Θετικά λειτούργησε για την περίοδο των Black Friday προσφορών στις αγορές της Αττικής η κατάργηση των φθινοπωρινών ενδιάμεσων εκπτώσεων προσελκύοντας έτσι το ενδιαφέρον των καταναλωτών περισσότερο από κάθε προηγούμενη χρονιά, αφού ουσιαστικά έφερε μια ελκυστική εκπτωτική περίοδο λίγων ημερών αντί στην αρχή, στο τέλος του μήνα και πολύ πιο κοντά στα Χριστούγεννα. Αυτό δήλωσε ο πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής (ΠΕΣΑ) Βασίλης Κορκίδης αναφορικά με τη συγκεκριμένη περίοδο προσφορών.

Ο κ. Κορκίδης κάνοντας τον απολογισμό των τελευταίων ημερών επισημαίνει ότι «πολύ καλή εξελίχθηκε η εμπορική κίνηση στο κέντρο της Αθήνας, τα πολυκαταστήματα, υπερκαταστήματα, εμπορικά κέντρα και εκπτωτικά χωριά. Οι 9 στις 10 μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις με τη μεγαλύτερη συμμετοχή τους αξιοποίησαν υπέρ τους το γνωστό πλέον market event, ενώ φέτος συμμετείχαν ακόμη περισσότερα σούπερ μάρκετ. Ικανοποιητική ήταν και η επισκεψιμότητα στα κέντρα των πόλεων στους Δήμους της Αττικής, με καλύτερη ίσως τη κίνηση στην Γλυφάδα και τον Πειραιά».

Διαβάστε επίσης: Μετά τη Black Friday η… Black Sunday – Οι προτιμήσεις των καταναλωτών

Αυξημένες συναλλαγές

Όσον αφορά τις συναλλαγές του τελευταίου τριημέρου, ανάφερε πως εμφανίζονται αυξημένες κατά 10% από πέρυσι, με τον εκτιμώμενο αριθμό να ξεπερνά τα 3 εκατ. αγορές και τον εβδομαδιαίο τζίρο των 300 εκατ. ευρώ. Αυξημένη, σε πρώτη εκτίμηση, φαίνεται και η μέση αξία της απόδειξης των περίπου 100 ευρώ από πέρσι, τουλάχιστον για τον 1 στους 4 καταναλωτές, κατά 15%-20%, αλλά όχι σε όλες τις αγορές της Αττικής, ούτε βεβαίως για όλα τα προϊόντα, όπως είπε ο πρόεδρος του ΠΕΣΑ.

Σε σχέση με τα προϊόντα που προσέλκυσαν περισσότερο το αγοραστικό ενδιαφέρον των καταναλωτών ο κ. Κορκίδης αναφέρθηκε στα ηλεκτρονικά προϊόντα, στις ηλεκτρικές συσκευές, στα καλλυντικά, στα έπιπλα, στα είδη σπιτιού και γενικά στα επώνυμα προϊόντα ένδυσης-υπόδησης.

Ξεκίνησε καλά η εορταστική περίοδος

«Η λειτουργία των εμπορικών την Κυριακή «σφήνα» μεταξύ Black Friday και Cyber Monday αύξησε τον τζίρο των φυσικών αγορών και περιόρισε τον συνήθη τετραπλασιασμό των online αγορών από πριν την Παρασκευή έως και μετά την Cyber Δευτέρα. Ουσιαστικά η φετινή εορταστική περίοδος για την αγορά ξεκίνησε καλά, αφού τα Χριστούγεννα απέχουν μόλις τρεις εβδομάδες και οι έμποροι επιθυμούν υψηλότερο τζίρο από πέρυσι, ενώ εύλογα οι καταναλωτές χαμηλότερες τιμές. Μακάρι στην ελληνική αγορά να συνδυαστούν φέτος και τα δύο και η καλή αρχή της εμπορικής κίνησης να συνεχιστεί όλο τον χειμώνα, παρά τις πληθωριστικές δυσκολίες και το ενεργειακό κόστος. Καλή Εβδομάδα!», κατέληξε ο κ. Κορκίδης

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
ΕΛΤΟΝ: Στα 176 εκατ. οι πωλήσεις του ομίλου το 2023
Επιχειρήσεις |

ΕΛΤΟΝ: Στα 176 εκατ. οι πωλήσεις του ομίλου το 2023

Το κρίσιμο εμπορικό μέγεθος που αφορά στις ποσότητες/όγκους των προϊόντων που διακινήθηκαν, η χρήση 2023 σε σχέση με τη χρήση 2022 εμφανίζει οριακή πτώση 3,3% σε επίπεδο Εταιρείας & αύξηση 3,4% σε επίπεδο Ομίλου.