeWinds γνωστοποίησε για πρώτη φορά το ενδιαφέρον της Disney για το Global Dream τον προηγούμενο Οκτώβριο.
Η πώληση του κρουαζιερόπλοιου ολοκληρώνει ένα από τα μεγαλύτερα καθήκοντα του διαχειριστή της διαδικασίας πτώχευσης της MV Werften, Christoph Morgen, ο οποίος κάποια στιγμή δήλωσε ότι το πλοίο θα διαλυόταν εάν δεν βρισκόταν αγοραστής.
Η Morgen βρισκόταν υπό πίεση να βρει αγοραστή για το Global Dream μετά την πώληση του ναυπηγείου Wismar της MV Werften στην Thyssenkrupp Marine Systems (TKMS) τον Ιούνιο. Η TKMS θέλει να χρησιμοποιήσει την αποβάθρα του Global Dream για την κατασκευή υποβρυχίων.
Η Disney διαχειρίζεται επί του παρόντος ένα στόλο πέντε κρουαζιερόπλοιων, με δύο ακόμη νεότευκτα 135.000 gt υπό κατασκευή στο Meyer Werft που έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν το 2023.
Latest News
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς