
Με το βλέμμα στο εκτεταμένο πρόγραμμα των υπό δημοπράτηση έργων ΣΔΙΤ και με γνώμονα την περαιτέρω τόνωση των κύριων τομέων ενασχόλησής του προχώρησε στην αποεπένδυση από τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου ο Όμιλος ΑΒΑΞ.
Όπως σημειώνει η εταιρεία, ο συνολικός προϋπολογισμός των εν λόγω έργων, τα οποία είναι πάνω από 25 στον αριθμό και βρίσκονται σε διάφορα στάδια, ξεπερνά τα 3,5 δισ. ευρώ, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται σε αυτά η νέα σύμβαση της Αττικής Οδού και ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης.
Διαβάστε επίσης: ΑΒΑΞ: Πούλησε τα ποσοστά της στη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου
Οι παραχωρήσεις
Σύμφωνα με σχετική ενημέρωση, ιδιαίτερη σημασία δίνεται στις προοπτικές του τομέα των παραχωρήσεων, μέσω των οποίων εκτελούνται μεγάλα αναπτυξιακά έργα που απαιτούν υψηλή τεχνογνωσία και διαχειριστική ικανότητα. Ήδη, στον τομέα των παραχωρήσεων, ο Όμιλος έχει έντονη παρουσία σε δημοπρατήσεις έργων με συμβάσεις παραχώρησης, αποσκοπώντας στην εξασφάλιση κατασκευαστικού αντικειμένου και επαναλαμβανόμενων εσόδων σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα.
Με αυτή την προοπτική, η ΑΒΑΞ προχωρά ενεργά τη διάκριση του τομέα παραχωρήσεων και την εισφορά των assets στη θυγατρική ΑΒΑΞ Παραχωρήσεις. Ενδεικτικά, έχει ήδη μεταβιβαστεί σε αυτή η συμμετοχή του στην παραχώρηση του αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, ενώ έως το τέλος του 2022 με αρχές του 2023 αναμένεται και η μεταβίβαση του ποσοστού 19% που κατέχει ο όμιλος στην Ολυμπία Οδό.
Πωλήσεις, κέρδη και προτεραιότητες
Ο κύκλος των πωλήσεων, που περιελάμβανε επίσης δύο κτήρια γραφείων του Ομίλου, έκλεισαν με την προ μηνών πώληση μέρους του χαρτοφυλακίου ΑΠΕ της Volterra στη ΔΕΗ Ανανεώσιμες και την αποεπένδυση από η Γέφυρα. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι κινήσεις αυτές απέφεραν στην ΑΒΑΞ κέρδος 92.3 εκατ. ευρώ.
Πλέον, στις προτεραιότητες του Ομίλου τίθεται η υπογραφή της σύμβασης και η εκκίνηση των εργασιών για το έργο ΣΔΙΤ της Νέας Ανατολικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης (γνωστής και ως FlyOver) που θα υλοποιηθεί από την Ένωση Προσώπων ΑΒΑΞ ΑΕ – Μυτιληναίος ΑΕ και στην υπογραφή της σύμβασης Οδικό Τμήμα Μπράλος – Άμφισσα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο.
Όπως επισημαίνεται, ο Όμιλος παραμένει προσηλωμένος στην ανάπτυξη κατά τα πρότυπα των μεγάλων διεθνών κατασκευαστικών ομίλων, με διαφοροποίηση των εσόδων μέσω διεύρυνσης των δραστηριοτήτων σε συναφείς δραστηριότητες οι οποίες προσφέρουν νέες προοπτικές.


Latest News

Λύση της συνεργασίας τους ανακοίνωσαν ΤΜΕΔΕ και Ellington
Τι αναφέρουν στην κοινή τους ανακοίνωση

Το 27,61% των μετοχών της «Κλουκίνας - Λάππας» στην Intracom
Έπεται συνέχεια με την εξαγορά μεγαλύτερου ποσοστού

Τι ζητά το ΕΒΕΑ για τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές
Ποιες παρεμβάσεις που αφορούν την επιμελητηριακή νομοθεσία κρίνονται ως θετικές

Ραγδαίες εξελίξεις στην Attica Bank
Τι ανακοίνωσαν η τράπεζα, το ΤΜΕΔΕ και η Ellington

O κροίσος που τα «βάζει» με έναν κλάδο 365 δισ.
Η εταιρεία του προσφέρει 350 συνταγογραφούμενα φάρμακα σε τιμή κόστους

Σε διαρκείς συζητήσεις με εταιρείες για διείσδυση σε νέες αγορές η Real Consulting
Ανακοίνωση κατόπιν δημοσιεύματος για προχωρημένες συζητήσεις με κυπριακή εταιρεία

Profile Software: Παροχή πλατφόρμας στη Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου
Το RiskAvert προσφέρει την δυνατότητα στην τράπεζα να επωφεληθεί από μια ενιαία και ευέλικτη πλατφόρμα λειτουργίας

Ξεκινά τη λειτουργία της η French Tech Athens
Η κοινότητα θα λειτουργήσει ως πύλη εισόδου για γαλλικές νεοφυείς επιχειρήσεις που θέλουν να δραστηριοποιηθούν διεθνώς μέσω της ελληνικής αγοράς

Πόσα «κόκκινα» δάνεια ρυθμίστηκαν - Οι στόχοι των servicers για το 2023
Η εξυγίανση έχει καταστεί εφικτή μέσα και από «κούρεμα» χρέους και μέριμνα για τους πιο ευάλωτους

Σχεδόν 30% αύξηση της αξίας των νέων αυτοκινήτων στη διετία
Οι ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων μακροπρόθεσμα προβλέπεται ότι θα διαμορφωθούν στα επίπεδα του 2009