Με μόνο την ακαδημαϊκή τους ταυτότητα θα μπορούν σύντομα οι φοιτητές των ΑΕΙ να μετακινούνται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, καθώς η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή ανέλαβε, κατόπιν σχετικού ανοιχτού διαγωνισμού, τη διασύνδεση του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) του ΟΑΣΑ με το κεντρικό πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης ακαδημαϊκής ταυτότητας του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που διαχειρίζεται το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ).

Σύμφωνα με τη σύμβαση που υπέγραψε η εταιρεία με την ΕΔΥΤΕ ΑΕ, η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή αναλαμβάνει να φέρει εις πέρας εντός πέντε μηνών τον Σχεδιασμό, την Υλοποίηση και τις Δοκιμές υπηρεσίας επέκτασης των δικαιωμάτων μετακίνησης στους φοιτητές ΑΕΙ με αυτοματοποιημένο τρόπο, χωρίς υποχρέωση προσέλευσης σε φυσικό εκδοτήριο του ΟΑΣΑ, καθώς και τον Σχεδιασμό λειτουργιών πώλησης και επικύρωσης των συστημάτων ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις νέες ακαδημαϊκές ταυτότητες των φοιτητών ΑΕΙ.

Διαβάστε επίσης: ΟΑΣΑ: Σε πιλοτική λειτουργία ο ψηφιακός «βοηθός»

Όπως τονίζεται, με την ολοκλήρωση του έργου οι φοιτητές ΑΕΙ θα μπορούν να μετακινούνται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, χωρίς να χρειάζεται να έχουν μαζί τους πλέον τη σχετική κάρτα του ΟΑΣΑ, αφού όλες οι λειτουργίες του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα έχουν ενσωματωθεί στην ακαδημαϊκή τους ταυτότητα.

Το «πράσινο» αποτύπωμα

Πέρα από τη διευκόλυνση που η διασύνδεση αυτή θα παρέχει στους φοιτητές, αναμένεται να συμβάλει ενεργά στην προσπάθεια βελτίωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του ΟΑΣΑ, αφού περιορίζεται η χρήση χαρτιού και πλαστικού και εξοικονομείται ενέργεια λόγω σημαντικών μειώσεων στις μετακινήσεις στη φάση της διανομής και αποθήκευσης των σχετικών φοιτητικών καρτών (πάσο).

«Πρόκειται για την πλέον πρόσφατη προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο έργων Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ICT) που αναπτύσσει επιτυχώς τα τελευταία χρόνια η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία συμμετέχει στον ιδιωτικό φορέα σύμπραξης HELLAS SMARTICKET A.E. (HST A.E.), που σχεδίασε, εγκατέστησε και υλοποίησε το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής και σήμερα, συνεχίζει την τεχνική διαχείριση, τη συντήρηση και τη λειτουργική υποστήριξή του μέχρι τη λήξη της σχετικής σύμβασης τον Μάιο του 2027. Το σύστημα υποστηρίζει τεχνικά το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και παρακολούθησης του εξοπλισμού (Call Center/Monitoring) σε βάρδιες 24/7, ενώ υποστήριξη πεδίου κάνουν, επίσης σε βάρδιες 24/7, 40 τεχνικοί πεδίου με 9 εταιρικά οχήματα», επισημαίνεται χαρακτηριστικά.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Academia
Έχει σχέση το πεδίο βαρύτητας της Γης με τα υψόμετρα;
Academia |

Γιατί δεν ξέρουμε το ακριβές υψόμετρο στον Όλυμπο; Πως θα υπολογιστεί σωστά το υψόμετρο στη χώρα

Αν γνωρίζουμε το πεδίο βαρύτητας για τον ελληνικό χώρο, τότε μπορούμε να υπολογίσουμε την επιφάνεια του γεωειδούς. Ξέροντας λοιπόν αυτήν την επιφάνεια μπορούμε μετά να μετατρέψουμε τα γεωμετρικά υψόμετρα σε υψόμετρα που όλοι κατανοούμε

Ανθεκτικότητα του τραπεζικού τομέα σε σοβαρές κρίσεις
Academia |

Ανθεκτικότητα του τραπεζικού τομέα σε σοβαρές κρίσεις

Η χρηματοπιστωτική κρίση του 2007 είχε μικρή επίδραση στις μεταβολές των τραπεζικών χρηματιστηριακών δεικτών στην Ελλάδα και στις ΗΠΑ, ενώ η υγειονομική κρίση της πανδημίας του Covid-19 δεν φαίνεται να επηρεάζει τις τιμές των τραπεζικών χρηματιστηριακών δεικτών σε καμία χώρα

Προβλέψεις για ύφεση το 2023 στην Ελλάδα και στην ευρωζώνη
Academia |

Προβλέψεις για ύφεση το 2023 στην Ελλάδα και στην ευρωζώνη

Με βάση τις εκτιμήσεις του Ιανουαρίου 2023 για το πρώτο μισό του 2023, ο ρυθμός μεγέθυνσης του ΑΕΠ θα πρέπει να αναμένεται χαμηλότερος για την ελληνική οικονομία σε σχέση με τις εκτιμήσεις του Νοεμβρίου και ελαφρώς καλύτερες για το δεύτερο μισό του 2023.