
Στην παρουσίαση της αγοραστικής κίνησης και των κορυφαίων κλάδων σε πωλήσεις για τη Black Friday 2022, προχώρησε η Cardlink.
Διαβάστε επίσης: ΕΣΕΕ: Ικανοποίηση για τη Black Friday, σκεπτικισμός για την επόμενη ημέρα
Η Cardlink, μέλος της Worldline, όπως κάθε χρόνο, συγκεντρώνει και επεξεργάζεται τα δεδομένα από τις συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν με κάρτα σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και παρουσιάζει τα αποτελέσματα της Black Friday 2022.
Διαβάστε επίσης: Αντίσταση στην Black Friday: «Buy Nothing Day»
Μια λεπτομερής ανάλυση της αγοραστικής κίνησης και της δυναμικής του κάθε κλάδου αποτελεί ενδεικτικό στοιχείο για το σύνολο της αγοράς. Σε μια χρονιά που η ενεργειακή κρίση και η αύξηση του πληθωρισμού έχουν επηρεάσει την αγοραστική κίνηση, τα στοιχεία για τη Black Friday 2022 δείχνουν μια συνολική αύξηση των συναλλαγών της τάξης του 9% σε σχέση με το 2021. Αν και σε επίπεδο συνολικού τζίρου και συναλλαγών, η Παρασκευή 25 Νοεμβρίου, πήρε την πρωτιά, ο μέγιστος αριθμός συναλλαγών με κάρτα ανά λεπτό διενεργήθηκε το Σάββατο 26 Νοεμβρίου, με 4.392 συναλλαγές.
Οικιακές συσκευές και γυναικεία αξεσουάρ στην κορυφή
Οι κλάδοι που αναδείχθηκαν οι απόλυτοι πρωταγωνιστές σε αριθμό συναλλαγών τόσο σε διαδικτυακές αγορές όσο και σε αγορές μέσω POS την Black Friday είναι οι εξής: οικιακές συσκευές (+140%), γυναικεία αξεσουάρ (+108%), ανδρική/γυναικεία ένδυση (+105%), παπούτσια (+94%) και ηλεκτρονικά είδη/είδη τηλεπικοινωνίας (+88%).
Αντίστοιχα, ενδιαφέρον παρουσιάζει και η αξία της μέσης συναλλαγής σε κάθε κλάδο, καθώς φαίνεται ότι εκτός από περισσότερες αγορές, οι καταναλωτές ήταν φέτος έτοιμοι να ξοδέψουν περισσότερα. Το μέσο ποσό αγοράς ήταν: €53 στην ανδρική και γυναικεία ένδυση, €167 στις οικιακές συσκευές, €45 στα καλλυντικά, €89 στα ηλεκτρονικά είδη/είδη επικοινωνίας και €42 στα παιχνίδια.
Οι άτοκες δόσεις ήταν και παραμένουν η πρώτη επιλογή των καταναλωτών
Επίσης, το e-commerce παρέμεινε και φέτος σε υψηλά επίπεδα με τους καταναλωτές να είναι εξοικειωμένοι με τις online αγορές, επιλέγοντας να αποφύγουν ουρές και συνωστισμό. Οι κορυφαίοι κλάδοι σε αριθμό online συναλλαγών την εβδομάδα του Black Friday συγκριτικά με τις προηγούμενες 3 εβδομάδες του Νοεμβρίου ήταν: οι οικιακές συσκευές (+131%), τα ηλεκτρονικά είδη/είδη τηλεπικοινωνίας (+100%), η ανδρική/γυναικεία ένδυση (+98%) και τα καλλυντικά (+66%).
Οι συναλλαγές με δόσεις αυξήθηκαν κατά 202% σε σχέση με τον μέσο όρο των τριών προηγούμενων Παρασκευών του Νοεμβρίου, επιβεβαιώνοντας ότι οι άτοκες δόσεις ήταν και παραμένουν η πρώτη επιλογή των καταναλωτών.


Latest News

ΕΥΔΑΠ – Δ. Αθηναίων: Συμφωνία για το δίκτυο αποχέτευσης και τις συνδέσεις ακινήτων
Oι αιτήσεις για σύνδεση στο δίκτυο αποχέτευσης θα υποβάλλονται πλέον απευθείας στην EΥΔΑΠ – Τια αλλάζει στον χρόνο αναμονής - Πώς θα ωφεληθούν οι δημότες

Αλλάζει ο τραπεζικός χάρτης - Πώς οι μικροί χτίζουν τον «πέμπτο πόλο»
Τα σενάρια για την περιουσία του νέου τραπεζικού σχήματος

Γιατί θα πίνουμε... Carlsberg και Pepsi made in Greece
Carlsberg και PepsiCo δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα – Οι γεωπολιτικές εξελίξεις και η αναπροσαρμογή των αναπτυξιακών πλάνων

Δωρεάν πακέτο υπηρεσιών για Τουρκία και Συρία από τη Vodafone
Για το διάστημα από τις 8 Φεβρουαρίου έως και 13 Φεβρουαρίου

Δωρεάν κλήσεις σε Τουρκία και Συρία από την COSMOTE
Το διάστημα από 7/2/23 18:00 έως και 14/02/2023 23:59

Στο 4,65% το ποσοστό της Amber Capital Management στην ΕΧΑΕ
Τι ανακοίνωσε η Ελληνικά Χρηματστήρια ΑΕ

Διευκρινίσεις της ΛΑΜΨΑ για την αποτύπωση των δανείων
Τι αναφέρει η ανακοίνωση που εξέδωσε η «Εταιρεία Ελληνικών Ξενοδοχείων ΛΑΜΨΑ»

Πώς θα λειτουργήσουν την Τετάρτη τα καταστήματα σε Βόρεια Αττική και Θήβα
Από τα εμπορικά καταστήματα εξαιρούνται τα φαρμακεία και τα πρατήρια βενζίνης

Στις 7 Μαρτίου ορίσθηκε η Ετήσια Γενική Συνέλευση της CPI
Ποια είναι τα θέματα της ημερήσιας διάταξης

Ο πλούτος και οι ευκαιρίες των μεγάλων ελληνικών ομίλων
Πώς οι επάλληλες κρίσεις αναγέννησαν τις εγχώριες επιχειρήσεις και εκτόξευσαν την κερδοφορία τους στα ύψη