Στην παρουσίαση της λευκής βίβλου «Το ταξίδι στην οικοδόμηση της οικονομίας εκτεταμένης πραγματικότητας (XR) & του metaverse: προκλήσεις και ευκαιρίες»,προχώρησε η ΝΤΤ DATA.
Διαβάστε επίσης: Τεχνολογία: Ρομπότ – Panda, βοηθός στην καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με αυτισμό
Πρόκειται για μια έκθεση που περιγράφει λεπτομερώς τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η κοινωνία και οι παραγωγικοί τομείς της οικονομίας για να καθιερωθεί το metaverse ως μια νέα τεχνολογική πραγματικότητα, καθώς και τα απαραίτητα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν για την επιτάχυνση αυτής της μετάβασης. Η έκθεση παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του FYUZ, μιας εκδήλωσης που διοργανώθηκε από το Telecom Infra Project στην Μαδρίτη.
Διαβάστε επίσης: Τεχνολογία: Η τεχνητή νοημοσύνη της Google παίζει Stratego
Ωστόσο, σύμφωνα με την NTT DATA, για να προσαρμοστούμε σε αυτή τη νέα εποχή στην οποία περιλαμβάνονται η εκτεταμένη πραγματικότητα (XR) και το metaverse, υπάρχουν πέντε σημαντικές προκλήσεις που πρέπει να ληφθούν υπόψη:
1.Η ευρεία εφαρμογή του metaverse απέχει ακόμη πολύ
Η χρήση του metaverse από την πλειοψηφία του κόσμου δεν είναι ακόμα εφικτή αλλά οι πρώτες επιτυχημένες απόπειρες παρατηρούνται στην αγορά B2B. Αντίστοιχα, στην αγορά B2C, οι νεότερες γενιές, οι οποίες συχνά αποκαλούνται digital natives επειδή είναι πολύ εξοικειωμένες με την τεχνολογία, έχουν ήδη αρχίσει να χρησιμοποιούν το metaverse μαζί με άλλες ανερχόμενες τεχνολογίες.
2. Συμβατότητα και προστασία προσωπικών δεδομένων
Όταν έρθει η εποχή που το metaverse θα εφαρμόζεται ευρύτερα, επιχειρήσεις από διαφορετικούς κλάδους θα χρειαστεί να συμφωνήσουν στο νομικό πλαίσιο που θα διέπει τη χρήση του metaverse και θα διασφαλίζει την ιχνηλασιμότητα των χρηστών και τη διασύνδεση μεταξύ των δικών τους εικονικών περιβαλλόντων. Αυτό θα πρέπει να πραγματοποιείται με τρόπο που να εξασφαλίζεται η πλήρης εμπειρία του χρήστη, αλλά αντίστοιχα να προστατεύονται τα δικαιώματα και η πνευματική ιδιοκτησία τους
3. Ψηφιακή ταυτότητα, πρότυπα και διαλειτουργικότητα
Οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας θα προσπαθήσουν να αποκτήσουν διαφορετικά μέρη του metaverse, το οποίο εξ ορισμού θα έπρεπε να είναι ένα ανοιχτό περιβάλλον. Οι επιχειρήσεις αυτές έχουν τις δικές τους μεθόδους διαχείρισης και χρέωσης για την πρόσβαση στο metaverse, όπως μια επιπλέον χρέωση 30% για αγορές που πραγματοποιούνται σε μια εφαρμογή που βρίσκεται στο metaverse. Και σε αυτή την περίπτωση, η συμφωνία σχετικά με τον τρόπο χειρισμού αυτών των σημαντικών εμπορικών ανταγωνισμών είναι απαραίτητη. Όπως επιβεβαιώνουν οι συντάκτες της λευκής βίβλου, η λύση θα είναι ένα user ID (ταυτότητα χρήστη) που είναι διαλειτουργικό, απλό, χρήσιμο και που θα συγκεντρώνει τις πληροφορίες, τους τρόπους πληρωμής και τις αγορές του χρήστη.
4. Ασφάλεια
Η χρήση των δεδομένων προβλέπεται να αυξηθεί κατά 1000% μέσα στα επόμενα 10 χρόνια. Όμως, επιχειρήσεις από διαφορετικούς κλάδους έχουν ήδη επιβεβαιώσει ότι υπάρχουν προβλήματα ασφάλειας στο cloud, τα οποία θα μπορούσαν να μεταφερθούν και στο metaverse, ενδεχομένως σε μεγαλύτερη κλίμακα. Σε αυτό το πλαίσιο, θα πρέπει οι εταιρείες να εργαστούν για να εξασφαλίσουν την ασφάλεια του metaverse και να συμμορφωθούν με τους κανονισμούς για να διαφυλάξουν τα συμφέροντα τόσο των ανθρώπων όσο και των ίδιων των εταιρειών.
5. Η οικονομία του metaverse
Σε αυτό το πλαίσιο, και λαμβάνοντας υπόψιν τις παραπάνω προκλήσεις, η ΝΤΤ DATA προσδιορίζει τα θεμέλια για την οικοδόμηση της οικονομίας του metaverse και τη μαζική μετάβαση σε αυτό το νέο εικονικό περιβάλλον μέσω οκτώ θεμελιωδών παραγόντων που πρέπει να ληφθούν υπόψιν: πρώτον, η υποδομή είναι η βάση ολόκληρης της ιδέας, στην οποία έξυπνα δίκτυα με υψηλό εύρος ζώνης και χαμηλό χρόνο απόκρισης (5G) παρέχουν το λειτουργικό περιβάλλον στο οποίο όλες οι άλλες δυνατότητες και υπηρεσίες μπορούν να αναπτυχθούν πλήρως. Ο χωρικός υπολογισμός ή η χωρική πληροφορική θα παίξουν επίσης μεγάλο ρόλο σε αυτό το νέο περιβάλλον, επειδή οι πλατφόρμες χαρτογράφησης αναπαράγουν πραγματικούς χώρους και τους τοποθετούν με ακρίβεια στο metaverse, ενώ οι προγραμματιστές περιεχομένου χρησιμοποιούν εργαλεία χαμηλού κώδικα και προηγμένες μηχανές γραφικών για την κατασκευή των εικονικών «κτηρίων» μέσα στις πόλεις, τα εμπορικά κέντρα και τα υπόλοιπα μέρη του περιβάλλοντος του metaverse.
Παράλληλα, η οικονομία του metaverse πρέπει να είναι μια οικονομία δημιουργών, οι οποίοι κατασκευάζουν τα βασικά στοιχεία αυτού του νέου εικονικού περιβάλλοντος ώστε, με τη σειρά τους, οι προγραμματιστές να μπορούν να προσφέρουν μια πραγματική αγορά στους δημιουργούς. Αυτή η νέα οικονομία πρέπει επίσης να διαθέτει την δική της πλατφόρμα πληρωμών, η οποία πρέπει να είναι ασφαλής, και στην οποία τα πορτοφόλια και τα ψηφιακά νομίσματα θα διαδραματίσουν πολύ σημαντικό ρόλο.
Επιπλέον, η οικοδόμηση μιας οικονομίας στο metaverse σημαίνει την οικοδόμηση ενός κόσμου γεμάτου εμπειρίες. Οι καθηλωτικές εμπειρίες, που αντιπροσωπεύουν το κύριο χαρακτηριστικό του metaverse, θα αναπτυχθούν και θα διαχειρίζονται σε επίπεδο πλατφόρμας. Ένας άλλος θεμελιώδης παράγοντας είναι η ανθρώπινη επαφή. Το εξωτερικό στρώμα της αρχιτεκτονικής που περιγράφουμε είναι το σημείο επαφής για μεμονωμένα ανθρώπινα όντα και μεγαλύτερες ομάδες συμμετεχόντων. Αυτό το επίπεδο έχει τόσο εικονικά χαρακτηριστικά (άβαταρ, ταυτότητες στο metaverse) όσο και φυσικά χαρακτηριστικά (όπως οι συσκευές). Οι δυνατότητες του νέου κόσμου που παρουσιάζει το metaverse στους χρήστες του δημιουργούνται εδώ, συνδυάζοντας τρισδιάστατες διεπαφές, κανόνες λειτουργίας (μοναδικούς για κάθε χρήστη) και τον ίδιο τον εικονικό χώρο.
Επιπλέον, εάν θέλουμε πραγματικά να οικοδομήσουμε μια οικονομία metaverse, ο εμπορικός τομέας πρέπει επίσης να έχει σημαντικό ρόλο. Ωστόσο, για να επιτευχθεί η μετάβαση και να δημιουργηθεί ένα σημαντικό μέγεθος, κάθε εμπορικός χρήστης πρέπει να σχεδιάσει και να αναπτύξει νέες περιπτώσεις χρήσης σε αυτό το περιβάλλον, διασφαλίζοντας ότι προσφέρουν προστιθέμενη αξία στους χρήστες. Τέλος, οι συμβουλευτικές υπηρεσίες φιλοδοξούν να παίξουν έναν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο, να ελαχιστοποιήσουν τις πιθανότητες αποτυχίας και να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητες για επιτυχία. Η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στο metaverse οφείλει να είναι συγκεκριμένη, ρεαλιστική και μετρήσιμη ανάλογα με τα θετικά επιχειρηματικά αποτελέσματα. Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες θα οδηγήσουν στην ενοποίηση, η οποία είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του metaverse, επειδή οι απαιτήσεις διαφέρουν ανά περίπτωση και τα επίπεδα συνεργασίας είναι εξαιρετικά έντονα. Η απρόσκοπτη και αποτελεσματική ενσωμάτωση των μελών του οικοσυστήματος, οι δημιουργικές ιδέες, οι τεχνολογίες, οι πλατφόρμες, οι διαδικασίες και οι μεθοδολογίες θα αποτελέσουν το κλειδί της επιτυχίας στο metaverse.
Latest News
Ξεπέρασε τις προσδοκίες της Wall Street η Microsoft για έσοδα και κέρδη
Η άνοδος της μετοχής της Microsoft μετά την έναρξη της σημερινής συνεδρίασης αύξησε την χρηματιστηριακή της αξία κατά 128 δισεκατομμύρια δολάρια
«Βλέπει» τα 2 τρισ. δολ. η κεφαλαιοποίηση της Google - «Μοιράζει» κέρδη ο Pichai
Ράλι στην τιμή της μετοχής του τεχνολογικού κολοσσού μετά τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου
Απατεώνες κλέβουν Toncoins από χρήστες του Telegram - Η μέθοδος που χρησιμοποιούν
Θύματα από κάθε γωνιά του κόσμου έχουν στοχοποιηθεί από τους απατεώνες
Η Tesla.... αντιγράφει τις Ford και GM - «Συνταγή» από το παρελθόν για φθηνότερα EV
Το σχέδιο της Tesla για οικονομικά προσιτά αυτοκίνητα
Η ByteDance διαψεύδει φήμες περί πώλησης του TikTok
Παρά την ψήφιση στις ΗΠΑ της νέας νομοθεσίας η μητρική εταιρεία του TikTok δεν σκοπεύει να πουλήσει την εφαρμογή
Κλείνουμε το TikTok στις ΗΠΑ αν αποτύχουν οι νομικές ενέργειες, λέει η ByteDance
Αιτία οι αλγόριθμοι στους οποίους στηρίζεται το TikTok οι θεωρούνται βασικοί για το σύνολο των δραστηριοτήτων της ByteDance
Kέρδη 12 δισ. δολάρια για τη Meta στο πρώτο τρίμηνο
Ζούκερμπεργκ: Θα χρειαστούν χρόνια για να βγάλουμε λεφτά από τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη
Πάνω από 24.000 Ακαδημαϊκές Ταυτότητες «κατέβηκαν» στο Gov.gr Wallet
Συνολικά μέχρι σήμερα στο Gov.gr Wallet έχουν εκδοθεί και αποθηκευτεί 2.508.670 δελτία αστυνομικής ταυτότητας,
Η Αpple έχασε το στέμμα της στην Κίνα - Ποιες εταιρείες την ξεπέρασαν σε πωλήσεις
Οι προωθητικές ενέργειας της Apple με καλύτερες τιμές, κατά το πρώτο τρίμηνο, δεν μπόρεσαν να μετριάσουν τον αντίκτυπο του έντονου ανταγωνισμού
Το μεγάλο κόλπο των χάκερς – Ποιες χώρες κάνουν πειραματόζωα για τις επιθέσεις τους
Τι αποκαλύπτει έρευνα σχετικά με τη δράση συμμοριών σε «πεδία δοκιμών»