Την απόκτηση του 13,41% στην Ελληνική Τράπεζα ανακοίνωσε η Eurobank, αντί των 70 εκατ. ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εξαγορά υπόκειται σε κανονιστικές εγκρίσεις και θα ολοκληρωθεί μετά την πλήρη εκπλήρωσή τους
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Τράπεζα Eurobank Ανώνυμη Εταιρεία («Eurobank»), θυγατρική της «Eurobank Ergasias Υπηρεσιών και Συμμετοχών Ανώνυμη Εταιρεία» (Eurobank Holdings), ανακοινώνει τη σύναψη σύμβασης αγοραπωλησίας μετοχών («SPA») με τη Wargaming Group Limited, βάσει της οποίας, η Eurobank συμφώνησε να αποκτήσει ποσοστό 13,41% (55.337.721 μετοχές) στην Ελληνική Τράπεζα Δημόσια Εταιρεία Λτδ («Ελληνική Τράπεζα») αντί συνολικού τιμήματος €70.000.000.
Μέτοχος η Wargaming
Ουσιαστικά, ο ελληνικός όμιλος αποκτά το 13,4% της Wargaming, η οποία παραμένει μέτοχος στην τράπεζα με ποσοστό περί το 6,8%.
Πρόκειται για μία κίνηση που εδραιώνει την παρουσία της Eurobank στην κυπριακή οικονομία, καθώς πέραν της Ελληνικής Τράπεζας δραστηριοποιείται στη Μεγαλόνησο με μεγάλη επιτυχία μέσω της θυγατρικής της Eurobank Cyprus, που ειδικεύεται στην επιχειρηματική πίστη.
Εγκρίσεις
Η εξαγορά υπόκειται σε κανονιστικές εγκρίσεις και θα ολοκληρωθεί μετά την πλήρη εκπλήρωσή τους. Μέχρι τότε, η Wargaming Group Limited θα συνεχίσει να διατηρεί την πλήρη νομική και πραγματική κυριότητα των μετοχών προς πώληση, καθώς και όλα τα δικαιώματα που απορρέουν από αυτές.
Η Eurobank κατέχει ήδη ποσοστό 12,59% στην Ελληνική Τράπεζα και συνεπώς, μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής η συμμετοχή της θα ανέλθει σε 26,0%.
Η επένδυση αυτή είναι εναρμονισμένη με τη στρατηγική του Ομίλου Eurobank να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία του στις βασικές αγορές, στις οποίες διατηρεί στρατηγικό ενδιαφέρον και αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στις θετικές προοπτικές της Κυπριακής οικονομίας.
Τα κέρδη
Η Ελληνική Τράπεζα πέτυχε στο εννεάμηνο κέρδη 76,4 εκατ. ευρώ, αντανακλώντας κυρίως τις βελτιωμένες επιδόσεις εσόδων και την αντιστροφή ορισμένων ζημιών απομείωσης.
Τα νέα δάνεια έφτασαν αυτήν την περίοδο τα 800 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας άνοδο της τάξης του 30% σε σύγκριση με το εννεάμηνο του 2021.
Η χρηματοδότηση τομέων όπως η υγεία, η εκπαίδευση, η ενέργεια, η τεχνολογία, η φιλοξενία, οι μεταφορές και η ναυτιλία παραμένουν υψηλή προτεραιότητα για την τράπεζα.
Εξάλλου, έχει ξεκινήσει η υλοποίηση του τριετούς πλάνου μετασχηματισμού της, με στόχο την αντιμετώπιση δομικών προκλήσεων, το ξεκλείδωμα όλων των δυνατοτήτων της τράπεζας και την επίτευξη βιώσιμης κερδοφορίας.
Latest News
Ανεβάζουν… γράδα τα αδέλφια Γεωργιάδη στην αγορά του κρασιού
Προχωρά το οινοποιείο της κοινής επένδυσης ΤΕΜΕΣ με Premia Properties στο Costa Navarino - Τα σχέδια για τον οινικό τουρισμό
Πώς το «Μάντσεστερ των Βαλκανίων» ξέμεινε από κλωστοϋφαντουργίες
Η αναστολή λειτουργίας της Βαρβαρέσος και το τέλος στην κλωστοϋφαντουργίας στη Νάουσα μετά από 150 χρόνια - Τι έλεγε ο Άδωνις Γεωργιάδης το 2019
Ανεβάζουν ταχύτητα τα έσοδα από προμήθειες των τραπεζών
Τι έδειξαν οι οικονομικές καταστάσεις Εθνικής και Πειραιώς για το πρώτο τρίμηνο του 2024
Το American Dream των ελληνικών startups – Ποιοι κολοσσοί έριξαν 4 δισ. δολ.
Στο επενδυτικό ραντάρ παικτών παγκόσμιας εμβέλειας το οικοσύστημα υψηλής τεχνολογίας της χώρας μας
Η εφτάψυχη ΔΕΠΑ Εμπορίας – Οι μάχες με Gazprom και πράσινη μετάβαση
Οι 2 νάρκες, το πωλητήριο και η φυγή προς Ευρώπη και Ουκρανία
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές