Μεγάλη «βουτιά» κατά 90% έχει καταγράφει η μετοχή της Zoom Video Communications σε σύγκριση με την τιμή που είχε στην περίοδο της κορύφωσης της πανδημίας, τον Οκτώβριο του 2020, καθώς σήμερα η εταιρεία αγωνίζεται να προσαρμοστεί στην μετά Covid εποχή.

Η μετοχή κατέγραψε πτώση σχεδόν 10% το πρωί της Τρίτης η οποία περιορίστηκε στη συνέχεια της ημέρας, καθώς η εταιρεία μείωσε τις ετήσιες προβλέψεις των πωλήσεών της και σημείωσε τη χαμηλότερη ανάπτυξη σε επίπεδο τριμήνου, ωθώντας τουλάχιστον έξι χρηματιστηριακές εταιρείες να μειώσουν τους στόχους τιμών τους.

Διαβάστε επίσης – Ζοοm: Νέα εφαρμογή Workspace Reservation για υβριδικό περιβάλλον εργασίας

Η εταιρεία που έγινε διεθνώς γνωστή κατά τη διάρκεια των lockdown, λόγω της μεγάλης απήχησης που είχαν τα εργαλεία τηλεδιάσκεψης που προσφέρει, προσπαθεί να ανιχνεύσει έναν νέο ρόλο εστιάζοντας σε δραστηριότητες όπως η υπηρεσία κλήσεων στο cloud Zoom Phone και η φιλοξενία συνεδρίων που προσφέρουν τα Zoom Rooms.

Οι αναλυτές, ωστόσο, εκτιμούν ότι οποιαδήποτε ανάκαμψη στην εταιρεία είναι ακόμα μακριά, καθώς ο ανταγωνισμός από Microsoft (Τeams), Cisco (Webex) και Salesforce (Slack).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία