Το πρώτο hypermarket στην Αττική μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος ανοίγει η Σκλαβενίτης τις επόμενες μέρες, συνεχίζοντας να επενδύει στα μεγάλα καταστήματα.

Μόλις 14 μήνες μετά το «χτύπημα» του σφυριού, που κατοχύρωσε το πρώην κτίριο της MAVA-Renault στη Σκλαβενίτης, το 33ο hypermarket της αλυσίδας είναι γεγονός, μετατρέποντας τον «κόμβο Ρενό» σε «κόμβο Σκλαβενίτη».

Η νέα μεγάλη «σάλα» με εκθεσιακό χώρο άνω των 4.700 τ.μ. σε συνολική έκταση 16.500 τ.μ., όπου θα απασχολούνται περισσότεροι από 230 άτομα,  περιλαμβάνει μεγάλη ποικιλία σε βασικά αγαθά και είδη ορόφου (είδη bazaar, έπιπλα κλπ), καθώς και τμήμα τυριών και αλλαντικών, κρεοπωλείο, ιχθυοπωλείο, αρτοζαχαροπλαστείο, τμήμα έτοιμων φαγητών, τμήμα καλλυντικών, ανθοπωλείο, αίθριο και παιδότοπο.

Διαβάστε επίσης – Καλάθι του νοικοκυριού: Τα «μαγικά» με τις συσκευασίες, τα PL και οι τιμές – ασανσέρ

Επιπλέον, ακολουθώντας τις σύγχρονες επιταγές για βιωσιμότητα και στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας μέσω αξιοποίησης ΑΠΕ, στη στέγη του νέου καταστήματος έχουν τοποθετηθεί πάνω από 500 φωτοβολταϊκά πάνελ, ενώ διαθέτει δύο υπόγειους χώρους στάθμευσης, καθώς και έναν ακόμη στο δώμα, με συνολικά περισσότερες από 200 θέσεις παρκινγκ, καθώς και θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

Η εν λόγω αναπτυξιακή κίνηση εντάσσεται στο συνολικό επενδυτικό πλάνο της Σκλαβενίτης το οποίο εστιάζει σταθερά στην αναβάθμιση του δικτύου των καταστημάτων της, στην λειτουργία νέων σημείων και στην επέκταση του Σκλαβενίτης eMarket.

Διαβάστε επίσης – «Έκρηξη» κερδοφορίας το 2021 για τα σούπερ μάρκετ

Το «χτύπημα» του Σκλαβενίτη

Να θυμίσουμε ότι το πρώην κτίριο της MAVA-Renault στην περιοχή της Νέας Φιλαδέλφειας, επί των οδών Σκρα, Θεσσαλονίκης και Λαχανά, βγήκε σε πλειστηριασμό στις 8 Σεπτεμβρίου 2021 με επισπεύδουσα τη Cepal Hellas και τιμή πρώτης προσφοράς στα 4.050.000 ευρώ.

Μετά από αρκετά «χτυπήματα» το ακίνητο κατακυρώθηκε στο ποσό των 11.200.585 ευρώ, με νικητή τον όμιλο Σκλαβενίτη.

Διαβάστε επίσης – Θανόπουλος: Το υπεραιωνόβιο σούπερ μάρκετ και τα ζηλευτά περιθώρια κέρδους

Η «σφήνα» της ΑΒ Βασιλόπουλος

Την ίδια ώρα, η ΑΒ Βασιλόπουλος με τη δική της μεγάλη «σάλα» επιχειρεί «σπάσει» την κυριαρχία του leader του οργανωμένου λιανεμπορίου στην περιοχή του Αμαρουσίου.

Παρότι το έργο «μετράει» αρκετές καθυστερήσεις, η κατασκευή του νέου μεγάλου καταστήματος της ΑΒ Βασιλόπουλος στο οικόπεδο του ιδρύματος Μιμηκόπουλου, σε απόσταση λίγων μέτρων από το «δαχτυλίδι» της Αττικής Οδού στο Μαρούσι και επί της λεωφόρου Κηφισίας, προχωράει, με στόχο να λειτουργήσει μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2023.

Άλλωστε η ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκάθαρα προσπαθεί «να εντείνει τον ανταγωνισμό σε περιοχές όπου δεν είχε ακόμη παρουσία, προκειμένου να αυξήσει τα μερίδιά της στο οργανωμένο λιανεμπόριο», όπως σημείωσε πριν λίγες μέρες, ο νέος brand president της αλυσίδας, Νίκος Λαβίδας.

Το δεύτερο κατάστημα της αλυσίδας στον άξονα της λεωφόρου Κηφισίας, μετά το κατάστημα στον Φάρο Ψυχικού, θα ανταγωνιστεί με τα δύο μεγάλα καταστήματα της Σκλαβενίτης στην περιοχή, στο εμπορικό κέντρο Avenue και στον κυκλικό κόμβο της Κηφισίας πάνω από την είσοδο της Αττικής Οδού, αλλά και το κατάστημα που διαθέτει η τελευταία στο εμπορικό κέντρο Τhe Mall Athens.

Εκτός από το Μαρούσι η κόντρα των δύο κορυφαίων «παικτών» εντείνεται και στο Χαλάνδρι, όπου το νέο κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος στο νέο retail park της Trade Estates ΑΕΕΑΠ του ομίλου Fourlis αναμένεται να ανοίξει τις επόμενες ημέρες.

Ταυτόχρονα όμως, η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει να στοχεύει και τον τομέα των μικρών καταστημάτων μέσω της ενίσχυσης του δικτύου της με καταστήματα franchise (AB Shop&Go και AB Food Market).

Τα μεγάλα και τα μικρά

Η τάση της πανδημίας να επιλέγονται για αγορές τα πολύ μεγάλα (hypermarkets) και τα πολύ μικρά (convenience stores) καταστήματα φαίνεται ότι καλά κρατεί, ενώ αποτυπώνεται και στις επενδυτικές κινήσεις .

Από τη μια είναι οι άνετοι χώροι και οι περισσότερες προσφορές που συνήθως φιλοξενούνται στις μεγάλες αίθουσες και από την άλλη η πρόσβαση σε μικρή απόσταση και η ευκολία για γρήγορες και άμεσες αγορές.

Είναι ενδεικτικό ότι με βάση τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων IRI, η συμβολή των αιθουσών από 2.500 τ.μ. και άνω στην αξία των πωλήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου αυξήθηκε κατά 5,6% στο εννεάμηνο του 2022 έναντι του ίδιου διαστήματος πέρσι.

Πάντως το ίδιο διάστημα πολύ μεγαλύτερη ανάπτυξη σημείωσαν τα καταστήματα έως 400 τ.μ., φθάνοντας στο 9,8% σε ετήσια βάση.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις